2009-12-01, 20:43
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chamoniard
I övrigt har ni kanske rätt. Ämnet är brännhett och visst finns problematik som behöver belysas. Men inte på det viset och det är knappast heller hattens egentliga motiv såklart. BHs tidigare produktion talar inte för något brinnande samhällspatos....

Nej, det handlar inte om problembelysning för Hermele. Han serverar snask som han fått gratis. Victor ringer upp och ger honom underlag för ett nytt kapitel. Hurtig bedriver sin kamp inför öppen ridå. Det är helt enkelt mycket snask och lite jobb. Han vill ha många musklick och han vill ha det bekvämt på jobbet. Det enda ansträngande är övervägandet huruvida han vågar publicera. Han tar säkert måltavlans popularitet med i beräkningen.

Citat:
Och håll med om att det är väldigt ovanligt att en i stort sett icke-kändis privata tragedi och illabefinnande skildras så envist av en enstaka journalist på en enda nyhetssite?

Men det är just detta som är Realtids konkurrensmedel. De publicerar sådant som andra håller sig för goda för att säga. Ingen går väl in på deras sida för att de skriver så vackert, och har tänkt så länge och väl innan de skriver. Så för Realtid är det nog inte unikt.
Citera
2009-12-01, 22:03
Medlem
ehurus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Hermele skaffar sig billiga musklick. Konstigare behöver det inte vara. Behöver inte alls vara personligt på något vis.
Billig får du vara. Jag klickar för mitt barns framtida rättighet
FÖ bör du locgga ut för gott om du inte förstått att nätet i alla vinklar, vrår och kanter handlar om klick. När du når Hermeles insikt kan du tjäna en slant på att siita på arslet
Senast redigerad av ehuru 2009-12-01 kl. 22:08.
Citera
2009-12-01, 22:12
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ehuru
FÖ bör du locgga ut för gott om du inte förstått att nätet i alla vinklar, vrår och kanter handlar om klick. När du når Hermeles insikt kan du tjäna en slant på att siita på arslet

På så vis...

Du kanske inte ska dricka mer i kväll.
Senast redigerad av Sven-Gustaf 2009-12-01 kl. 22:14.
Citera
2009-12-01, 22:13
Medlem
ehurus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
På så vis...
No offence Varför anar du berusning så fort sanning skrivs. Jag har summerat fakta som jag publicerat på tråden under dagen - även då nykter. Orkar du ens läsa ikapp? Ingen av er vill spinna vidare på fakta och föra tråden vidare. Varje dag när klockan närmar sig 16 återvänder vissa och flyttar fokus från sak till exempelvis Hermeleförakt. Media lever på att synas. DU njuter kissnödigt av att läsa dig själv, så snälla - uttryck dig klokt - och I SAK för en gångs skull.
Och du Sven Gustav _ byt alias till Allmän Kverulant
Senast redigerad av ehuru 2009-12-01 kl. 22:30.
Citera
2009-12-01, 22:30
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pellesvans
Tro mig du hade tyckt annorlunda! Hon är en orm, hon går över lik för att få det hon vill! Det finns inget hjärtligt alls inom henne. Visst alla kan göra misstag i livet, ingen är perfekt. Men denna kvinna har djävulen i sig! Det finns inga gränser so ever!

Haha, denna tråden får mig att sjunga på "she's the devil in disguise", Elvis gamla goding och den får bli Catarina hurtig-trådens officiella soundtrack

"She's the devil in disguise oh yes she is"
Citera
2009-12-01, 22:35
Medlem
Chamoniards avatar
Citat:
No offence Varför anar du berusning så fort sanning skrivs. Jag har summerat fakta som jag publicerat på tråden under dagen - även då nykter. Orkar du ens läsa ikapp? Ingen av er vill spinna vidare på fakta och föra tråden vidare. Varje dag när klockan närmar sig 16 återvänder vissa och flyttar fokus från sak till exempelvis Hermeleförakt. Media lever på att synas. DU njuter kissnödigt av att läsa dig själv, så snälla - uttryck dig klokt - och I SAK för en gångs skull.

ådärkomdenja...
Efter att ha varit bara salongsberusad hela dagen börjar du nu alkoholdampa.
Nu är du riktigt seg Ehuru. Det där var nog det mest vilsna och missriktade angreppet jag läst hitintills. Nu väntar vi bara på lite gruvstorys från ditt vilda liv i gällivare....
Senast redigerad av Chamoniard 2009-12-01 kl. 22:38.
Citera
2009-12-01, 22:39
Medlem
Chamoniards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BettyBoop80
Haha, denna tråden får mig att sjunga på "she's the devil in disguise", Elvis gamla goding och den får bli Catarina hurtig-trådens officiella soundtrack

"She's the devil in disguise oh yes she is"

Kanske ännu mer lämpligt är Robert Gustavssons version av samma låt. Sök den på youtube.
Citera
2009-12-01, 23:05
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:

Men vad är detta! Ska jag nu helt plötsligt behöva be om ursäkt bara för att jag kissnödigt njuter av att läsa mig själv?

Okej då, jag är hemskt ledsen, och jag ber från djupet av mitt hjärta och utan varje förbehåll om din förlåtelse!
Citera
2009-12-02, 00:45
Medlem
z2joiss avatar
Citat:

Jodå, de horor som visar mest hud brukar vara de som får mest jobb också.
Citera
2009-12-02, 02:13
Medlem
Här var lite om fröken Hurtig

http://inteutanminasoner.wordpress.com/
Citera
2009-12-02, 03:56
Medlem
Party all night long

http://stureplan.se/articles/10366/

lite längre ner på sidan.
Citera
2009-12-02, 11:34
Medlem
ehurus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madeleine
http://stureplan.se/articles/10366/

lite längre ner på sidan.
Hänger inte ögonlocken lite väääl mycket för en person i den åldern?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in