2009-04-14, 12:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av playmate
http://fotbollskanalen.se/1.940385/2009/04/13/pavey_kan_bli_borta_ett_par_veckor
Utan Pavey kanske inte AIK kommer att kunna fortsätta som de gjort hittills. Man kan ju alltid hoppas

Äh, vi har ju Özkan att sätta in och dessutom står ju Bojan och stampar i faggorna.
Citera
2009-04-14, 14:04
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Äh, vi har ju Özkan att sätta in och dessutom står ju Bojan och stampar i faggorna.

Båda två går ju skadade, frågan är när aik blev befolkat av sådana glasspelare. Försökte gå in på aiks hemsida för att undersöka saken, det gjorde mig inte särskilt klokare då man inte ens har en hemsida utan behöver använda blogg.se för att få ut information. mäCktigt värre....gnihet goes blondinbella
Citera
2009-04-14, 14:09
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Båda två går ju skadade, frågan är när aik blev befolkat av sådana glasspelare. Försökte gå in på aiks hemsida för att undersöka saken, det gjorde mig inte särskilt klokare då man inte ens har en hemsida utan behöver använda blogg.se för att få ut information. mäCktigt värre....gnihet goes blondinbella

Jag anar en viss bitterhet över resultaten i årets Allsvenska?
Citera
2009-04-14, 14:18
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Jag anar en viss bitterhet över resultaten i årets Allsvenska?

Faktiskt inte värre än normalt, snarare bitter över enkla misstag och uselt spel än resultaten i sig.
Citera
2009-04-14, 14:19
Medlem
kthxbyelols avatar
Klevis verkar inte vara den skarpaste kniven i lådan, elfsborg vinner guld götet två och örebro sk trea.
Citera
2009-04-14, 14:30
Medlem
padrons avatar
Ett straffmål och ett slumpmål och AIK är redan svenska mästare.

Visst, bakåt ser det hyfsat stabilt ut (bortsett från sopan Örlund) men offensiven är inte så imponerande. Med lite tur kanske de lyckas göra en bättre säsong än fjolåret.
Citera
2009-04-14, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kthxbyelol
Klevis verkar inte vara den skarpaste kniven i lådan, elfsborg vinner guld götet två och örebro sk trea.

Jag tror inte du är mycket bättre eftersom du inte förstår dig på Klevis.
Citera
2009-04-14, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av padron

Visst, bakåt ser det hyfsat stabilt ut (bortsett från sopan Örlund) men offensiven är inte så imponerande. Med lite tur kanske de lyckas göra en bättre säsong än fjolåret.

Skojar du? Mutumba och Obolo var ju skitbra framåt igår.
Citera
2009-04-14, 14:49
Medlem
snillet_1s avatar
Özkan skadad igen? Förvisso är jag inte AIKare men vafan, älskar att se honom lira. Riktigt talangfull.
Citera
2009-04-14, 15:13
Medlem
semuors avatar
Någon som sätter emot att HIF vinner allsvenskan?
Citera
2009-04-14, 15:13
Medlem
Little Feats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Özkan skadad igen? Förvisso är jag inte AIKare men vafan, älskar att se honom lira. Riktigt talangfull.

Nej han är inte skadad igen. Han missade matchen igår pga magsjuka.

Hoppa Tauer!

PS. Skumpan flödar här på kontoret, guldet är klart! DS.
Citera
2009-04-14, 15:32
Medlem
Lesras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av padron

Ett straffmål?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in