Citat:

Ursprungligen postat av 
Magro

Ni som gillar Leif GW Perssons kurdspår; hur förklarar ni att J.A. erkände sexualbrottet redan nästkommande vardag, medan han ska ha 'toknekat som Kaj Linna' genom kevinförhören -- trots värmlandspolisens guantanamo-inspirerade mordutredare?

Sådär ja, då var det dags att byta fokus då.
Du "glömde" svara på 'Baphometboys' fråga strax ovanför ditt inlägg.
Så till din fråga. 
Ser du själv någon skillnad mellan de 2 brotten?
Är det alltså det här som är grunden för ditt påstående att JA är oskyldig?
Hur vet du att värmlandspolisen använde sig av guantanamo-inspirerade metoder även mot JA? Jag tolkar nog det mer som de metoderna togs fram längre fram när "Guantanamogeneralen" själv började tappa tålamodet och aldrig lyckades med att lösa fallet. 
Jag ska också passa på att motivera mitt inlägg om din mentala förmåga alternativt om du har en agenda. Detta eftersom du så ofta vill höra en motivering.
Du påstår dig 
tro att Christian och även Robin skulle ha berättat ingående om brottet. I frågan jag ställde så ingick formuleringen 
när de skulle ha gjort det och det är en rätt viktig del i frågan. Vi har sett sista förhören med Robin och förmodligen även med Christian även om "Guantanamogeneralen" själv påstår att han har haft ett till med honom där allt plötsligt erkändes. Men inte ens "Guantanamogeneralen" påstår sig inte ha haft något fler med Robin efter det som dokumenterades på video. 
Efter de här förhören går polisen officiellt ut med att fallet är löst och pojkarna har erkänt (jag tolkar ditt tidigare inlägg som att du nu är överens med oss andra att DJ hade rätt när han sa att RS påstod att pojkarna har erkänt). Vi 
vet alltså att åtminstone Robin inte på något sätt, trots "Guantanamoliknande" förhör, detaljerat berättat om något erkännande där de vill säkerställa sig om att Kevin var död genom att ställa sig på hans bröst. Påstår du något sådant så har du endera en agenda eller så har du inte alla hästar hemma då du i så fall inte tar in klara fakta.