Citat:
Ursprungligen postat av My©
Jag borde uppenbarligen gjort min hemlxa bttre (=kollat stllet p FB) eftersom jag blev vertalad av ngra mindre nogrknade mnniskor att beska detta toksunkiga skitstlle!
Otrevliga vakter, i princip otlig mat, sur servis och usel barpersonal! Det finns kort och gott inget positivt jag kan sga om den hr "puben". Toaletterna var skitiga - vilket borde ha varit ett starkt varningstecken - s jag fattar inte att mina polare kunde hlla mig kvar. Kvllen avrundades med ett otight coverband som rapade "hit" efter "hit" medan de alltmer lstinna sder-om-Sder-fyllona skrlade i otakt. Vid midnatt hade hela stllet frvandlats till en ren parodi av en spermajolle (finlandsfrja) och d gav jag slutligen upp.
Aldrig mer kan jag lova...
Ha ha.... Big Ben r rena SPY BAR jmfrelsevis med krogarna i frorten. I och fr sig r vakter sllan frekommande... Drav ett intressant kundunderlag!!! I Bandhagen r personalen spelberoende.... All (d.v.s 2!!!) personal sitter fjttrade vid maskinerna och missnjet r bde hrbart och uppenbart om man rkar bestlla (stra)!!