2009-05-04, 22:23
Medlem
DanteAlighieris avatar
Hatar iofs HIF men kul att MFF fick på snoken.
Citera
2009-05-04, 22:36
Medlem
202walkers avatar
Kan inte hjälpa det - men när jag ser Elfsborgsmatcher på TV så infinner sig känslan av att Elfsborg är något av en hockeyklubb. Man har sin nybygda, lagom stora, arena (typ Färjestad, HV71, LHC etc) med konstgräs och skit. Man är från landsort och går förhållandevis bra till skillnad från flera av storstadslagen. Man fyller läktarna med julgranar och sjunger förhållandevis fantasilösa och "snälla" ramsor. Väldigt många av supportrarna ser ut som fan och saknar stil (typ supportrar till Färjestad, HV71, LHC etc).
Citera
2009-05-04, 22:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ery3
MEN HAHAHAHAHA. Du vet väl om att det är Gnagare som har gjort kampanjen, eller hur? Det är ideell arbetskraft bakom hela jävla projektet (20000-kr summan var för att visa hur jävla FEL du har) för att få fram hype till premiären, allt gjordes under egen fritid osv. Planet som åkte ovanför Råsunda när ni spelade kostar nada förutom bränslet och flygtid. Har du ens sett reklamgrejen som satt bakom planet? Skitkvalle så det bara skriker om det, men gav tydligen en bra effekt iaf.

Heja Zoran!

edit: alltså, jag förstår inte... det bara går inte. Vem fan betalar 400K för en kampanj av detta slag? Hur jävla dum kan man vara på en skala ett till tio? Elva? Gör en whois på domänen, så ser du vem som är ägare. Vet du hur mycket 400k är för supporterföreningar?

edit2: och Järnkamin-dräkten fick man tack vare BoA:s härjande i Gävle, i just dräkten. Kan bli en MÖCKE intressant grej på derbyt om två veckor, där järnkaminen har en huvudroll.

Nog om detta.

Tiden det tog att skriva det här inlägget gjorde mig glad, nu vet vi hur viktigt det här är för gnagarna medans ingen annan egentligen bryr sig. Ni är som ungarna som säger bög bakom ryggen på någon och sen fnissar tyst om det och sedan diskuterar sagda förolämpning mot någon som med största sannolikhet inte ens kommer ihåg att dom fanns med vördnad i månader, rent av år.
Citera
2009-05-04, 22:41
Medlem
Blaha2k2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 202walker
Kan inte hjälpa det - men när jag ser Elfsborgsmatcher på TV så infinner sig känslan av att Elfsborg är något av en hockeyklubb. Man har sin nybygda, lagom stora, arena (typ Färjestad, HV71, LHC etc) med konstgräs och skit. Man är från landsort och går förhållandevis bra till skillnad från flera av storstadslagen. Man fyller läktarna med julgranar och sjunger förhållandevis fantasilösa och "snälla" ramsor. Väldigt många av supportrarna ser ut som fan och saknar stil (typ supportrar till Färjestad, HV71, LHC etc).

Jag tänker på folk som Pontiac Johansson http://www.youtube.com/watch?v=5sexLfP4CtM när jag tänker på Ellos.
Dock är han från Norrköping, men samma skit.
Citera
2009-05-04, 22:45
Medlem
Cruachans avatar
Så jävla orättvist.
Citera
2009-05-04, 22:54
Medlem
Eller jag ger upp.

Om dagens matcher: Gais borde haft med sig minst en pinne från Stadion, Helsingborg tar guldet och Elfsborg kommer tvåa.
Senast redigerad av ery3 2009-05-04 kl. 23:05.
Citera
2009-05-04, 22:56
Medlem
afugglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Så jävla orättvist.

Mer bollinnehav och fler skott på mål, javisst!
Citera
2009-05-04, 23:04
Medlem
Ozknybergs avatar
Jaha Blåvittförlust mot Elfsborg idag, ganska väntat ändå enligt mig.
Har ju tippat Elfsborg som vinnare av guldet iår - dom ser ruskigt starka ut och har en bred trupp.

Tråkigt att Blåvitt verkade åka på arslet idag, har ej sett matchen men det lilla man läste på Aftonblaskan sade att Elfsborg kontrollerade matchen från första minut till slutsignalen.
Aja, bara att ta nya tag.
Vilket lag väntar härnäst för Blåvitt?
Citera
2009-05-04, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ozknyberg
Jaha Blåvittförlust mot Elfsborg idag, ganska väntat ändå enligt mig.
Har ju tippat Elfsborg som vinnare av guldet iår - dom ser ruskigt starka ut och har en bred trupp.

Tråkigt att Blåvitt verkade åka på arslet idag, har ej sett matchen men det lilla man läste på Aftonblaskan sade att Elfsborg kontrollerade matchen från första minut till slutsignalen.
Aja, bara att ta nya tag.
Vilket lag väntar härnäst för Blåvitt?
Gefle IF FF.
Citera
2009-05-04, 23:14
Medlem
Konrad Haifas avatar
Jag hatar ääälvsbörg nåt så gränslöst. Allt är så jävla krystat och präktigt, spelarna, arenan, sittplatspubliken, spermatifot, dess usla sånginsats, speakern.

Och vår egen publik? Kör på tjallatjalla-ramsorna i evighet, ingen över 19 orkar jönsa med. Det är därtill noll hets mot Teddi, Bosmanknullaren och Aikaren, och Martin "pappa säger att jag utvecklas mer i Danmark, och jag tjänar mer också" Ericsson. Förstår det iofs, när huvuddelen av alla mentalitia ultras och annat var cirka 5 år när detta hände. Tack så mycket för levande sittplats så man slipper alla diamantprickade öron med tillhörande spaghettikropp, tack än en gång.

Vårt lag? Tja, alla kan bättre kan man ju vara Andess Svensson-käck och säga, men klubben borde fundera på om Sella och Hjalmar verkligen skall vara nyckelspelare. Tränarna borde kanske funderat på att byta glödhete Seb mot TO innan han drog på sig rött, istället sätter de in TO och en mittback till efter att han blivit utvisad. Ridå.
Citera
2009-05-04, 23:14
Medlem
williamwallaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
ETT PAR? Det var ju verkligen varenda jävla anfall. Min döda mormor hade gjort det bättre, förfärande att en spelare i allsvenskan kan vara så totalt befriad från spelsinne.

Okej, jag tog i rejält i underkant. Spelsinne har han, handlar nog snarare om att han är lite bollkär.

Citat:
Ursprungligen postat av ery3
Om dagens matcher: Gais borde haft med sig minst en pinne från Stadion, Helsingborg tar guldet och Elfsborg kommer tvåa.
Idag 22:45

Grundar du det på spelet i dagens match, så nej. Grundar du det på flytet i dagens match och domarens förkärlek till Henke, så ja.

MFF, dags att börja göra mål nu! Krossa DIF!
Citera
2009-05-04, 23:30
Medlem
Ja, DIF måste vi fan vinna mot och det är dags att göra mål snart.

Wilton har förövrigt inte tillfört ett skit för laget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in