2009-04-13, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rocchi
Äntligen dags att åka ur på vägarna igen! Inte lite man längtat...

Jäklar vad jag längtar till matchen nu
Citera
2009-04-13, 10:53
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle7
Idag är det dags! Fotbolls-Sverige har aldrig skådat något liknande.
Trycket på Nya Malmö stadion kommer bli historiskt.

Matchen, ptja.. 2-0.
Ni kan ju försöka bräcka matchen från i lördags till och börja med
Citera
2009-04-13, 11:18
Medlem
williamwallaces avatar
Jävlar vad nära det är nu! De senaste dagarna har man inte kunnat tänka på annat. Varje intervju, artikel och krönika man sett/läst om nya stadion så har man varit nära till tårar och visst fan kom det en liten skvätt när man läste "Måndag morgon" på himmelriket, för en stund sedan. Det är nära nu. FYFAN vad man vi har längtat! FYFAN vad vi är värda detta! FORZA MALMÖ!
Citera
2009-04-13, 11:21
Medlem
Shuyins avatar
Tråkigt att Gabriel Özkan har gått och blivit sjuk, trots detta med i matchtruppen men det är osannolikt att han spelar.
Citera
2009-04-13, 11:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av williamwallace
Jävlar vad nära det är nu! De senaste dagarna har man inte kunnat tänka på annat. Varje intervju, artikel och krönika man sett/läst om nya stadion så har man varit nära till tårar och visst fan kom det en liten skvätt när man läste "Måndag morgon" på himmelriket, för en stund sedan. Det är nära nu. FYFAN vad man vi har längtat! FYFAN vad vi är värda detta! FORZA MALMÖ!

Arenan ser riktigt riktigt fin ut. Inte utan att jag blir avundsjuk. Tycker att den piskar Gamla Ullevi ganska hårt.
Citera
2009-04-13, 12:06
Medlem
Wuunderbars avatar
Sjukt taggad! Kalmarkross!
Citera
2009-04-13, 12:18
Medlem
P3RK3L3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Tråkigt att Gabriel Özkan har gått och blivit sjuk, trots detta med i matchtruppen men det är osannolikt att han spelar.

Trist men kunde man förvänta sig nåt annat? Vad är hans längsta skade/sjukdomsfria matchsvit? 2 matcher? 3? Hoppas han har lite mer tur med skadorna i vår och gör bra ifrån sig så att vi kan sälja honom efter sommaren. Man blir ju nervös bara av att höra hans namn...

Özkan borta öppnar för Saleh? Jag tror starkt på den killen.

För övrigt får man väl betrakta 1 pinne som väl godkänt. Sjukt egentligen. Mot Kalmar liksom.
Citera
2009-04-13, 12:35
Medlem
Kalle7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Ni kan ju försöka bräcka matchen från i lördags till och börja med

6-0 blir det ju knappast inte. Men vi vinner & trycket kommer vara fruktansvärt mycket bättre.
Citera
2009-04-13, 14:03
Medlem
1 timme kvar nu tills man åker in till Malmö. Fyfan vad underbart det känns nu, satan vad najs!!!!

(ursäkta fjortisstajlen med femhundra utropstecken, men är fan så exalterad just nu att jag inte vet var jag ska ta vägen.)
Citera
2009-04-13, 14:06
Medlem
Dragonauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Trist men kunde man förvänta sig nåt annat? Vad är hans längsta skade/sjukdomsfria matchsvit? 2 matcher? 3? Hoppas han har lite mer tur med skadorna i vår och gör bra ifrån sig så att vi kan sälja honom efter sommaren. Man blir ju nervös bara av att höra hans namn...

Özkan borta öppnar för Saleh? Jag tror starkt på den killen.

För övrigt får man väl betrakta 1 pinne som väl godkänt. Sjukt egentligen. Mot Kalmar liksom.
Det låter rimligare att Stahre spelar Mutumba till vänster och Torsten på topp. Eller varför inte CH? Visst har han dålig form, men han är ju så jävla snabb.
Citera
2009-04-13, 14:11
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonaut
Det låter rimligare att Stahre spelar Mutumba till vänster och Torsten på topp. Eller varför inte CH? Visst har han dålig form, men han är ju så jävla snabb.

Jag är inte särskilt insatt men vem fan är CH? Jag har undrat det i ett års tid och alltid misstänkt att det är Jagne. Men varför skulle han kallas för CH?
Citera
2009-04-13, 14:18
Medlem
Dragonauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Jag är inte särskilt insatt men vem fan är CH? Jag har undrat det i ett års tid och alltid misstänkt att det är Jagne. Men varför skulle han kallas för CH?
För att han heter Saihou Jagne. Det har blivit smeknamet CH istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in