• 1
  • 2
2010-04-08, 23:55
Medlem
underhands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My©
Jag borde uppenbarligen gjort min hemlxa bttre (=kollat stllet p FB) eftersom jag blev vertalad av ngra mindre nogrknade mnniskor att beska detta toksunkiga skitstlle!

Otrevliga vakter, i princip otlig mat, sur servis och usel barpersonal! Det finns kort och gott inget positivt jag kan sga om den hr "puben". Toaletterna var skitiga - vilket borde ha varit ett starkt varningstecken - s jag fattar inte att mina polare kunde hlla mig kvar. Kvllen avrundades med ett otight coverband som rapade "hit" efter "hit" medan de alltmer lstinna sder-om-Sder-fyllona skrlade i otakt. Vid midnatt hade hela stllet frvandlats till en ren parodi av en spermajolle (finlandsfrja) och d gav jag slutligen upp.

Aldrig mer kan jag lova...
Ha ha.... Big Ben r rena SPY BAR jmfrelsevis med krogarna i frorten. I och fr sig r vakter sllan frekommande... Drav ett intressant kundunderlag!!! I Bandhagen r personalen spelberoende.... All (d.v.s 2!!!) personal sitter fjttrade vid maskinerna och missnjet r bde hrbart och uppenbart om man rkar bestlla (stra)!!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in