2009-07-25, 16:30
Medlem
after7dayss avatar
Ja, allts, har man en shop s br man nog fean skaffa sig ett par decimalare som vgar ocks.
Citera
2009-07-25, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chim
300:- r en skandal, de shoppar som sljer fr det priset borde talas fr ocker
Speciellt MM som verkar ha svrt med sina vgar och skickar ut fr lite!

Har aldrig ftt fr lite av MM, snarare tvrtom.
Citera
2009-07-25, 18:55
Medlem
xmzs avatar
Shit, jag testade att baka in en jtteliten (5mg) 4-HO-MET i Methedronebomben och jvlar det gav en riktigt bra skjuts.
r det placebo mnne? Nn som knner fr att testa och terkomma?
Citera
2009-07-25, 22:42
Medlem
r detta lagligt. var det inte detta som snuten gjorde en massa tillslag av eller var det fregngaren?
Citera
2009-07-26, 02:39
Medlem
Chims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Certifierad
Har aldrig ftt fr lite av MM, snarare tvrtom.
Ja s som det ska vara, med de verpriser de gr. Det pslaget dom gr r utom denna vrld...
Tidigare har det varit standard att de som bestller fr lite utver, vissa rtt mycket, men p senare tid mrker jag en ndring i deras attityd mot deras kunder, och ven "vgproblem". Snacka om fel lge att byta attityd, de kommer att mrka en markant skillnad i affrerna nu d flera andra vettiga shoppar verkar dyka upp.
Att skicka ut 0.7 nr det r betalt fr 1g(eller ja, 3g men med priserna p den svenska marknaden s..), r skandal. Att skicka ut lite mer r ett plus, men det r vrre att skicka ut mindre n utlovat n att bjuda p lite extra. Hellre en som r stabil med vgarna n en som gr lite hipp som happ.
Citera
2009-07-26, 15:16
Medlem
jockeees avatar
Var och festa i LKPG i helgen, dr en polare kpte riktigt bra metedrone fr 200kr/g av ett par killar p gatan, dvs samma pris som de flesta ntshoppar tar.
Ngon som vet vilka de r och isf om man kan kpa strre mngder.

Skicka grna PM.

Redan skrivigt det i en annan trd men vill verkligen komma ikontakt med de hr grabbarna med tanke p deras priser.
Citera
2009-07-27, 01:53
Medlem
Katastrofals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweetmaryjane
r detta lagligt. var det inte detta som snuten gjorde en massa tillslag av eller var det fregngaren?
Ja, methedrone r lagligt. "Fregngaren" mephedrone r narkotikaklassad sen cirka tv mnader tillbaka. Det r mephedrone som har omnmnts mycket i media och gjorts beslag av osv.
Citera
2009-07-27, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jockeee
Var och festa i LKPG i helgen, dr en polare kpte riktigt bra metedrone fr 200kr/g av ett par killar p gatan, dvs samma pris som de flesta ntshoppar tar.
Ngon som vet vilka de r och isf om man kan kpa strre mngder.

Skicka grna PM.

Redan skrivigt det i en annan trd men vill verkligen komma ikontakt med de hr grabbarna med tanke p deras priser.

Sker p att det var methe? Har aldrig sttt p ngon laglig drog p gatan.
Citera
2009-07-27, 14:35
Medlem
jockeees avatar
Ja jag r helt sker, har ftt tag p dom nu och ftt grejer skickade.
Citera
2009-07-27, 14:44
Medlem
En liten rapport frn grdagen:

Dos: ca. 350-400mg utspritt under 3 timmar.

Hade frfestat lite och hunnit f i mig ngra drinkar p krogen. Hade tnkt bomba (eftersom dom flesta verkar tycka att det funkar bst d) men va mer sugen p en nsa eftersom det oftast r sknare och kommer snabbare.

Tog 120-150mg i snoken. Till er som sger att det inte funkar i snoken, BULLSHIT! Vntade 5 minuter och sen kickade det riktigt bra, bttre n vntat. Tyckte det va betydligt bttre tryck i detta pulver frn DP jmfrt med det frra (som jag inte vet vart det kom ifrn, fick av en polare).

Jag tyckte 120-150mg va p grnsen till fr mycket fr att upptrda normalt p krogen utan att folk glodde som faan. Visst, sitter man hemma och vill bli fucked s r skert mer inga problem men jag kr alltid bara p krogen och vill bara ha en lite boostad, skn knsla uppep alkoholen.

Frsta kvarten hade jag skakningar i gnonen var 20:e sekund typ. Fick skrpa mig fr att vnta att frsta kicken skulle lgga sig lite. Men efter 10-15 minuter var det ok och kvllen flt p riktigt bra.

Tyckte att Methedrone frsvann fortare n Mephedrone. Nr meph brjade avta s var det nd rtt ok ett par timmar till men methet typ stendog efter 45 minuter. Fyllde p 50mg till, hnde typ nada. Fyllde p 100mg till och det kickade nstan lika bra som frsta. Fyllde p ca. 50-80mg sista halvtimmen p krogen och kvllen var fullndad.

Sammanfattning, riktigt bra rus. Bttre n frvntat. Dock lite kort verkningstid.

Idag har jag knnt mig lite seg i skallen (men kan bero p 3 dagarns intensivt festande p alkohol). Rtt sliten i kken. Vaknade med rejla kkspnningar men nu har det slppt. tog lite tid innan jag somnade och har sovit lite halvbra (men dr har alkoholen ett finger med x).
Citera
2009-07-27, 14:55
Medlem
svartaspetsars avatar
Provade methedrone fr frsta gngen i lrdags. Hade inte s hga frhoppningar, men det var riktigt trevligt. Ett rtt svagt rus men nd svinsknt. Jag knde mig avslappnad och pigg p samma gng och blev lagom social och rastls.
Det rckte inte s lnge dock, mnga pfyllningar men det blev aldrig srskilt starkt. Mste vara ltt att verdosera kan jag tnka mig.
Citera
2009-07-27, 17:30
Medlem
Jonas_s avatar
funkar detta att ta i en rvpanna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in