2007-06-23, 12:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av enverhoxha99
Han bodde då på Hornsgatan men har numera flyttat till annan del av Söder.

Åja, så långt är det inte från Hornsgatan till Bergsunds Strand.
Citera
2007-06-25, 01:10
Medlem
qwertyasds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dangerous_Mind
Kjell-Henry och Alice Timander arm i arm på Haga Video...he he...där missade man ju något. Vad är väl en bal på slottet jämfört med detta? Slätt intet förstås.

De var där bara en kort stund. Alice orkar väl inte så mkt längre. Sven von Essen körde hem dem och kom senare tillbaka på egen hand.

Kjell-Henry och Alice var aldrig ner till källaren (där det mesta sexet sker), bara på markplan som är utformad som en "vanlig" bar, men med skillnaden att de visar porrfilm på storbildsskärm. Det var mycket folk på grund av att Haga firade ett jubileum.
Citera
2007-06-25, 01:42
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwertyasd
De var där bara en kort stund. Alice orkar väl inte så mkt längre. Sven von Essen körde hem dem och kom senare tillbaka på egen hand.

Kjell-Henry och Alice var aldrig ner till källaren (där det mesta sexet sker), bara på markplan som är utformad som en "vanlig" bar, men med skillnaden att de visar porrfilm på storbildsskärm. Det var mycket folk på grund av att Haga firade ett jubileum.

Obetalbar historia ändå. Alice Timander må ju vara ursäktad att hon inte orkade vara uppe hela natten. Hon är väl nittio fyllda, tror jag - en riktig krutgumma och färgklick hon med.

Den här tråden tog ju en riktigt kul vändning! (Vi borde kanske tacka Kjell-Henry ändå för att han underhåller oss också här på FB - "en estradör, helt klart!", som enverhoxha99 uttryckte det )
Citera
2007-06-25, 10:08
Medlem
qwertyasds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dangerous_Mind
Obetalbar historia ändå. Alice Timander må ju vara ursäktad att hon inte orkade vara uppe hela natten. Hon är väl nittio fyllda, tror jag - en riktig krutgumma och färgklick hon med.

Den här tråden tog ju en riktigt kul vändning! (Vi borde kanske tacka Kjell-Henry ändå för att han underhåller oss också här på FB - "en estradör, helt klart!", som enverhoxha99 uttryckte det )

Kul att ni uppskattar skvallret.
Citera
2007-06-25, 10:42
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fader Lanz
Nej, det stämmer. Vill minnas att han för något halvår sedan menade att invandrare "förökar sig som frögurkor".
Han har gett ett betydligt trevligare intryck när han ringt in till P1:s "Fråga barnen". Verkar vara förtjust i barn, alltid någonting som talar för en i någon utsträckning sympatisk person.

Har dock svårt att tänka mig en värld utan honom.

No offence, men hur fattiga liv har ni om man har svårt att tänka sej en värld utan Kjell-Henry Dahlberg?
Citera
2007-06-25, 19:21
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
No offence, men hur fattiga liv har ni om man har svårt att tänka sej en värld utan Kjell-Henry Dahlberg?

Tja, vad mig anbelangar har jag väl inga problem tänka mig en värld utan Kjell-Henry...men nu är det ju så att han faktiskt finns och på det stora hela är han i mina ögon trots allt en färgklick, en kuf som jag retar mig en aning på, men roas av än mer. Jag tar smådryga kufar som Kjell-Henry med en klackspark och ett leende.

Någon här på FB har i signaturen "Some people are alive only because it´s illegal to kill them". Jag skriver nog under på det - med tillägget att de allra flesta människor inte är de där "some people", så inte heller Kjell-Henry Dahlberg. Hatet reserverar jag åt dem som verkligen förtjänar det, inte de som mest bara är udda...
Citera
2007-06-25, 23:19
Medlem
Klåd Junkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puffmutti
Hahaha, när jag såg de programmen tyckte jag nästan synd om programledaren. Satan vad dryg Kjell-Henry kan vara!
Men programledaren var ju också lite udda, eventuellt fikus han också!!

Måste ju vara 10 år sedan man höll sig vaken för att se UR-Akademin och den märklige Kjell-Henry "laga mat" i TV. Fick nog lite bögnoja av de där programmen...

Fattade inte först att "Kjell-Henry" inte var en "kvinna"... Se där vilka preferenser jag hade kring '97.

För övrigt har jag, inte sällan "funderat" över vad som driver en "karl" i sina bästa år att försöka se ut som ett fruntimmer...
Citera
2007-06-26, 20:12
Medlem
rocketeers avatar
kjelle-henke

va precis med på allsång på skansen i publiken o fick sjunga med i en låt ett par rader...
Citera
2007-06-26, 20:13
Medlem
Kjell-Henry såg jag nyss på Allsång på Skansen, lite komiskt var att han sjung fel i Thore Skogmans låt "Storfiskaren". Var han där med Alice Timander månne?
Citera
2007-06-26, 20:15
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivino
Kjell-Henry såg jag nyss på Allsång på Skansen, lite komiskt var att han sjung fel i Thore Skogmans låt "Storfiskaren". Var han där med Alice Timander månne?

Ditt svin ..du han rapportera före!!!!!!! hade jag inte strulat med att hitta rätt på tråden hade jag haft en chans

iaff..Henry verkar vara tillbaka med eftertryck, och han fick ju sitta på deb beryktade VIP läktaren vilket betyder att han forfarande är kändis!
Citera
2007-06-26, 20:26
Medlem
rocketeers avatar
hah, jag hann före fast jag missa att han sjöng fel iof...

anders lundin stod brevid han och tryckte fram micken framför han
o
kjell henry hade rosa t-shirt dagen till ära

mitt ena barn trodde det var en tant
Citera
2007-06-26, 20:47
Medlem
JEzuss avatar
Såg ju ut som han sovit i en buske utanför!!

Förövrigt hatar jag walhgrenarna så diaboliskt mycket...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in