2009-05-07, 19:18
Medlem
Nehedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mzr
Nehedu, hur kombinerade du? ena frst andra sen, samtidigt, hur mycket?
Snortade typ 250mg "bk-draken" frst. sen drog jag rtt fet lina mettedron, d sa det "klick"... blandade sen ihop pulvren 50/50. jaja... r det research chemistry s r det. tycker det funkar bra.
Citera
2009-05-07, 20:02
Medlem
mzrs avatar
najs!!! d blir det en bk lina frst och en meth sfort jag knner mig redo

om nu bara brevet dimper ner imorrn...
Citera
2009-05-07, 20:04
Medlem
mzrs avatar
frresten sitter bk'n i lngre n meph/meth?
Citera
2009-05-07, 20:23
Medlem
Gr det kra methedrone IV?
Citera
2009-05-07, 20:26
Medlem
Nehedus avatar
BK-d sitter i typ som meph upplevde jag. Inget strre problem att sova eftert fr mig.

Precis som nr jag testade mettet frra onsdagen, s infann sig en typ av besvikelse nr den dr vergngen frn speedad o energetisk till SkyHigh-bodyload-orgasm-krlek, ej infinner sig. Fick "meff-flashback" nr jag snortade det... kndes verkligen som den dr renare luktfria batchen mephedrone vid frsta snorten.

Mixen med bk-d & methedrone var en intressant upplevelse. Bngheten r massiv och den hller i sig lnge.... Bngheten kommer i vgor typ.... Vldigt skn "fylla" faktiskt om jag fr sga det sjlv
Citera
2009-05-07, 20:29
Medlem
Nehedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spiritofhate
Gr det kra methedrone IV?
Jupp! Visst gr det... Ta och blddra bakt i trden och ls innan du injicerar allt fr mycket mettedron.
Citera
2009-05-07, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nehedu
Jupp! Visst gr det... Ta och blddra bakt i trden och ls innan du injicerar allt fr mycket mettedron.

Det orkar jag inte, att det gr r allt jag behver veta!
Citera
2009-05-07, 21:00
Medlem
mzrs avatar
det gr definitivt IV men enligt min polare som skjuter s r det ingenting mot kicken p riktig meph
Citera
2009-05-07, 21:34
Medlem
Nehedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spiritofhate
Det orkar jag inte, att det gr r allt jag behver veta!
Det mesta gr vl att panga in eller?

Killen som berttade(tidigare i trden typ 3-4 sidor eller nt snt) om sitt IV-bruk av methedrone sa iaf att han blev s vansinnigt bng och yr i luvan... Och att han sedan erhllit ngot som han sjlv beskrev som hjrnskador. Jag sa att min polare pajade sin hjrna med meph frra sommarn, men det gick tillbaka, fr o liksom ge ngot hopp... Men skjuter ni s var s goda o dela med er av erfarenheten!!!:} *nyfiken*
Citera
2009-05-07, 21:42
Medlem
mzrs avatar
nr min polare skjt riktig meph frsta gngen s var han inte kontaktbar p 45min,. eftert sa han att det var vrre n alla tjackkickar han ftt i hela sitt liv sammanlagt och att heroin var ingenting mot detta.. det var iofs antagligen ganska fr stor dos, dessutom har han aldrig gillat heroin =)
men han har nd skjutit tjack i 30r

meth var tydligen inget speciellt jmfrt med den kicken enligt honom, bara besvikelse =P

vad vet jag vad vet jag.. jag pajjar snoken nn vecka varannan mnad sdr istllet
Citera
2009-05-07, 22:18
Medlem
Nehedus avatar
Kan tnka mig det!

Personligen, nr jag snortade meph frsta gngen(en hrlig vrdag frra ret) och ruset kom ver mig s tnkte jag att "shit vikken jvla ruush!" Det var ovntat.

Mette testade jag 3g p 3 kvllar i helgen. Den r, om man r van vid meph, uppiggande och berusande, men inte alls lika -kaboom- -skyhigh- som meph. -Vilket lmnar en lite tom och besviken frst dr man sitter ensam o vntar p att man ska bli stenad. Mettet var dremot riktigt schjysst att festa p, alkholen gjorde susen.

Sen nr jag testade att blanda Methedrone med BK-DMBDB s kom man nrmare meph-explosionen.... Vore kul om fler kunde bekrfta detta.
Citera
2009-05-07, 22:22
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nehedu
BK-d sitter i typ som meph upplevde jag. Inget strre problem att sova eftert fr mig.

Precis som nr jag testade mettet frra onsdagen, s infann sig en typ av besvikelse nr den dr vergngen frn speedad o energetisk till SkyHigh-bodyload-orgasm-krlek, ej infinner sig. Fick "meff-flashback" nr jag snortade det... kndes verkligen som den dr renare luktfria batchen mephedrone vid frsta snorten.

Mixen med bk-d & methedrone var en intressant upplevelse. Bngheten r massiv och den hller i sig lnge.... Bngheten kommer i vgor typ.... Vldigt skn "fylla" faktiskt om jag fr sga det sjlv

Upplevde du nge eufori med den kombon?

Krde sjlv methe samt meph igr, fungerade bra och gav ett lite annorlunda meph rus, svrt att frklara dock. Upplevde lite ytters sm hallisar till och med, ungefr som nr 2c-b hller p att kicka in. Kan dock inte utala mig om det gjorde ruset lngre (tappade tisbegreppet helt), inte heller om det gjorde sjlva ruset s starkare d det var meph frn rc-e vilket inte hller ngon vidare kvalit. Men ska kra vidare och se vad jag kommer fram till.

Methe ensamt r ju ganska trkigt rus men i kombo med ngot annat s verkar de bli grymt. Det r riktigt potent ocks, blev sjlv helt skev och sg dubbelt p 200-250mg :P S ni som klagar p att det krvs mycket, byt butik!

S ikvll funderar jag p att dra p med methe, en lina bk-d och meph.
r lite tveksam dock d det finns typ ingen information om bk-d s vad tror ni?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in