Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2003-08-15, 13:08
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caesar
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Citat:
Ursprungligen postat av Securion
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Securion
Jag skrev:

"Just nu har jag PM:at Admin och bett om en IP-bann på användare "Securion.""

Jo jag såg det, inge konstigt med det, men det var ditt tidigare inlägg jag undrade över, där du hotar panodil.

Varför skulle jag ha hotat en panodil? Panodil är utmärkt mot huvudvärk.

Ta en då, så kanske du mår bättre.

Hä hä hä!!! Hur kul som helst... En fråga till De Large dock:

Varför är du så vredgad på Securion :?:

Läs alla tidigare inlägg här så ser du.
Citera
2003-08-15, 13:16
äldre konto (old)
Ej medlem
Han är arg på mig för att jag skall

Andvända min rätt som moderator

Caesar

Citat:
Varför är du så vredgad på Securion

[color=red]resulterar i en varning[/color]
Citera
2003-08-15, 13:31
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Läs alla tidigare inlägg här så ser du.

Ah, dubbelmoral...
Citera
2003-08-15, 13:33
äldre konto (old)
Ej medlem
Cesar

Hoppas du inte blev rädd att jag varnade dig... lol :P

Saken är att jag billy_jet, blev varnad för mindre av securion, hoppas du tog det som ett bra skämt

Seeja
Citera
2003-08-15, 13:58
äldre konto (old)
Ej medlem
det har skådats in i framtiden på detta forum. och dom skådade rätt.
detta är länken till ett gammalt ämne på detta forum.

http://www2.flashback.info/scan/viewtopic.php?t=1525
Citera
2003-08-15, 14:12
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Securion.
Cesar

Hoppas du inte blev rädd att jag varnade dig... lol :P

Saken är att jag billy_jet, blev varnad för mindre av securion, hoppas du tog det som ett bra skämt

Seeja

Nädå, jag hade redan genomskådat dig Mizta...
Citera
2003-08-15, 14:20
äldre konto (old)
Ej medlem
Cesar

Bra.
Men jag måste informera, och du skall vara den förste som får höra sanningen från mig.

Jag är Billy_jet.
Mizta är mizta och mizta2.
De andra var polare till oss som tyckte FBs moderatorer hade handlat orätt.

Att detta blivit stort är pga att jag blivit dåligt bemött av Securion då jag erhållit varningar för struntsaker.
Det som gjorde detta ofantligt mycket större är att Securion postade ett PM till mizta där det fanns grova hot, vet inte exakt hur det stod, men det var en massa hot om att Securion skulle andvända sin magi och att mizta skulle få betala dyrt.

Detta är något som Securion skall ursäkta sig för, därefter kommer vi att låta Securion vara, vi har bara otalt med honnom ingen annan.

Citat från securion.
Citat:
Fattar du inte De Large? Du stod på fel sida. Du hade fel. Du stöttade en idiot i hans personliga vendetta mot mig. Hela forumet reagerade och ville ha bort honom, utom du och några "kändisar" sen innan.
På vilket sätt ska jag föra fram det till dig så att du förstår? Det räcker ju tydligen inte att det är skriftligt?
Om vi bannar alla som står på din sida, anser du ändå att du har valt rätt sida?
Du valde att tro på en idiot som satt och ljög och använde sig av multipla konton för att göra sig viktig.
Hur pass intelligent är man då? Och varför är det så jävla svårt att be om ursäkt för att man har haft fel?
Är det svårt att medge sina brister, tydligen är det. Fast vänta inget från securion, han är ju hobbysatanist.
Citera
2003-08-15, 14:56
äldre konto (old)
Ej medlem
Min vilda gissning är att Securion kommer att ogilla att du snor hans "identitet" genom att sätta . efter. 8O
Citera
2003-08-15, 15:02
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Cesar

Bra.
Men jag måste informera, och du skall vara den förste som får höra sanningen från mig.

Jag är Billy_jet.
Mizta är mizta och mizta2.
De andra var polare till oss som tyckte FBs moderatorer hade handlat orätt.

Att detta blivit stort är pga att jag blivit dåligt bemött av Securion då jag erhållit varningar för struntsaker.
Det som gjorde detta ofantligt mycket större är att Securion postade ett PM till mizta där det fanns grova hot, vet inte exakt hur det stod, men det var en massa hot om att Securion skulle andvända sin magi och att mizta skulle få betala dyrt.

Detta är något som Securion skall ursäkta sig för, därefter kommer vi att låta Securion vara, vi har bara otalt med honnom ingen annan.

Citat från securion.
Citat:
Fattar du inte De Large? Du stod på fel sida. Du hade fel. Du stöttade en idiot i hans personliga vendetta mot mig. Hela forumet reagerade och ville ha bort honom, utom du och några "kändisar" sen innan.
På vilket sätt ska jag föra fram det till dig så att du förstår? Det räcker ju tydligen inte att det är skriftligt?
Om vi bannar alla som står på din sida, anser du ändå att du har valt rätt sida?
Du valde att tro på en idiot som satt och ljög och använde sig av multipla konton för att göra sig viktig.
Hur pass intelligent är man då? Och varför är det så jävla svårt att be om ursäkt för att man har haft fel?
Är det svårt att medge sina brister, tydligen är det. Fast vänta inget från securion, han är ju hobbysatanist.

Tycker inte att du vinner något genom att sno Securions nick, du tappar bara trovärdighet och framstår som ett pucko..:twisted:

Go Securion... 8)

-Incuz
Citera
2003-08-15, 15:06
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incuz

Tycker inte att du vinner något genom att sno Securions nick, du tappar bara trovärdighet och framstår som ett pucko..:twisted:

Go Securion... 8)

-Incuz

Oj oj...får se om det räknas som personligt påhopp...men men...det kan jag ta en varning för....

-Incuz
Citera
2003-08-15, 15:22
äldre konto (old)
Ej medlem
Tror att Securion kommer att sätta punkt för nickstjälarens konto. :mrgreen:
Citera
2003-08-15, 15:53
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:

Jaha, skaffa fram det då! Ingen som tror dig nu kan jag ju lova... :roll:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in