Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-12-11, 19:11
  #1
Medlem
x_776s avatar
Tja går i 3:an på gymnasie nivå o ska göra ett skolarbete i svenskan/idrotten och undrar vilken som är den/dem bästa som man kör med spruta och igenom mum

Eller finns det bra sidor man kan läsa om doppning har kollat lite själv men mer tips är välkomna

Ska läsa FAQ nu återkommer med fler frågor snart
2008-12-11, 19:21
  #2
Medlem
Doppning förekommer oftast inom porrfilmsindustrin. Där gör man det inte sällan i munnen, som du sa. Den bästa dopningen är den man blir stark av. Den har inga bieffekter, bara lite skägg. Om du är tjej dvs. Så du ligger inte i riskzonen. Dock rekomenderas det att man har fyllt 18 för att börja med doping.
2008-12-11, 19:38
  #3
Medlem
Gendasnabbts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anteh
Doppning förekommer oftast inom porrfilmsindustrin. Där gör man det inte sällan i munnen, som du sa. Den bästa dopningen är den man blir stark av. Den har inga bieffekter, bara lite skägg. Om du är tjej dvs. Så du ligger inte i riskzonen. Dock rekomenderas det att man har fyllt 18 för att börja med doping.


Shit vilken deja vu, Du och jag tänker ju precis likadant vilket betyder att texten ovanför är bekräftad information från yttre rymden :O
2008-12-11, 19:40
  #4
Medlem
Alladins avatar
Allt är beroende på mål...
2008-12-11, 19:44
  #5
Medlem
luciapokalens avatar
dd

Citat:
Ursprungligen postat av x_776
Tja går i 3:an på gymnasie nivå o ska göra ett skolarbete i svenskan/idrotten och undrar vilken som är den/dem bästa som man kör med spruta och igenom mum

Eller finns det bra sidor man kan läsa om doppning har kollat lite själv men mer tips är välkomna

Ska läsa FAQ nu återkommer med fler frågor snart


Här finns en hemsida ang doping. http://www.dopingjouren.nu/page.asp?page=start

Ställ dina frågor där.
__________________
Senast redigerad av luciapokalen 2008-12-11 kl. 19:46. Anledning: ss
2008-12-11, 19:45
  #6
Medlem
Det finns inga bra kurer eller doping.

Att systematiskt förstöra sin kropp inneifrån (vilket jag anser att tex jag gör) o rubba hormonbalansen kur efter kur osv.

Sen kan samma steroid vara "snällare" eller mera stygg beroende på hur länge du använder den och i vilka doser.

med detta menar jag att tex en 7 veckors kur har mindre/kortare återhämtning än tex samma kur på 45 veckors osv.
Mvh// SB
2008-12-11, 22:32
  #7
Avstängd
Sämsta täckmantel ever?
2008-12-11, 22:38
  #8
Avstängd
Andrei Rublyovs avatar
10/60 är den mest effektiva kuren.
2008-12-11, 22:50
  #9
Medlem
luciapokalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andrei Rublyov
10/60 är den mest effektiva kuren.


Ovanstående påstående är rent skitsnack!
2008-12-11, 22:51
  #10
Avstängd
sinnipss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luciapokalen
Ovanstående påstående är rent skitsnack!

Du behöver fixa din ironi sensor min vän.
2008-12-11, 23:27
  #11
Avstängd
Andrei Rublyovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinnips
Du behöver fixa din ironi sensor min vän.

Agree
2008-12-11, 23:36
  #12
Medlem
Om man skall öka sin uthållighet skulle jag iaf lägga mina slantar på EPO.
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback