2010-10-31, 21:10
Medlem
OskarLingons avatar
Nej det var Hurtigs program.
Lindas hette "Prinsar & prinsessor" & gick på 4:an 2007
Citera
2010-10-31, 22:31
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av somersville
"Kungligt" hette det väl? Och gick typ 2004, 2005?

Okej...då verkar jag ha "missat" något...självklart är hon en känd TV-stjärna om hon lett detta viktiga och kända program. Dessa skvallertidningar och deras överdrifter...herregud, min polares lilla 6 månaders bebis började le när de tog fram en kamera framför henne när hon var ledsen, hon måste vara en världskänd fotomodell ju!!
Citera
2010-10-31, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BettyBoop80
Okej...då verkar jag ha "missat" något...självklart är hon en känd TV-stjärna om hon lett detta viktiga och kända program. Dessa skvallertidningar och deras överdrifter...herregud, min polares lilla 6 månaders bebis började le när de tog fram en kamera framför henne när hon var ledsen, hon måste vara en världskänd fotomodell ju!!
Haha, ja, de kan ju ha menat Kändisdjungeln också där Hurtig ju var "stjärna" 2009.
Citera
2010-10-31, 23:24
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av somersville
Haha, ja, de kan ju ha menat Kändisdjungeln också där Hurtig ju var "stjärna" 2009.

Visst ja...det borde jag ju kommit ihåg. Inte för att jag tittade på programmet men så mycket som det nämnts i denna tråd jag får ge mig, hon är ju klart en TV-kändis ju
Citera
2010-11-01, 11:46
Bannlyst
Citat:
Jag tycker att sista meningen är helt underbar. Reportrarna på Hänt Extra brukar annars vara rätt mesiga och fjäskiga, men i detta fallet tycker jag det märks att de inte heller har så bra syn på Hurting. Detta hade jag trott skulle stå som skvaller om icke namngiven person...

Ehhh...kan berätta med 100%-ig säkerhet att personalen på HE och S&H osv (Allers-folket) är exakt Hurtigs kompiskrets.
Citera
2010-11-04, 15:07
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slutajiddra
Ehhh...kan berätta med 100%-ig säkerhet att personalen på HE och S&H osv (Allers-folket) är exakt Hurtigs kompiskrets.

Okej. Då tycker jag det blir ännu roligare när de skriver: "Det gäller att hålla skvallergrytan kokande..."
Tycker att det tyder på att H.E.s personal med ser hennes kåthet på uppmärksamhet. Och som sagt, i H.E. är där alltid ett litet skvaller som de skriver "anonym". Ibland listar man ut det efter en mening. Jag hade trott att tidningen skulle skrivit detta ryktet under den notisen.
Men är de nu vänner allihopa så kanske hon själv har skrivit notisen och gett den till Hänt Extra..allt för att få mer uppmärksamhet.
Citera
2010-11-05, 10:37
Bannlyst
Nej, policyn är att även om det handlar om någon i deras krets så skriver man om det, om det har nyhetsvärde enligt deras kriteria. Men man kanske är lite snällare bara. Men för att vara ärlig så har hennes ex kompisar i den kretsen också, och vissa av dom tycker att hon spårat ur en del.
Citera
2010-11-07, 20:45
Bannlyst
Kom det fram någonstans vem som var pappa till Hurtigs barn? Var det Ola eller?
Citera
2010-11-07, 22:49
Medlem
Jaha, så får jag återkomma igen med samma kommentar igen då! Kan de som envisas med att smutskasta Hurtig snarast leverera dessa enorma mängder nake/sex-bilder som utlovats! Helst idag. Senast imorgon. J---a ofog att sitta och fabulera ihop storys som kunde blivit Flashbackhistoria för att sedan leverera så tunt! Alla dessa tramsiga hänvisningar till att hon sa så där och gjorde så här skiter jag fullständigt i! Fram med bilderna eller håll käften och återgå till vad fan Ni borde hålla på med!
Citera
2010-11-07, 23:02
Medlem
Kill bills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nightfighter
Jaha, så får jag återkomma igen med samma kommentar igen då! Kan de som envisas med att smutskasta Hurtig snarast leverera dessa enorma mängder nake/sex-bilder som utlovats! Helst idag. Senast imorgon. J---a ofog att sitta och fabulera ihop storys som kunde blivit Flashbackhistoria för att sedan leverera så tunt! Alla dessa tramsiga hänvisningar till att hon sa så där och gjorde så här skiter jag fullständigt i! Fram med bilderna eller håll käften och återgå till vad fan Ni borde hålla på med!

Räcker det inte med fittbilderna?
Citera
2010-11-07, 23:50
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nightfighter
Haha, anar jag en viss sexuell frustration?
Citera
2010-11-08, 09:07
Medlem
Det räcker väl med fittbilderna på ludret ?

Tyckte man fick se tillräckligt av horan......

Finns bra mycket snyggare brudar på nätet som du kan googla.

Har hört att hon åkte till Danmark för sina sista sparpengar och inseminerade sig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in