2005-05-02, 09:08
Medlem
Knullkungens avatar
Skulle vilja veta lite mer om denna C-kändis som var med i Vasakronans reklamfilm för ngt år sedan. Jobbar han fortfarande som kock på ett dagis? Kommer ihåg hans sjukt roliga matlagningsprogram hos Utbildningsradion, "blommande måltid" där han hela tiden mästrade programledaren.

Senast jag stött på honom ringde han in till radion. Dels till P1 konsument och klagade på svåröppnade läkemedelsförpackningar samt till Karlavagnen och diskuterade problemet med alla dessa utlänningar som med hjälp av lappar tigger pengar i tunnelbanan.
Citera
2005-05-02, 09:55
Medlem
colds avatar
Han är en skitstövel.
Citera
2005-05-02, 09:59
Medlem
Knullkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cold
Han är en skitstövel.

Det har jag misstänkt länge. Du kan inte utveckla denna korta mening?
Citera
2005-05-02, 10:15
Medlem
crippas avatar
Mötte honom på gatan förra veckan. Såg fruktansvärt sliten och skitig ut.
Citera
2005-05-02, 13:12
Medlem
zteffs avatar
Jag ser honom lite då och då i stan, han har haft uteliggar-looken varje gång. Senast var förra veckan på bussen, då han stod och bråkade med Connex-värden om ingenting med sin skrikiga stämma...och han skulle inte ens gå på bussen utan han gick bara fram till honom och klagade...
Citera
2005-05-02, 14:24
Medlem
Lyckholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zteff
Jag ser honom lite då och då i stan, han har haft uteliggar-looken varje gång. Senast var förra veckan på bussen, då han stod och bråkade med Connex-värden om ingenting med sin skrikiga stämma...och han skulle inte ens gå på bussen utan han gick bara fram till honom och klagade...

Han är väl lite av en exhibitionist. Ibland undrar jag om han lägger på en dos extra fjollighet bara för att skapa uppmärksamhet.

Är han homo eller? Bi kanske? Har han gjort något offentligt uttalande i den saken? Eller han kanske helt enkelt bara spelar, för att bli känd och därmed också kunna framträda i media i alla möjliga sammanhang och dra in lite stålar. Man kan säkert bli rik på att vara en fjollig bög som folk kan skratta åt och prata om.
Citera
2005-05-02, 16:19
Medlem
Peter Harolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckholm
Han är väl lite av en exhibitionist. Ibland undrar jag om han lägger på en dos extra fjollighet bara för att skapa uppmärksamhet.

Är han homo eller? Bi kanske? Har han gjort något offentligt uttalande i den saken? Eller han kanske helt enkelt bara spelar, för att bli känd och därmed också kunna framträda i media i alla möjliga sammanhang och dra in lite stålar. Man kan säkert bli rik på att vara en fjollig bög som folk kan skratta åt och prata om.

Han är homosexuell... Har varit sambo med en man tidigare, men enligt min källa är de inte längre ihop.

Tack för ordet!
Citera
2005-05-02, 20:26
Medlem
Ugges avatar
Jag hörde honom på Karlavagnen för några månader sedan, han lät inte helt stabil.
Citera
2005-05-02, 21:11
Medlem
1056s avatar
DEN satan är ett jävla ollon!
Sprang på honom på en fest med radion och han betedde sig som ett praktsvin!
Dryg som satan mot allt o alla (en hel del branchfolk).
Jag klarade mig från de värsta påhoppen men polaren hade planer på att kasta ut honom från balkongen (sex våningar upp).
Citera
2005-05-02, 21:20
Medlem
Mina föräldrar kände honom för rätt många år sedan, vi har haft en tavla målad av honom hängandes på väggen i evigheter, den är dock utbytt nu.
Han va lite småtänd på min far och la sin hand på hans lår vid nått tillfälle längre än så kom han inte. Han ska inte va särskilt trevlig...
Citera
2005-05-02, 21:25
Medlem
Lyckholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ugge
han lät inte helt stabil.

Dagens understatement.
Citera
2005-05-03, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1056
DEN satan är ett jävla ollon!
Sprang på honom på en fest med radion och han betedde sig som ett praktsvin!
Dryg som satan mot allt o alla (en hel del branchfolk).
Jag klarade mig från de värsta påhoppen men polaren hade planer på att kasta ut honom från balkongen (sex våningar upp).

... och vilka skräckfobier bär du och din polare på då... som kan lägga så mycket energi på att hata en människa ni inte känner?

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in