2010-05-04, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UltimateHybrid
Du skriver fortfarande fullständigt obegripligt.

Såg Catarina Hurtig + barnvagn på Götgatan vid 11 snåret i förmiddags, såg inte precis ut som hon festat hela natten
Citera
2010-05-04, 13:14
Medlem
UltimateHybrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantall
Såg Catarina Hurtig + barnvagn på Götgatan vid 11 snåret i förmiddags, såg inte precis ut som hon festat hela natten

Hon var där iaf:

http://imgs.sthlmsfinest.com/imageGa..._729_488_1.jpg

I övrigt har jag ingen aning. Jag var (lyckligtvis) inte där. Va fan e det för folk. Dj baby J och kenneth vasquez. I'd rather kill myself än att umgås med sånt tjås!
Citera
2010-05-04, 13:52
Medlem
ehurus avatar
Citat:
Hon var där iaf:

I övrigt har jag ingen aning. Jag var (lyckligtvis) inte där. Va fan e det för folk. Dj baby J och kenneth vasquez. I'd rather kill myself än att umgås med sånt tjås!

Men snälla... är det inte dags att göra ögonlocken? Hårda bröst och slappa ögonlock är så tacky. Som att inte utrusta par schyssta fälgar med lågprofildäck.
Btw, min teori är att Hurtig skaffade sonen enkom för att kunna bli titulerad MILF i sin destruktiva värld av dekadens.
Citera
2010-05-04, 13:56
Medlem
ehurus avatar
Citat:
11-snåret! Då är väl han snart i säkerhet igen då hennes tre timmar snart är till ända. Götgatan - kvalitetstid med karaktärsmorsa!
Citera
2010-05-04, 14:40
Medlem
Italienskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinne16
jag känner Victor
Vad kul att VT har "egna" kompisar, då han skickat "vänförfrågan" till alla Hurtig´s vänner på Fejsbook!
Citera
2010-05-04, 14:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Italienskan
Vad kul att VT har "egna" kompisar, då han skickat "vänförfrågan" till alla Hurtig´s vänner på Fejsbook!

Hon festa till 4-5, har en kompis som har bildbevis på kameran, kan lägga upp när jag kommer hem.

Hur gammal är du? Vem fan bryr sig om det? hon är 36 bast är hela hennes liv och ditt om facebook eller?, har hon inget jävla liv eller? varför orka lägga ner sin tid på det?

Catarina Hurtig har 3000 vänner såg jag nu, han har knappast addat alla, OCH DU, en sak till...

Tror du själv att hon känner ALLA 3000 vänner?
SLuta slicka henne mellan benen och tro att du kommer komma någonstans!
Citera
2010-05-04, 15:06
Medlem
Citat:

Hon måste suttit barnvakt till någon (o)lycklig unge för sitt eget barn får hon ju bara träffa i soc. lokaler med en övervakare och får inte gå någonstans med honom....
Citera
2010-05-04, 15:26
Medlem
UltimateHybrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deep-Cal
Hon måste suttit barnvakt till någon (o)lycklig unge för sitt eget barn får hon ju bara träffa i soc. lokaler med en övervakare och får inte gå någonstans med honom....

där sa du nåt, undrar vem ungjäveln chantal så henne med är.
Citera
2010-05-04, 15:26
Medlem
Italienskans avatar
"Hon festa till 4-5, har en kompis som har bildbevis på kameran, kan lägga upp när jag kommer hem. Skiter fullständigt i det.

Hur gammal är du? Vem fan bryr sig om det? Okey, fråga inte då. hon är 36 bast är hela hennes liv och ditt om facebook eller?, Är det en fråga eller ett påstående? har hon inget jävla liv eller? Vet ej, bryr mig icke. varför orka lägga ner sin tid på det? Du verkar ju uppenbarligen göra det.

Catarina Hurtig har 3000 vänner såg jag nu, han har knappast addat alla, Jo, det har han OCH DU, en sak till...

Tror du själv att hon känner ALLA 3000 vänner? Knappast, bryr mig inte heller.
SLuta slicka henne mellan benen Har icke gjort och tro att du kommer komma någonstans!" Himlen kanske
Citera
2010-05-04, 16:38
Medlem
Citat:
där sa du nåt, undrar vem ungjäveln chantal så henne med är.
100% säker på att det var hon, känner igen henne från Sturplan så jag tittade lite extra. Hon såg väldigt fräsch ut. Ungen satt i en mörkblå vagn.
Citera
2010-05-04, 17:31
Citat:
Ursprungligen postat av Tinne16

Hon har inte ens barn, men det ryktas om att hon har behövt ta ett extra jobb (kanske barnvakt) för att klara sina skulder...

Har en annan fråga: Vad vet du om Victors förra brud-Louise Adolphsson som sägs ha skrivit det där jättelånga brevet med instruktioner om hur han ska bete sig, och vad han skulle ge henne? Sant eller falskt? Annat om den bimbon?
Citera
2010-05-04, 17:50
Medlem
Jagerbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gillian
Hej,

Jag har bestämt mig för att inte delta mer i denna tråden än vad jag gjort, det gynnar inte henne eller hennes son.

Detta är alltså mitt sista svar:

Hon älskar sin son, men det behöver inte betyda att hon sätter honom före hennes egna intressen tyvärr. Det handlar inte om att välja för henne, det handlar om att inte kunna välja. Ett impulsivt beteende som styrs av vad som är framför henne just vid tillfället.

Just därför är detta att se mer som en sjukdom, än att hon vill göra någon illa egentligen. Vi behöver respektera nu att hon inte riktigt har kontroll över sina egna beslut och jag hoppas att hon får det stöd och den hjälp hon har behov av.

Ok, det får vi respektera. Tackar för alla svar/inlägg du bidragit med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in