Citat:
Ursprungligen postat av BettyBoop80
Helt sjuk tråd, det är skrämmande att se hur vuxna människor beter sig. Det är en person jag tycker synd om i denna såpan och det är sonen! De inblandade bör stanna upp och tänka på honom, han älskar båda sina föräldrar och nu måste han lida fruktansvärt stackaren. Jag lider med grabben och jag känner fan inte honom.
Sen är det tragiskt att man kan göra sig så ovän med alla att ingen bryr sig nog för att se till att man får den vård man behöver. För så verkar det vara i Hurtings fall...vänner eller familj borde se till att hon lämnar sin son till den förälder som funkar bäst i nuläget och sen söker vård för att själv bli en fungerande människa igen.
Ang. rykten och skitsnack i denna tråden så har inte något om UE skulle ha pucklat på henne fastslagits så det tar jag som skitsnack. Sen tar jag resten med rejäla grävskopor grovsalt! En del i denna tråden, från båda "sidor" är helt klart sjukligt besatta!!
Ja, det är fruktansvärt synd om sonen. Samtidigt så står det helt klart var skuldbördan ligger. UE har i mina ögon bara försvarat sig mot CH:s fullständigt oanständiga anklagelser.
Angående hennes psykiska tillstånd så är det nog så att vännerna har gett upp. Och familjen är inget att räkna med, eftersom mormor Hurtig helt okritiskt solidariserar sig med sin dotter. Återstår bara hoppet om att hon själv når insikt, men det är nog att hoppas på för mycket.