2005-05-03, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ines
Mina föräldrar kände honom för rätt många år sedan, vi har haft en tavla målad av honom hängandes på väggen i evigheter, den är dock utbytt nu.
Han va lite småtänd på min far och la sin hand på hans lår vid nått tillfälle längre än så kom han inte. Han ska inte va särskilt trevlig...

... för att han la sin hand på din fars lår... eller för att ni hade en tavla, han målat på väggen?

Fråga: Varför hade ni en tavla av honom på väggen?
Citera
2005-05-03, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ugge
Jag hörde honom på Karlavagnen för några månader sedan, han lät inte helt stabil.

Wow, ett psykiatriskt uttalande. Utveckla det vidare!
Citera
2005-05-03, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckholm
Han är väl lite av en exhibitionist. Ibland undrar jag om han lägger på en dos extra fjollighet bara för att skapa uppmärksamhet.

Är han homo eller? Bi kanske? Har han gjort något offentligt uttalande i den saken? Eller han kanske helt enkelt bara spelar, för att bli känd och därmed också kunna framträda i media i alla möjliga sammanhang och dra in lite stålar. Man kan säkert bli rik på att vara en fjollig bög som folk kan skratta åt och prata om.

Är han?.... Är Kjell-Henry en exhibitionist, fjollig, homo (eller bi), wannabe, penningsugen eller bara en sån som du skrattar åt?
Vilka tillkortakommanden bär du själv på?

Heter du "Lyckholm" eller är det ett "nick" för att dölja vem du är?

Han heter Kjell-Henry och han gömmer sig inte med sin identitet. Han står för den han är och sen må var och en tycka vad de vill om det.

Har du problem med människor som inte är som du själv eller vad beror det på att du spenderar tid över att i skrift få ge uttryck över din vånda över hur andra människor lever sina liv?

Ta de här orden med dig när du lägger dig nästa gång... och tänk en gång till innan du skriker ur dig din vånda bakom ett skynke.
Citera
2005-05-03, 03:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckholm
Dagens understatement.

wrong quote
Citera
2005-05-03, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
Det har jag misstänkt länge. Du kan inte utveckla denna korta mening?

Väntar med spänning!
Citera
2005-05-03, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zteff
Jag ser honom lite då och då i stan, han har haft uteliggar-looken varje gång. Senast var förra veckan på bussen, då han stod och bråkade med Connex-värden om ingenting med sin skrikiga stämma...och han skulle inte ens gå på bussen utan han gick bara fram till honom och klagade...

Om ingenting?... Exakt, vad var problemet?
Citera
2005-05-03, 03:24
Medlem
Sju inlägg i rad

Rekord?

Har en svag känsla av att catami känner denna Kjell-Henry
Citera
2005-05-03, 09:26
Medlem
P4iNs avatar
Blev inte Kjell-Henry polisanmäld för några år sedan för att ha hotat någon granne? Har för mig att det blev rättegång om det och att det stod i tidningarna. Eller minns jag fel...?
Citera
2005-05-03, 09:29
Medlem
Knullkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P4iN
Blev inte Kjell-Henry polisanmäld för några år sedan för att ha hotat någon granne? Har för mig att det blev rättegång om det och att det stod i tidningarna. Eller minns jag fel...?

Nu när du säger det så får jag också fram en vag minnesbild av detta. Stämmer säkerrt.
Citera
2005-05-03, 09:39
Medlem
P4iNs avatar
Minnet är det inget fel på...
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...290198,00.html
Citera
2005-05-03, 09:40
Medlem
Synthetics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P4iN

Jo olaga hot:

http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...290198,00.html
Citera
2005-05-03, 09:41
Medlem
Fläskbak(kille)s avatar
Han är duktigt bög, ellerhur? Typiskt fikusar att utöva översitteri i samhället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in