2009-12-13, 00:01
Medlem
Hurtig partajar som inget hade hänt!

Hon beter sig inte direkt som en kvinna som blivit misshandlad och förlorat vårdnaden och umgängessrätten med sin son!
Ligga lågt och bli anständig är inget för fröken!

http://www.finest.se/imageGallery/im...p?igiid=356273
Citera
2009-12-13, 00:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pellesvans
Hon beter sig inte direkt som en kvinna som blivit misshandlad och förlorat vårdnaden och umgängessrätten med sin son!
Ligga lågt och bli anständig är inget för fröken!

http://www.finest.se/imageGallery/im...p?igiid=356273
Finner du det njutningsfullt att fortsätta din vendeta mot Hurtig, blir du riktigt sty i byxan när du i din östermalmsvåning druckit din champagne, tittar ut över stockholms sky line, äter lite chili nötter, klämmer lite på flickvännens nyinförskaffade silikonpattar, loggar in på FB och sprider lite mer dynga?
Citera
2009-12-13, 00:29
Medlem
ehurus avatar
Sober somone?

Hxllstrxnd måste vara tungt kysst av xxx om han inte inser att en pose med CH skadar företaget.
Citera
2009-12-13, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ehuru
Hxllstrxnd måste vara tungt kysst av xxx om han inte inser att en pose med CH skadar företaget.

Att han posar på en bild med en frekvent förekommande gäst spelar nog mindre roll i sammanhanget. Att Hurtig däremot ränner runt som en skållad råtta på krogarna lär inte hjälpa henne nämnvärt i någon vårdnadstvist.
Citera
2009-12-13, 01:04
Medlem
ehurus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petter Utas
Att han posar på en bild med en frekvent förekommande gäst spelar nog mindre roll i sammanhanget. Att Hurtig däremot ränner runt som en skållad råtta på krogarna lär inte hjälpa henne nämnvärt i någon vårdnadstvist.
Min undring var nog mer hur RH (nyktert?) tänker...? Av alla som jag kan synas/fotas med ikväll - väljer jag Catarina Hurtig??? Hållstrand kliver väl därmed förmodligt rusig i samma diffusa skor som gossen Victor redan gjutit sina tassar i.
Citera
2009-12-13, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ehuru
Min undring var nog mer hur RH (nyktert?) tänker...? Av alla som jag kan synas/fotas med ikväll - väljer jag Catarina Hurtig??? Hållstrand kliver väl därmed förmodligt rusig i samma diffusa skor som gossen Victor redan gjutit sina tassar i.

Möjligheten att han förekom på fler kort än ett finns ju förstås också..
Varför inte förresten? Alla är inte lika välinformerade som "flashbackmobben", hon är snygg (det kan man inte ta ifrån henne).. Jag hade definitivt varit "på" om hon kommit en skamliga förslag en kväll som denna..
Citera
2009-12-13, 01:14
Bannlyst
Citat:
Varför inte förresten? Alla är inte lika välinformerade som "flashbackmobben", hon är snygg (det kan man inte ta ifrån henne).. Jag hade definitivt varit "på" om hon kommit en skamliga förslag en kväll som denna..
Allvarligt alltså så jävla snygg är hon inte, inte ful men inte snygg heller vardaglig typ. Men kan man vifta med AmEx-kort, ett entourage med glamourösa människor, sedelklämma, schysst kärra, våning på öfvre Östermalm då kommer Hurtig hoppade och flaxande fortare än du hinner säga hej eller har jag fel?

On topic: Fienden i tvisten Uffe E, hur ser hans background ut?
Citera
2009-12-13, 01:29
Medlem
ehurus avatar
Citat:
Gillar din insikt och jag har en egen...
"Snygg" är ett ytligt begepp precis som "ful". Den kvinna som fångar ditt intresse ser alltid bra ut. Hon som tar dig "till himlen" och på alla sätt kompletterar dig - är VACKER oavsett hur hon ser ut. Det är ALLTID brister i sinnet en man måste passa sig för
Senast redigerad av ehuru 2009-12-13 kl. 01:37.
Citera
2009-12-13, 14:29
Medlem
Vem har dött???

Har toyboyen kolat av eller vad???
Änka blir man bara om man är gift och partern har dött......
Eller vad det ett önske tänkade från fröken med tanke på vad man har läst på Realtid att hon ska ha bett om hjälp med undanröjning av exmaken????

Visa foton på Catarina (249)
Visa filmklipp med Catarina (3)
Skicka ett meddelande till Catarina
Puffa Catarina?
˙˙˙ɹǝu o ddn ǝɹoʌ ʇןןɐ ɯo ɯos˙˙˙ƃıɹɹnus ƃıɯ ɹǝuuäʞ
Information
Relationsstatus:Änka
Födelsedag:den 2 mars
Vistelseort:
Stockholm, Sweden
Hemstad:
Stockholm, Sweden
Webbplats:[url]http://www.ladylike.se
Citera
2009-12-13, 18:04
Medlem
BobWilliss avatar
Och hon verkar leta reda på alla som skrivit något som helst kritiskt emot henne och hota med advokat
http://www.blackwater.se/?p=7643&cpage=1#comment-9682

Citat:
"Jag ber att få betacka mig för din smutskastning av mig som person och bilden som du använder äger du inte rättigheterna att publicera.

Har du innan du skrev ditt inlägg reflekterat över att det är en människa du skriver om, en kvinna utsatt för grovt förtal av en man som tidigare misshandlat henne, samt framför allt en orolig mamma till en liten pojke på 3 år som både har blivit utsatt för brott samt bevittnat misshandel av sin mamma.

Antingen tar du omgående bort ditt inlägg och ber mig om ursäkt på mailadressen ovan, eller så kopplar jag in min advokat.

/Catarina Hurtig"
Citera
2009-12-14, 13:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snasky
Allvarligt alltså så jävla snygg är hon inte, inte ful men inte snygg heller vardaglig typ. Men kan man vifta med AmEx-kort, ett entourage med glamourösa människor, sedelklämma, schysst kärra, våning på öfvre Östermalm då kommer Hurtig hoppade och flaxande fortare än du hinner säga hej eller har jag fel?

On topic: Fienden i tvisten Uffe E, hur ser hans background ut?
Du gör verkligen skäl för ditt namn.
Citera
2009-12-14, 15:27
Medlem
BettyBoop80s avatar
Har varit på en tripp hos svärföräldrarna och satt där pch bläddrade i en veckoblaska och plötsligt ser jag CH titta upp på mig. Hon satt och putade ut tuttarna och vek bak magen så hon höll på att vikas på mitten. Sen log hon ett naturligt och trevligt leende, ja lika naturligt som posen då. Hon var tidningens hovreporter stod det och tidningen var sen slutet av November. Hemmets veckotidning var det tom. Så hon har ju ett höjdarjobb () kvar iaf eller hade för någon månad sen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in