2009-06-02, 01:04
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av durbanpoison
Vad r skillnaden p methedrone och mephedrone? funderar p att bestlla lite meth nmligen.. har det nn likhet i meph ruset fr det gillar jag ganska mycket .

mer speedat/bng, inte euforiskt som meph. Samma pfyllnadsbegr
Citera
2009-06-02, 01:25
Medlem
Harikiriis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krim1
Nej, men eftersom alla CS hjer pulsen jvligt mycket r din frga jvligt retard och har bara ett svar.

Capish?

Njae nu frstr du inte mig riktigt.
Men orkar inte hlla p, s den bjuder jag p.
Citera
2009-06-02, 01:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Phiber
mer speedat/bng, inte euforiskt som meph. Samma pfyllnadsbegr

Lter trkigt och som att man lika grna kan fortstta med meph.
Citera
2009-06-02, 03:27
Medlem
Ja, men meph r ju klassat som narkotika medan du kan dra Methedrone vart du vill fr det r fortfarande helt lagligt.
Senast redigerad av Moranath 2009-06-02 kl. 03:29.
Citera
2009-06-02, 11:57
Medlem
Ngon som testat att rka methedrone?
Citera
2009-06-02, 13:37
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVision
Aprop IV s var det jag som skrev detta fr ett tag sedan;

Citat:
Citat:
Hejsan, sg ditt PM. Kan ju brja med det mest intressanta jag kommit fram till;
MAN SKA INTE SKJUTA METHEDRONE!!!!
Jag tog ngra 0,5g IV doser och visst kicken slr faktiskt absolut absolut allt, men efter de strre doserna s kunde inte gonen fokusera ngon stans, ungefr som om man slnger kraftigt med huvudet t olika hll + att tiden verkar g i slowmotion. Nu eftert nr allt r slut har jag kraftig tinnitus i hger ga, nedsatt syn (frmga att fokusera iaf) p hger ga samt olika stora pupiller, ngra riktigt skra tecken p hjrnskada om ni frgar mig... ngrar mig rtt mycket faktiskt. Kan inte riktigt sga hur lnge ruset rckte eftersom jag fyllde p ganska s omgende. Frga grna om ngot r oklart, r inte riktigt som jag ska i skallen just nu (undrar varfr)

Vill ppeka att det faktiskt ndvndigtvis inte behver vara totalt skit att skjuta det. Det dr lter ju bara sjukt att du skjutit ett halvt gram. Nu har jag aldrig krt Methedrone IV, men om man rknar doseringen som densamma som Mephedrone, s rcker det gott och vl med 100mg IV.

Jag har krt Mephedrone IV ganska mnga gnger, och 100mg ger mig kraftigare rus n ngot annat intagningsstt. Enda anledningen till att jag faktiskt prvade skjuta mer n s (frutom om man race'ade, och behvde mer med tanke p toleransens uppbyggnad) var fr att f en s sinnessjuk peak som mjligt.

300mg r mer n vl, men jag prvade upp emot ett halvt gram, och skerligen mer, precis som du gjorde, fast syskondrogen vill sga. Det var faktiskt hemskt mycket, s jag r inte frvnad om du sjlv tycker det var ovrt. Sjlv fick jag s extremt starr p gonen s jag kunde inte se, det var bara en enda grt. Klart tappar man tidsuppfattningen och upplever allt i slowmotion. Det r det som r Mephedrone's (och ven Methedrone, verkar det som.) effekter. Det r bara det att du inte varit nog frsiktigt.

Det du pratar om skulle jag knappast sga r ngot som helst tecken p hjrnskada. Den suddiga synen beror antagligen just p att du ftt sdant starr p gonen, s de har blivit ganska slitna. Det gr frhoppningsvis ver med tiden (om det inte redan gjort det?) d de fr vnja sig. Tinnitusen r jag inte sker p, men antagligen samma som gonen, drogen har pverkat mycket, och slitit. Eller att du helt enkelt dunkat p med mycket och hg musik under ruset. Olika stora pupiller r inget att vara orolig ver heller. Det frekommer att pupillerna fastnar, efter ruset. Har lst ngra gnger frut att de fastnat fr ngon efter ett Tjackrace, etc. S det kommer g tillbaka, s smning om.

S, det r nog ingen strre fara med Methedrone IV, ta det bara jvligt lugnt, och brja med 100mg, och prva er fram sen.
Citera
2009-06-02, 13:55
Medlem
DeVisions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackadHamster
Vill ppeka att det faktiskt ndvndigtvis inte behver vara totalt skit att skjuta det. Det dr lter ju bara sjukt att du skjutit ett halvt gram. Nu har jag aldrig krt Methedrone IV, men om man rknar doseringen som densamma som Mephedrone, s rcker det gott och vl med 100mg IV.

Jag har krt Mephedrone IV ganska mnga gnger, och 100mg ger mig kraftigare rus n ngot annat intagningsstt. Enda anledningen till att jag faktiskt prvade skjuta mer n s (frutom om man race'ade, och behvde mer med tanke p toleransens uppbyggnad) var fr att f en s sinnessjuk peak som mjligt.

300mg r mer n vl, men jag prvade upp emot ett halvt gram, och skerligen mer, precis som du gjorde, fast syskondrogen vill sga. Det var faktiskt hemskt mycket, s jag r inte frvnad om du sjlv tycker det var ovrt. Sjlv fick jag s extremt starr p gonen s jag kunde inte se, det var bara en enda grt. Klart tappar man tidsuppfattningen och upplever allt i slowmotion. Det r det som r Mephedrone's (och ven Methedrone, verkar det som.) effekter. Det r bara det att du inte varit nog frsiktigt.

Det du pratar om skulle jag knappast sga r ngot som helst tecken p hjrnskada. Den suddiga synen beror antagligen just p att du ftt sdant starr p gonen, s de har blivit ganska slitna. Det gr frhoppningsvis ver med tiden (om det inte redan gjort det?) d de fr vnja sig. Tinnitusen r jag inte sker p, men antagligen samma som gonen, drogen har pverkat mycket, och slitit. Eller att du helt enkelt dunkat p med mycket och hg musik under ruset. Olika stora pupiller r inget att vara orolig ver heller. Det frekommer att pupillerna fastnar, efter ruset. Har lst ngra gnger frut att de fastnat fr ngon efter ett Tjackrace, etc. S det kommer g tillbaka, s smning om.

S, det r nog ingen strre fara med Methedrone IV, ta det bara jvligt lugnt, och brja med 100mg, och prva er fram sen.

Jo synen blev lite bttre och ven tinnitusen, men sen s fick jag ju hem mephedrone i stllet och d blev det ju att kra p igen, lika hga doser till sist. Fick tillbaka tinnitus och frsmrad syn. Pupillerna r dock mer normala nu. Men satan vilken skillnad det r p meth och meph, jag blev riktigt kr i meph IV, nu fick man ju ven ett riktigt sknt rus p kpet med kicken, mdde riktigt bra. Ska nog lta bli bda dessa substanser i fortsttningen, den ena fr att euforin uteblir och den andra fr att knslan helt enkelt r FR bra, jag tnker p kicken nstan oavbrutet nu...
Citera
2009-06-02, 14:11
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Jo synen blev lite bttre och ven tinnitusen, men sen s fick jag ju hem mephedrone i stllet och d blev det ju att kra p igen, lika hga doser till sist. Fick tillbaka tinnitus och frsmrad syn. Pupillerna r dock mer normala nu. Men satan vilken skillnad det r p meth och meph, jag blev riktigt kr i meph IV, nu fick man ju ven ett riktigt sknt rus p kpet med kicken, mdde riktigt bra. Ska nog lta bli bda dessa substanser i fortsttningen, den ena fr att euforin uteblir och den andra fr att knslan helt enkelt r FR bra, jag tnker p kicken nstan oavbrutet nu...

Ja, men d fr du ta att skylla dig sjlv, nr du smller i dig s sjuka doser. Klart fan fr man fysiska problem/skador. Men men, det r inte alltid ltt, har sjlv matat p i samma grad. Men man lr sig. Simma lugnt!

Kicken man fr p Mephedrone IV, r galen! Det smller till. Sjukare och sknare orgasm har jag aldrig haft. Fast rent MDMA IV lr vara nnu galnare! Blir att prvas!

Edit: Stavfel
Senast redigerad av TjackadHamster 2009-06-02 kl. 14:14.
Citera
2009-06-02, 17:05
Medlem
DeVisions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackadHamster
Ja, men d fr du ta att skylla dig sjlv, nr du smller i dig s sjuka doser. Klart fan fr man fysiska problem/skador. Men men, det r inte alltid ltt, har sjlv matat p i samma grad. Men man lr sig. Simma lugnt!

Kicken man fr p Mephedrone IV, r galen! Det smller till. Sjukare och sknare orgasm har jag aldrig haft. Fast rent MDMA IV lr vara nnu galnare! Blir att prvas!

Edit: Stavfel

Jo, det r klart man fr skylla sig sjlv... Svrt att lta bli bara. Mycket vill ha mer.
Citera
2009-06-02, 17:35
Medlem
Krim1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harikirii
Njae nu frstr du inte mig riktigt.
Men orkar inte hlla p, s den bjuder jag p.

Vad r det jag inte frstr?
Eftersom alla CS hjer pulsen s gr sjlvklart ven Methedrone det.

Den enda som inte fattar ett skit just nu r du.
Du r bara ledsen fr att du gjort bort dig och framsttt vldigt ointelligent, och frsker skmta bort det.

Men men...
Citera
2009-06-02, 20:42
Bannlyst
Citat:

Du r bara ledsen fr att du gjort bort dig och framsttt vldigt ointelligent, och frsker skmta bort det.

Men men...

Jag tror han undrade hur pass mycket som methedrone kade pulsen. Alla CS droger pverkar ju hjrtat olika mycket
Citera
2009-06-02, 22:11
Medlem
Harikiriis avatar
Citat:

Men men...

Du frstr inte mitt tankestt i frgan. Folk som du r helt ondiga att slsa tid p, d du bara r ute efter att "'ga" personer nr man diskuterar.

Get it?

EDIT:

Eller jag gr vl ett frsk.

Tex nr man kr en pfyllningslina tjack s knns det inte ngon speciell skillnad. Men med meph s blir det en rtt fet rush fr hjrtat, om man nu jmfr med tjacket. I samma mngder sklart.

Har methedrone ocks en tendens till att ge sdana rusher, eller hller det sig p ungefr samma niv?
Senast redigerad av Harikirii 2009-06-02 kl. 22:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in