Haha.. Verkar som om Securion har många antagonister. Hoppas att alla observerar att Securion. och Securion inte riktigt är samma person. Larvigt enligt mig.
Vi får se hur roligt det blir med en IP-bann runt halsen.
de large kanske missupfattade detta inlägget som en varning mot panodil när securion egentligen menade securion.
Haha.. Verkar som om Securion har många antagonister. Hoppas att alla observerar att Securion. och Securion inte riktigt är samma person. Larvigt enligt mig.
Vi får se hur roligt det blir med en IP-bann runt halsen.
de large kanske missupfattade detta inlägget som en varning mot panodil när securion egentligen menade securion.
Jag (alltså den person som för denna aktuella tidpunkt skriver vid denna dator) får (inte den gräsätande versionen) nog ta (Se "Taga") och bli (inte är eller har varit) övertydlig.
Samma IP??
Har någon hackat min dator och andvänt net buss??
Tål inte människor lite skämt.
Hoppas att jag inte blir ip, bannad.
Känner ingen av dessa, Billy_jet/Blomster/mizta/mizta2 osv osv.
Vem är det???
bara en ren slump att en helt främmande människa till detta ämnet sätter sig vi samma dator som ovanämnda och skapar en klon av deras fiende nummer 1 här inne på forumet
Hallå där, du skulle aldrig skickat det hotet du skickade till mizta, om du inte vet det så kommer du att få igen för det (voodo, yoga mystik).
På ett sätt som du kan relatera till.
Mvh, billy_jettan,,,, jag ÄÄÄRRRRR inte samma person som mizta, mizta2 eller några av de andra.
Förstår fortfarande varför du hyser respekt mot mig. Trots allt så är du väldigt rädd för mig, och kunde inget annat än att andvända din makt som moderator för att axla upp argumentativa svar.