2009-05-07, 00:02
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjoho
Sparven är alltid lika aktuell.

http://www.youtube.com/watch?v=XlXUVjgMshU
Haha, det där klippet. Det börjar ju enormt tragi-lyteskomiskt, men när Holmström får snacka lite lugnande med honom landar han ju i en rätt skön illustration över hur många supportrar kan känna emellanåt. Lite extra humor går för övrigt att krama ur klippet om man ägnar sin tid åt att studera de figurer som stryker runt i bakgrunden/periferin.
Citera
2009-05-07, 00:04
Medlem
Elak trollkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonaut
Nej man kan ju inte lägga ansvaret att inte släppa in mål på målvakten. Han har ju fullt upp med att dricka vatten och sparka gräset ur skorna mot stoplen. Förlåt mig...

Fast du kan inte förvänta dig att målvakten ska uträtta mirakel när han inte får hjälp från övriga spelare. Det spelar ingen roll om det är Rami Shabaan, Peter Wastå, Peter Cech eller killen som lirar målis ibland i Ängelholms P97r, låter du motståndarna avlossa skott efter skott så blir det mål.
Citera
2009-05-07, 00:35
Medlem
Treehorns avatar
Shaaban blev tydligen skadad igen, det kan inte vara lätt att vara bajare nu...
Citera
2009-05-07, 00:41
Medlem
HammarbyIFs avatar
Huvuden måste rulla, bäst så! Avgå Styrelsen, Avgå Micke A! Ni har försett oss, Bajen i denna situation. Det är er skyldighet att avgå!

Ni har slumpat bort samtliga spelare som skulle kunnat inbringa pengar. Ni har sjabblat bort åtskilliga miljoner kronor, men vi är som bekant trevliga Bajen ingenting kommer att ske.

Allt är fan ren och skär katastrof, det finns inget som helst spel överhuvudtaget, det finns inget som helst hjärta i laget. Den som är tillräckligt slipad vet att det krävs hjärta för att undgå en eventuell degradering. Idag såg jag inte en enda med krigarmentalitet på planen. Hammarby ANNO 2009 består av såkallade talanger samt avdankade föredettingar, detta är sorgligt nog sanningen!

Avgå allt och alla - Undergången är nära!
KÄMPA HAMMARBY!
Citera
2009-05-07, 00:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
Shaaban blev tydligen skadad igen, det kan inte vara lätt att vara bajare nu...

Blixten! Bara tre timmar sen...

https://www.flashback.org/showpost.php?p=16515909&postcount=2853
Citera
2009-05-07, 00:44
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Blixten! Bara tre timmar sen...

https://www.flashback.org/showpost.php?p=16515909&postcount=2853

Vill du ha en medalj?
Citera
2009-05-07, 00:50
Medlem
stukas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjoho
Sparven är alltid lika aktuell.

http://www.youtube.com/watch?v=XlXUVjgMshU

Jag gillar verkligen när Tony kommer trippandes i fotbollskor.

Hållningen skulle lätt platsa på nån av Milanos finare catwalks.
Citera
2009-05-07, 00:53
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
Vill du ha en medalj?

Bry dig inte om honom, han sitter och försöker snajda med insiderinfo för att i ett annat inlägg säga att han sitter på pressläktare så det bör ju inte vara så svårt om man är på pressläktaren att snappa upp ett och annat.
Jag trodde han blivit skribent för sorkforum först, men det verkar som han kanske i själva verket kan vara någon av de andra bloggarna som frekventerar diverse fotbollstillställningar.
Citera
2009-05-07, 01:22
Medlem
Fotzens avatar
Skönt att Rami blivit den flopp jag förväntat mig.
Citera
2009-05-07, 07:48
Medlem
turchias avatar
Till nästa säsong säljer vi chanko och davies, sen tar vi in 2 htff spelare. Då ska vi satsa på top3.

Avgå alla nu!
Citera
2009-05-07, 08:50
Medlem
Rocky69s avatar
Som sagt var.
Den här säsongen är vad den här tråden heter.
Bajen- Motala nästa säsong?
Citera
2009-05-07, 10:02
Medlem
RobertCrumbs avatar
Fest

Sag Bajen matchen igar, var dar med jobbet och det ar i allafall skont att veta att Bajen ar samre and oss(DIF). Snart har solnas aijk ocksa hamnat bakom oss(man kan ju hoppas i alla fall)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in