• 1
  • 2
2008-12-08, 22:41
Medlem
Puben p Folkungagatan, vad har ni att sga om den?
Maten?
Drycken?
Underhllningen?
"Klientelet"?
Citera
2008-12-08, 22:49
Bannlyst
Maten: **
Inget speciellt. Sticker inte ut gentemot ngon annan sderpub. Barmat. Helt ok ktt, men inte mer n s.

Drycken: ****
Gillar man l s har man vl kommit rtt, s att sga.

Underhllningen
De f gnger jag varit dr s har det inte funnits ngon direkt arrangerad underhllning.
Citera
2008-12-08, 23:16
Medlem
Marmosets avatar
Klientelet p Big Ben r fasansfullt sunkigt, har faktiskt aldrig sett ngot vrre i Stockholm! Om du tnker dig "rejects" frn lokala pizzerior i mrkaste Smlands inland, svra inavelsfall frn sm byar i Norrland, bottenskapet frn datingsiter, akterseglade landskryssare...ja, du frstr!

Jag var dr en gng; en tjej som jag verkligen gillar ville att gnget skulle g dit, men aldrig mer! Jag satt och log artigt en timme, sen flydde jag ut i natten, vowing never to return *huvva*

Och jag trivs nd p Pub Anchor
Citera
2008-12-08, 23:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Marmoset
Klientelet p Big Ben r fasansfullt sunkigt, har faktiskt aldrig sett ngot vrre i Stockholm! Om du tnker dig "rejects" frn lokala pizzerior i mrkaste Smlands inland, svra inavelsfall frn sm byar i Norrland, bottenskapet frn datingsiter, akterseglade landskryssare...ja, du frstr!

Jag var dr en gng; en tjej som jag verkligen gillar ville att gnget skulle g dit, men aldrig mer! Jag satt och log artigt en timme, sen flydde jag ut i natten, vowing never to return *huvva*

Och jag trivs nd p Pub Anchor

S knde jag med. Upplever det skitigt och ckligt. Men det finns mnniskor som vill ha det s ocks!
Citera
2008-12-08, 23:24
Medlem
Lite mer fakta :

http://sv.wikipedia.org/wiki/Big_ben
Citera
2008-12-08, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PringlesPiraten
Lite mer fakta :

http://sv.wikipedia.org/wiki/Big_ben
Nja, Big Ben i London har jag redan beskt. Det var Puben p Folkungagatan i Stockholm jag skte information om.
Senast redigerad av gmn 2008-12-08 kl. 23:54.
Citera
2008-12-08, 23:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gmn
Nja, Big Ben i London har jag redan beskt. Det var Puben jag skte information om.

Ha, ha, ha, ha! Dagens skratt!
Citera
2008-12-08, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NVIDIA
Ha, ha, ha, ha! Dagens skratt!
Alltid roligt att gra ngon glad. Ibland behvs det inte s mycket.
Citera
2008-12-08, 23:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gmn
Alltid roligt att gra ngon glad. Ibland behvs det inte s mycket.

Vilken liten skojare. Undra om han var allvarlig?
Citera
2008-12-09, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NVIDIA
Vilken liten skojare. Undra om han var allvarlig?
Ja, vad vet jag ??? Ibland fr jag bara intryck av att vissa gr vad som helst fr att f ett ingg. Men nu ska jag inte vara elak, han (eller hon ?) kanske bara ville ge mig en hjlpande hand. Fast oss emellan kan jag googla, ville bara ha lite personliga sikter.
Citera
2008-12-09, 09:37
Medlem
carebears avatar
Big Ben har helt okej ktt tror jag, har bara tit dr en gng.
I vrigt liknar vl stllet Garbo, vilket sger det mesta...
Citera
2010-04-08, 18:16
Medlem
Mys avatar
Jag borde uppenbarligen gjort min hemlxa bttre (=kollat stllet p FB) eftersom jag blev vertalad av ngra mindre nogrknade mnniskor att beska detta toksunkiga skitstlle!

Otrevliga vakter, i princip otlig mat, sur servis och usel barpersonal! Det finns kort och gott inget positivt jag kan sga om den hr "puben". Toaletterna var skitiga - vilket borde ha varit ett starkt varningstecken - s jag fattar inte att mina polare kunde hlla mig kvar. Kvllen avrundades med ett otight coverband som rapade "hit" efter "hit" medan de alltmer lstinna sder-om-Sder-fyllona skrlade i otakt. Vid midnatt hade hela stllet frvandlats till en ren parodi av en spermajolle (finlandsfrja) och d gav jag slutligen upp.

Aldrig mer kan jag lova...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in