Citat:

Ursprungligen postat av 
swampe

Har jätte problem att sova förra veckan snitta ja 1 timme per dygn typ, köpte valerina forte och testa 3 st innan ja la mej och Konstatera att detta va riktigt skräp,fortsatte ta dom öka till 3 st kl 23 och 3 st kl 01:00,tillsammans med 600 mg magnesium(ska vara muskel avslappnande), placebo eller inte, har sovit 4 nätter irad utan att vakna en enda gång (y)

Haha, läste fel först. Trodde du typ OD:at och sovit i fyra dygn först 
OnT:
Har alltid ett paket hemma. Tycker faktiskt att det funkar bra. Har periodvis sömnsvårigheter, fastnar i tankegångar jag inte kan släppa och vips har halva natten gått. Tar jag fem Valerina Forte upplösta i varmt vatten och honung innan jag börjar göra mig i ordning så somnar jag typ alltid. Käkar även ibland dagtid då man vill varva ner.
Valerina Forte är en medicin som i "den har iallafall någon effekt". Och effekten funkar bara om man också försöker slappna av och somna. Om ett receptbelagt sömnmedel skulle vara en ficklampa så är Valerina Forte ett värmeljus. Det lyser men rör du det för mycket kommer det slockna.
Har aldrig funkat längre än tre, fyra dagar åt gången för mig heller. Man kan bara ta det ibland. Det är tyvärr inte en långsiktig lösning. 
Jävlar är klockan redan tre? Kanske får ta mig ett par stycken nu då