Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2003-08-12, 20:20
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Securion
(Och det är såklart bara dom största syndarna vi hänger ut. Om du sitter där och vet med dig att du har haft eller har, två eller tre konton och INTE missbrukar det, så är du nog relativt säker. Dont Worry!)
Ja visst. Jag skiter fullständigt i om man ha 27 konton eller 2, bara man inte sitter o håller med sig själv i inläggen. Det tycker jag är fan så patetiskt. Men varför inte lägga ut allas ip så dom syns i inläggen. Då får man ju slut på sån här skit. Om då några är på samma skola tex så är väl det ok. Man märker ju ifa dom bara sitter o håller med varann iaf. Finns ju massor av tex gästböcker som redovisar ip i samband med inlägg så det måste ju funka. mvh finkel
Citera
2003-08-14, 18:21
Medlem
Securions avatar
Efter ett PM från användare Subdimension så har jag rekomenderat Admin att ta bort alla hans konton förutom kontot "Subdimension".

Se det som en chans till...
Citera
2003-08-14, 22:34
Medlem
Megons avatar
Vore det inte bättre att "konfrontera" dessa utpekade individer via PM istället, det är ju inte säkert att som ens kollar in den här tråden. Därför var det helt bortkastad tid från din sida att ens posta den, man kan ju använda sin tid till bättre ändamål =)
Citera
2003-08-15, 00:51
Medlem
Securions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megon
Vore det inte bättre att "konfrontera" dessa utpekade individer via PM istället, det är ju inte säkert att som ens kollar in den här tråden. Därför var det helt bortkastad tid från din sida att ens posta den, man kan ju använda sin tid till bättre ändamål =)

Hela iden med att göra det offentligt är att försöka få folk att INTE skapa fler konton än vad som redan finns. Samt se till att dom som har fler konton INTE missbrukar dessa.
Om alla vet att man riskerar att bli konfronterad med sina multipla konton så kanske folk låter bli att missbruka det hela.
Än så länge godkänner ivf jag multipla konton om man inte använder dom i syfte att sabba debatten, "pumpa" omröstningar, debattera mot/med en person i samma tråd osv. Finns många olika sätt att missbruka konton och vi kommer att försöka sätta stopp för det hela innan det blir ett stort problem. Just nu åker bara dom grövsta ut i rampljuset. Än så länge bara en, blir dock fler om missbruket fortsätter... You know who you are......
Citera
2003-08-15, 00:57
äldre konto (old)
Ej medlem
Bra att ni hänger ut skithögarna, särskilt Hanna Paj/Sicksten. Är besviken på Tårtan dock, då han verkade så schysst
Citera
2003-08-15, 06:01
äldre konto (old)
Ej medlem
Men... om man ska tolka reglerna rätt så har Securion en varning nu då? Och får han en till så åker han ut? Eller gäller reglerna inte för moddar?
Citera
2003-08-15, 12:17
äldre konto (old)
Ej medlem
p

Citat:
Men... om man ska tolka reglerna rätt så har Securion en varning nu då? Och får han en till så åker han ut? Eller gäller reglerna inte för moddar?
p

[color=red]Det där erhåller du en varning för.
Slutar du inte kommer jag banna dig.[/color]
Citera
2003-08-15, 12:24
äldre konto (old)
Ej medlem
Haha.. Verkar som om Securion har många antagonister. Hoppas att alla observerar att Securion. och Securion inte riktigt är samma person. Larvigt enligt mig.
Citera
2003-08-15, 12:26
Medlem
Securions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panodil
Haha.. Verkar som om Securion har många antagonister. Hoppas att alla observerar att Securion. och Securion inte riktigt är samma person. Larvigt enligt mig.

Vi får se hur roligt det blir med en IP-bann runt halsen.
Citera
2003-08-15, 12:28
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Securion
Citat:
Ursprungligen postat av Panodil

Vi får se hur roligt det blir med en IP-bann runt halsen.

Vad håller du på med Securion?
Citera
2003-08-15, 12:30
Medlem
Securions avatar
Just nu har jag PM:at Admin och bett om en IP-bann på användare "Securion."
Ska snart slänga på lite kaffe också.
Vad gör du själv...?
Citera
2003-08-15, 12:31
äldre konto (old)
Ej medlem