2008-09-18, 23:09
Medlem
Troians avatar
Även om fallet då och då får ett uppsving med en nådeansökan så passar tråden inte särskilt bra i Veckans brott. Flyttas istället till Kriminalhistoria. /Mod
Citera
2008-09-18, 23:13
Medlem
Erik1974s avatar
Tack, men uppgifterna skiljer sig åt lite. På en sida läste jag detta (någon polissida där forna kolleger uttalade sig):
After speaking with Cox and Deasy, Helbush turned to go back to his patrol car and was shot in the back three times. Cox and Deasy then took his revolver and patrol car before fleeing the scene. When he didn't respond to radio calls, other sheriff's units searched for and found Helbush along the roadside.
Alltså kan då inte A.Ö distraherat polismannen medan Cox sköt, då han verkade gå tillbaka mot polisbilen.

Vidare läste jag på en annan sida att A.Ö stod vid bagagluckan under tiden då skottet mot resturangägaren sköts.
Citera
2008-09-18, 23:13
Medlem
knowss avatar
J_a horer ni e !!!!!
fan har inte hon avtjänat nog ???
de var ju ej hon som mörda utan pojkvännen!!!!
Men ni data nördar har ju er SYN
Citera
2008-09-18, 23:14
Medlem
BBMBBs avatar
Hon fick avslag i sin ansökan om tidsbestämt straff. Förstår inte varför vi ska få hem skiten. ska man göra brott i andra länder så får man ta att man sen får sitta på kåken där också och inte i svenskt hotell här hemma

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3346546.ab
Citera
2008-09-18, 23:17
Medlem
Erik1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knows
J_a horer ni e !!!!!
Inte vidare konstruktivt inlägg. Det är inte alltid personen som håller i pistolen som är den egentliga skyldiga personen. Se på Helge Fossmo t.ex. Han har tekniskt sett inte mördat någon, utan manipulerat barnflickan till att begå dådet. Bättre kan du. Du får en chans till!
Citera
2008-09-18, 23:18
Medlem
BBMBBs avatar
Citat:
J_a horer ni e !!!!!

Vadå? Hon har begått ett brott som i det land hon begick det i ger 25 till livstid. ska hon komma undan bara för att hon e svensk eller? förstår inte riktigt din tankebana. sen om jag skulle vara en hora hör väl knappast hit
Citera
2008-09-18, 23:21
Medlem
knowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik1974
Inte vidare konstruktivt inlägg. Det är inte alltid personen som håller i pistolen som är den egentliga skyldiga personen. Se på Helge Fossmo t.ex. Han har tekniskt sett inte mördat någon, utan manipulerat barnflickan till att begå dådet. Bättre kan du. Du får en chans till!
Du måste skämta ? att jämföra helge F o några pundare i amerika 1983 som var helt väcka är helt SLUT
Citera
2008-09-18, 23:22
Medlem
BBMBBs avatar
Citat:
O vem e du att avgöra det LILLA j-a h__a = polis?? bara en pessimistisk liten svensk

Nja nu var det kanske inte jag som avgjorde att att hon fick 25 till livstid utan en domstol
Citera
2008-09-18, 23:23
Moderator
Strix m/94s avatar
Så klart...

...skall hon bli kvar i USA tills straffet är avtjänat. Knarkbrott, prostitution, medhjälp till mord - varför vill någon ha hem henne, har vi inte nog med sopor i landet redan?
Citera
2008-09-18, 23:25
Medlem
knowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BBMBB
Nja nu var det kanske inte jag som avgjorde att att hon fick 25 till livstid utan en domstol

Om du e en sån usa älskare o älskare av deras rättsystem så var så god, men kommer du i håg (datanörd) från förra inlägget
Citera
2008-09-18, 23:26
Medlem
knowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strix m/94
...skall hon bli kvar i USA tills straffet är avtjänat. Knarkbrott, prostitution, medhjälp till mord - varför vill någon ha hem henne, har vi inte nog med sopor i landet redan?

Hon är svensk, men det är min åsikt!!
Citera
2008-09-18, 23:31
Medlem
Fettogubbens avatar
Citat:
Om du e en sån usa älskare o älskare av deras rättsystem så var så god, men kommer du i håg (datanörd) från förra inlägget

Varför skulle vi vilja ha ett sådant äckligt tjackluder som AÖ i vårt land? Hon är ointelligent, empatilös och efterbliven - varför vill vi ha henne? Det var hennes val att kalla USA för sitt hemland.

Och med tanke på att du kallar folk för "datanörd" osv. är bara patetiskt. Varför försöker du hävda dig på Internet för? Förmodligen är du en liten snorunge på 14 år som precis fått reda på att du är släkt med Annika Östberg och helt plötsligt måste du skydda henne! Vilken hjälte du är!

Om du vill fortsätta leka gangster så får du jättegärna skicka mig ett PM.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in