Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2003-08-12, 11:03
Medlem
Securions avatar
Admin har bett mig konfrontera användare öppet angående deras multipla konton:

Vi börjar med:

Subdimension/Tårtan/Kung Kisstank/kaktuz/The Observer/Flaskhals/Y0h4n/_wiking_/lappen - Varför nio konton?
Citera
2003-08-12, 11:12
äldre konto (old)
Ej medlem
Re: Användare med multipla konton

Citat:
Ursprungligen postat av Securion

Vi börjar med:

Subdimension/Tårtan/Kung Kisstank/kaktuz/The Observer/Flaskhals/Y0h4n/_wiking_/lappen - Varför nio konton?

Dom kanske sitter på samma skola och därmed har samma IP. Då är det inte säkert att dom är en och samma användare...
Citera
2003-08-12, 11:14
Medlem
Securions avatar
Re: Användare med multipla konton

Citat:
Ursprungligen postat av playpen
Citat:
Ursprungligen postat av Securion

Vi börjar med:

Dom kanske sitter på samma skola och därmed har samma IP. Då är det inte säkert att dom är en och samma användare...

Precis. Och därför så ger jag han/dom en chans att förklara sig innan det vidtas några åtgärder.
Citera
2003-08-12, 11:14
äldre konto (old)
Ej medlem
Vid samma dator dessutom.
Citera
2003-08-12, 13:56
äldre konto (old)
Ej medlem
Fick plötsligt en hemsk tanke...
Delar uppkoppling med fem andra i samma hus, och vilka dårar det är,
hemsk tanke att bli förväxlad med någon av dom.

Tjejen i lägenheten brevid är en ensamstående morsa på cirkus 35, nymfoman med två katter, en 4-5 årig unge med DAMP,
och en iller, det enda hon pratar om är barn, djur och vilken kattsand som är bäst.

Rakt under mig bor en gubbe typ 50+, tror han är vaktmästare på skolan brevid.Hela lägenheten är belamrad med modellflygplan,
han ser lite förståndshandikappad ut men det kan bero på limångorna.
Hans morsa kommer tre gånger i veckan för att tvätta och städa.

Brevid honom bor urtypen för en rödvins drickande rödstrumpa till feminist på 20-23 år, hon hatar allt som innefattar män och kapitalism.
Men efter två pavor spanskt Rioja så vill hon både ha en ny bil och "umgänge".

Under henne på bottenvåningen bor en man som jag under mina två år i huset aldrig har sett, gardinerna är alltid fördragna.
Enligt de i huset som sett honom är han en kopia till utseendet av Siwert Öholm. Han har aldrig setts lämna huset innan 10 på kvällen.

Sist men inte minst har vi en 40+ civilingenjör med en IQ kvot som nog är lite för hög för att han ska må riktigt bra.
Det är han som fixat uppkopplingen + kabeltv, jag klagar inte tack vare honom kan jag surfa bäst jag vill och se på fler
tv kanaler än vad det finns tid för, men jag skulle uppskatta om han slutade springa på taket om nätterna och fibbla med alla paraboler.

Ska väl tillägga att jag själv anser mig som helt normal.

Dela säng kan gå bra i vissa lägen men inte IP nummer.
Citera
2003-08-12, 14:24
äldre konto (old)
Ej medlem
Snälla, ge Securion en chans att städa forumet, här föröker han bara kontrollera varför 9 användarnamn används från samma IP. Han är inte ute efter att halshugga någon utan bara frågade vänligt varför.

Har försökt hålla mig utanför dessa discussioner ang. moderatorer så länge jag kunnat men nu klarade jag inte längre.

Jag själv är admin och moderator för ett par olika forum, dock inte "underground" men mentaliteten är ungefär den samma på alla forum. Visst är jag många gånger "kukjävulen","kommunistmoderatorn" + femtielva olika andra fina titlar men det är bara från dem som inte klarar av att följa enkla regler och hålla sig inom lagens ramar som låter på detta vis och det är verkligen inte många..

Det är alltid de missnöjda som hörs högst och nästan aldrig de nöjda. Kan inte ni som är nöjda med Securion och de övriga moderatorerna berätta det så märker vi förhoppningsvis att de missnöjda är ett fåtal men låter som hela forumet och de nöjda har än så länge varit tysta.

så, nog med detta rövslickeri men jag tycker att samtliga modertorer gör ett bra jobb på ett sådant stort och aktivt forum som detta ändå är.

*Dunkar alla moderatorer på ryggen*

För: Free speech utan personangrepp och hets mot folkgrupp
Citera
2003-08-12, 14:50
äldre konto (old)
Ej medlem
Securion..............Är det du bakom nicket rancor
Citera
2003-08-12, 14:54
äldre konto (old)
Ej medlem
4-5 snorvalpar som låter som 118 vuxna män... rancor har rätt.
Citera
2003-08-12, 14:57
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Satanic Storm
4-5 snorvalpar som låter som 118 vuxna män... rancor har rätt.

Detta måste ju ändå vara Securion.
Citera
2003-08-12, 16:34
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aron
Securion..............Är det du bakom nicket rancor

Aron>> there can only be one!

hehe, jag är faktiskt bara mig själv
Citera
2003-08-12, 16:41
äldre konto (old)
Ej medlem
Satanic storm

Att jämföra män med snorvalpar är mycket orättvist mot de stackars hundarna, som inte gjort något ont.

Vill du få din röv kickad ut från Flashback som den lilla patetiska hjärntvättade trångsynta jävla masochist du är?
Citera
2003-08-12, 16:57
äldre konto (old)
Ej medlem
blomster är hämdsugen
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto