Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-10-16, 02:22
  #1609
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Long-Gone-Day
Hur i hela helvete kan detta vara Catatrina Hurtig idag? Någonting har uppenbarligen hänt, men vad? Sjukdom?

https://anonfiles.com/D105e4Ocu4/thumbnail_IMG_3660_png
(bilden är ifrån hennes instagram)

Känns faktiskt rimligt! Ser det komma om man kollar gamla bilder.
Vi som inte var så snygga på den tiden glänser numera, känns som en härlig "hämnd"!
Livet är ju som alla vet, orättvist! (Ja förlåt, alla vet inte det. Men så är det, även i Sverige)
Citera
2021-11-02, 20:03
  #1610
Medlem
Ryktet säger att hon varit med om en tragisk olycka..
Citera
2021-12-26, 11:45
  #1611
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Long-Gone-Day
Hur i hela helvete kan detta vara Catatrina Hurtig idag? Någonting har uppenbarligen hänt, men vad? Sjukdom?

https://anonfiles.com/D105e4Ocu4/thumbnail_IMG_3660_png
(bilden är ifrån hennes instagram)

Det där är väl bara FaceTune och deras ålders-app som alla lekte med för 5 år sedan.

Finns massor av appar som trollar med ditt foto så du ser ut som ett barn igen, eller gammal pensionär.
Citera
2022-03-02, 01:01
  #1612
Medlem
Hon har ramlat framför T-banan enligt bekräftade uppgifter från hennes frisör, verkar blivit av med vårdnaden av alla ungar på köpet dessutom. Det är ingen app, hon ser ut så efter olyckan. Såg henne på ett fik i Stockholm med mina egna ögon.
Citera
2022-03-13, 09:57
  #1613
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spajder3217
Hon har ramlat framför T-banan enligt bekräftade uppgifter från hennes frisör, verkar blivit av med vårdnaden av alla ungar på köpet dessutom. Det är ingen app, hon ser ut så efter olyckan. Såg henne på ett fik i Stockholm med mina egna ögon.

De som trillar framför tunnelbanan slutar krossade i ett blodbad med avhuggna armar och ben, de får inte ett rynkigt ansikte och grått hår som en 90-åring.

Och hon har väl 4 ungar med 4 olika pappor, så skulle hon ha förlorat vårdnaden om allihopa samtidigt, då?

Låter helt osannolikt.
Citera
2022-09-16, 00:02
  #1614
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max111
De som trillar framför tunnelbanan slutar krossade i ett blodbad med avhuggna armar och ben, de får inte ett rynkigt ansikte och grått hår som en 90-åring.

Och hon har väl 4 ungar med 4 olika pappor, så skulle hon ha förlorat vårdnaden om allihopa samtidigt, då?

Låter helt osannolikt.

Någon som har mer info om vad som hänt med Catarina och varför hon förlorat vårdnaden om barnen? Hon lägger ibland upp bilder på en av döttrarna, medan övriga lyser med sin frånvaro.
Citera
2024-01-13, 15:18
  #1615
Medlem
Semperexians avatar
Helvet vad pinsamt. Kungahuset och hon är som en enda stor familj ju! Och skönt att hon börjar sin namesdroppinglista med sig själv "Jag och..."

Citat:
Stort grattis till kronprinsessan Victoria, jag hoppas du får en fantastisk födelsedag! Jag glömmer ju aldrig när Nicholas var med mig på Victoriadagen på Solliden och pekade på adjutanten i sin tjusiga klädsel och mössa och sa ”Är det där kungen?” Kungen skrattade och pekade på sig själv och sa ”Det är jag som är kungen” men Nicholas var extremt tveksam, en vanlig farbror i kostym typ. Gud vad vi skrattade, jag och drottningen och min mamma och Victoria och kungen själv.

Hon verkar ha fått gratissemester med dold reklam

https://www.instagram.com/p/Cf8o1uSD5SH/
__________________
Senast redigerad av Semperexian 2024-01-13 kl. 15:23.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback