2008-12-15, 22:47
Medlem
Supersonic_Flys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelilgringo
Precis. Sen finns det ven anledning till att tro att det r vldigt neurotoxiskt, s det r inte mnga som vill agera frskskanin
Det finns ocks anledning att tro att Mephedrone r vldigt neurotoxiskt och jag vill minnas att rtt mnga agerade frskskaniner nd.
Citera
2008-12-15, 22:54
Medlem
Headcharges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supersonic_Fly
Det finns ocks anledning att tro att Mephedrone r vldigt neurotoxiskt och jag vill minnas att rtt mnga agerade frskskaniner nd.

Mitt i prick
Fr RC nrdarna finns det inga farliga substanser, trillar man av pinnen s gr man.

Men andra sidan, tror ni inte regeringen och co kommer klassa detta fortare n satan om lika mnga fjortisar fr upp gonen fr detta lagliga alternativ till meph?
Citera
2008-12-15, 22:59
Medlem
ac0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Headcharge
Mitt i prick
Fr RC nrdarna finns det inga farliga substanser, trillar man av pinnen s gr man.

Men andra sidan, tror ni inte regeringen och co kommer klassa detta fortare n satan om lika mnga fjortisar fr upp gonen fr detta lagliga alternativ till meph?

Frmodligen, men d kommer nog ett blivande Melhedrone eller liknande inom kort Tillslut har dom tagit hela alfabetet.
Citera
2008-12-15, 23:00
Bannlyst
Citat:
Mitt i prick

Jo, det kommer nog att klassas ungefr lika fort som mephet, dvs 10 mnader efter att det blir allmnt tillgngligt. Och d str ytterligare ett annat preparat p tur och vntar p sina kaniner......
Citera
2008-12-15, 23:02
Medlem
Headcharges avatar
Troligtvis, skulle inte frvna mig om det brjar boffas mer och mer inom en snar framtid, nr det inte finns ngot lagligt alternativ kvar fr de stackars 16 ringarna utan kontakter.. :/
En lag som omedelbart narkotikaklassar alla preparat som ger ett "liknande" rus som en redan knd drog r nog inte helt omjlig inom ett par r. Se till att bunkra!
Senast redigerad av Headcharge 2008-12-15 kl. 23:04.
Citera
2008-12-15, 23:57
Bannlyst
Citat:
Troligtvis, skulle inte frvna mig om det brjar boffas mer och mer inom en snar framtid, nr det inte finns ngot lagligt alternativ kvar fr de stackars 16 ringarna utan kontakter.. :/
En lag som omedelbart narkotikaklassar alla preparat som ger ett "liknande" rus som en redan knd drog r nog inte helt omjlig inom ett par r. Se till att bunkra!
Haha, ja det r ju fruktansvrt att 16ringar inte fr dra upp vsentligt neurotoxiska maskinrengrinsmedel i snoken lngre. Tvi vale.
Citera
2008-12-16, 01:03
Medlem
Headcharges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tavi
Haha, ja det r ju fruktansvrt att 16ringar inte fr dra upp vsentligt neurotoxiska maskinrengrinsmedel i snoken lngre. Tvi vale.

Enligt mitt tycke r det idiotiskt att dra i sig diverse RCs, men alla hller inte med. Inte minst de okunniga fjortisarna som inte tnker lngre n vad frhuden strcker sig. Dessa kommer definitivt bidra till en hrdare narkotikapolitik i framtiden.. vi mste ju skydda vra stackars barn frn det dumma knarket.
Citera
2008-12-31, 18:09
Medlem
nn som hrt nt p senaste om denna Rc p senaste?

BlesS
Citera
2008-12-31, 18:41
Medlem
thatdudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pothead_no1
nn som hrt nt p senaste om denna Rc p senaste?

BlesS

Du fr nog ta och specifiera dig lite dr..

edit: citat
Citera
2008-12-31, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thatdude
Du fr nog ta och specifiera dig lite dr..

edit: citat

antagligen den Rc som str som rubrik p denna topic hehe

Methedrone.. ngon som har ngon nyhet om denna Rc eller vart man kan hitta den?

BleSs
Citera
2009-01-12, 13:50
Medlem
MrFreds avatar
Jag skulle akta mig frn att bestlla frn den dr snubben som skickar PM om detta mne.

Och jag har svrt o tro att ngon gr p det frsket..finns ingen som kan grna, sidan r gjord p skert 2 minuter och nd krver han att man ska betala 25 euro fr ett g.

Men det finns nog skert en och annan dum som kan gra det...jag gjorde ngot liknande fr ett tag sedan, dock hade flera grnat..men blev blst nd...

yeye, rc-e r grna och de har fler kemikalier att vlja p.
Citera
2009-01-12, 20:14
Medlem
cyberdelics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFred
Jag skulle akta mig frn att bestlla frn den dr snubben som skickar PM om detta mne.

Och jag har svrt o tro att ngon gr p det frsket..finns ingen som kan grna, sidan r gjord p skert 2 minuter och nd krver han att man ska betala 25 euro fr ett g.

Men det finns nog skert en och annan dum som kan gra det...jag gjorde ngot liknande fr ett tag sedan, dock hade flera grnat..men blev blst nd...

yeye, rc-e r grna och de har fler kemikalier att vlja p.

Har mailat och ftt svar.
Skulle kunna tnka mig vara frskskanin. r sugen p att prova methedrone nd. Ngon mste ju vara frst med att grna... eller rda 25 euro r vl inte farligt mycket, om man jmfr mot ngot likvrdigt p EUL t.ex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in