2009-09-03, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BompaLore
CH skulle ta en golflektion.
Efter ett tag sade pro:t bedrövat:- Håll i kluban som du håller i din mans stake!
CH drog iväg bollen 300 meter spikrakt, med klubban i munnen!

Svårt att tro det här är sant, släng upp en video om du har en.
Citera
2009-09-03, 11:51
Medlem
Rätt sak vara rätt

Det var hon som anklagade honom för misshandeln och hon kunde inte ta fram några bevis, bandet som U.E hade spelat in finns hos polisen och därför blev U.E släppt när 99% av alla misshandlare får sitta i häktet tre veckor. Misshandelsanmälan kom in en dag efter att U.E sagt att han villle skiljas och det var han som skickade in papperna i januari 2008 (hon ville inte skilja sig), lite av ett maktmissbruk att påstå en sådan sak och sedan använda barnet!

Du kan ju själv gräva fram det om du är så intresserad eller så får du snällt vänta tills hela processen är över. Eftersom du inte är insatt i det hela så får du fortsätta ha din åsikt i detta, sötis.
Senast redigerad av Deep-Cal 2009-09-03 kl. 11:58.
Citera
2009-09-03, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BompaLore
CH skulle ta en golflektion.
Efter ett tag sade pro:t bedrövat:- Håll i kluban som du håller i din mans stake!
CH drog iväg bollen 300 meter spikrakt, med klubban i munnen!

Den var bra.
Citera
2009-09-03, 16:03
Medlem
Thomas_LAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deep-Cal
Det var hon som anklagade honom för misshandeln och hon kunde inte ta fram några bevis, bandet som U.E hade spelat in finns hos polisen och därför blev U.E släppt när 99% av alla misshandlare får sitta i häktet tre veckor. Misshandelsanmälan kom in en dag efter att U.E sagt att han villle skiljas och det var han som skickade in papperna i januari 2008 (hon ville inte skilja sig), lite av ett maktmissbruk att påstå en sådan sak och sedan använda barnet!

Ja, nåt sånt var det, ja.
Citera
2009-09-04, 10:21
Medlem
Det här är dock sant...

Citat:
Ursprungligen postat av Goriot
Den var bra.
CH på Wermdö golfklubb en tidig kväll. En man står i baren nzss inkommen från 18e. CH försöker inleda en konversation med mannen:
- Vad har du i fickan, ler hon förföriskt och tittar på bulorna.
- Det är golfbollar, säger mannen avvaktande.
- Det vet jag inte vad det är, säger CH, men jag vet vad tennisarmbåge är!
Citera
2009-09-04, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deep-Cal
Det kanske kan vara bra att veta att Thomas Bodström (f.d justitieministern) som brukar försvara misshandlade kvinnor tog sig an U.E när han sett bevisningen som visade att C.H ljög, därav bla ett band där C.H säger till U.E "Du har aldrig gjort mig något, men vad spelar det för roll?"

Återigen i denna tråd njuter jag mest av pajkastningen men vissa argument är ju bara för sköna...
Så den store ädle advokaten tog sig an ett mål i "övertygelsen" om att "delinkventen" var oskyldig. Har nog aldrig hänt tidigare i svensk rättshistoria. Antar att Bodström kör denna utdragna process helt pro bono eftersom det är så behjärtansvärt.

Onekligen väldigt kul om CH brände ner Lisa på Udden. En riktig kaninkokerska med överaptit på sex... Undrar just om jag kan hitta hennes mobilnummer. Skall ju ut ikväll
Citera
2009-09-05, 14:54
Medlem
Undrar varför Hurtigs ex-mans krog, Lisa på Udden, oförklarligt brann ner häromdagen? Någon som vet något?
Citera
2009-09-06, 06:41
Medlem
brand

Det var ju inte C.H som brände ner krogen, hörde att teknikerna hittade en elkabel som antänt, mer vet jag inte...

Citat:
Ursprungligen postat av Tropical
Undrar varför Hurtigs ex-mans krog, Lisa på Udden, oförklarligt brann ner häromdagen? Någon som vet något?
Citera
2009-09-06, 10:23
Medlem
Var kommer hon ifrån

Hade aldrig hört talas om CH innan jag läste denna tråd (och då även hennes blogg). Fascinerande i all sin pysykopatiska ytlighet. Vad jag då undrar är, hur blev hon sådan? Vad har hon för bakgrund och uppväxt? Vem är hennes föräldrar? Kalmar var något som skymtade förbi, är hon uppväxt där?
Citera
2009-09-06, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legimitation
http://www.stureplan.se/articles/867...8458d43928.jpg
http://www.stureplan.se/articles/788...4b969b8761.jpg

Hon har ju behå på andra bilden!
Citera
2009-09-07, 00:24
Bannlyst
Det är ju helt otroligt att man inte kan få svar på en enkel fråga: blev CH våldtagen eller var det en cover-up för hennes notoriska otrohet?
Citera
2009-09-09, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apologeten
Det är ju helt otroligt att man inte kan få svar på en enkel fråga: blev CH våldtagen eller var det en cover-up för hennes notoriska otrohet?
Nu blir det fart i djungeln

DESSA HAR AVSLÖJATS I "KÄNDISDJUNGELN"
Mikkey Dee, Motörhead.
Bengt Frithiofsson, TV4:s vinexpert.
Inger Nilsson, skådespelerska, för evigt Pippi Långstrump.
Ann Söderlund, programledare SVT och Kanal 5.
Catarina Hurtig, hovreporter.
Rafael Edholm, skådespelare.
Kenneth Andersson, fotbolls-hjälte från VM 1994.
Jannike Björling, ex-fotomodell. Thorleif Torstensson, dansbandsmusiker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in