Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-12-14, 23:42
  #1
Medlem
Vill inleda med att jag vet inte om det här är rätt forumsdel men iom att ni är kunniga inom juridik kanske ni kan hjälpa mig.


Igår var det halt som fan ute, jag körde bil, vägen svänger vänster, jag med, bakdelen svänger ännu mer (får kast), drar in i vajerräcket och bilen skadas fram och bak. En olycka alltså utan någon att skylla på (förutom mig kanske, dock körde jag inom lagens gränser).

Min fråga är: Jag har lite ont i ryggen och mitt vänstra knä. Ska fixa tid så att jag får det dokumenterat i början av nästa vecka. Kan jag på något sätt få pengar (från försäkringsbolag eller liknande) för min smärta?
Citera
2008-12-15, 13:58
  #2
Avstängd
Skulle tro att du kan få pengar om du är rätt försäkrad, jag menar du får ju pengar för bilen :P
Citera
2008-12-15, 15:57
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zargon
Skulle tro att du kan få pengar om du är rätt försäkrad, jag menar du får ju pengar för bilen :P


Jo, bilen är helförsäkrad så det är lugnt. Jag tänkte mer på min "sveda och värk"
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback