2010-02-28, 20:31
Medlem
The.other.sides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClaireRedfield
Jaja, men hette dom Ahmed eller Sven?
Det var svenska WT allihop, både mördare och offer.
Citera
2010-03-01, 20:35
Medlem
Immortaliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.other.side
Det var svenska WT allihop, både mördare och offer.

De värsta, mest inskränkta människorna är de som stämplar sina landsmän som "WT" - ett begrepp som dessa självutnämnda allvetande översittare och förrädare kopierat glatt från skräpkulturens land. Enligt min ringa erfarenhet är de värsta dräggen de som förbehållslöst visar förakt för andra på det sätt som du gör.

Rättning!
Citera
2010-05-31, 18:11
Medlem
Bagdads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Immortalis
De värsta, mest inskränkta människorna är de som stämplar sina landsmän som "WT" - ett begrepp som dessa självutnämnda allvetande översittare och förrädare kopierat glatt från skräpkulturens land. Enligt min ringa erfarenhet är de värsta dräggen de som förbehållslöst visar förakt för andra på det sätt som du gör.

Rättning!

tro mig, dottevik är endast pundare, WT och babbar. (iaf det område detta handlar om)
Citera
2010-07-01, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Gripande.

Kevins föräldrar vet alltså inte vilka barnen som dödade deras son är. Pappan bor kvar i Arvika.

Jag fattar ingenting!

Hur kan de inte veta? För det första; visste de inte vilka lekkamrater deras 4-årige som hade??

Och efter hela historien uppdagats; har man inte rätt att få veta vilka det är?
Citera
2010-07-01, 14:37
Medlem
Det måste finnas någon härinne på FB som vet namnen på mördarbarnen 5 år resp 7 år gamla när det begav sig?
Citera
2010-07-01, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av takidababy
Jag fattar ingenting!

Hur kan de inte veta? För det första; visste de inte vilka lekkamrater deras 4-årige som hade??

Och efter hela historien uppdagats; har man inte rätt att få veta vilka det är?

Får svara på min egen fråga!

I denna artikel står det klart och tydligt att det var en av Kevins kompisar som misshandlade honom till döds. Polisens utredning visar att fyraårige Kevin Hjalmarsson brukade leka med den femåring som var med om att med sparkar och slag misshandla honom till döds.

Då förstår jag inte alls pappans uttalande i AB; Patrik vet än i dag inte vilka barn som dödade Kevin. Inte mer än att de var fem och sju år gamla då det hände.?! Det står vidare i artikeln att det var mamman som hade vårdnaden, var pappan befann sig under den här perioden tycks vara oklart. Men då måste ju iaf mamman ha haft koll vilka kompisar som Kevin hade och följdaktligen fått reda på VEM det var som mördade Kevin. Skumt detta.
Citera
2010-07-01, 15:15
Medlem
Neorphas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zizierzrogba
De två mördarna var bröder och fick inte mycket kärlek från sin fader. Deras kompis, den mördade, som alltså inte var släkt med sina banemän, gillades av de båda mördarnas far och han brukade ta upp Kevin och ha honom i knät. Något han tydligen aldrig gjorde med sina egna söner.

Detta är ungefär vad som framkom i något Efterlyst: Special-avsnitt som finns (eller fanns) på Tv3-play.

Vilket verkar bevisa en åtminstone någorlunda nära relation mellan mördarna och Kevin. Borde inte då Kevins pappa ha en susning om vilka förövarna är? Eller ljuger han helt enkelt för att dämpa skadorna?

Vi kommer nog aldrig få reda på vilka förövarna är. Precis som i det fruktansvärda och tillika omdiskuterade barnamordet i Storbritannien.
Senast redigerad av Neorpha 2010-07-01 kl. 15:21.
Citera
2010-07-01, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neorpha
Vilket verkar bevisa en åtminstone någorlunda nära relation mellan mördarna och Kevin. Borde inte då Kevins pappa ha en susning om vilka förövarna är? Eller ljuger han helt enkelt för att dämpa skadorna?

Vi kommer nog aldrig få reda på vilka förövarna är. Precis som i det fruktansvärda och tillika omdiskuterade barnamordet i Storbritannien.

Deras namn har varit kända sedan länge, däremot så är inte deras nya identiteter kända för allmänheten.
Citera
2010-07-01, 21:05
Medlem
Visst vet de närmaste vilka bröderna är. På en liten plats känner alla - alla.
Vad fadern P.S vet har jag ingen aning om. Men det är väl inte det viktigaste att röja brödernas identitet?
Jag blev oerhört chockad över händelsen, och ännu mera chockad att barn kan utföra sådan illdåd.
Men det hela yttrar sig i sårbara barn. Man får hoppas att det fått den hjälp de behöver.
För vuxna sårbara barn finns det gott om.
Citera
2010-07-01, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neorpha

Bröderna bodde hos fadern mestadels, var hos mamman varannan helg.
Vilket medförde att de inte lekte ihop var dag.
K:s moder hade ensam vårdnad om k. Vet inte riktigt vart k:s far befann sig riktigt.
Citera
2010-07-01, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Deras namn har varit kända sedan länge, däremot så är inte deras nya identiteter kända för allmänheten.

Tycker inte det behöver avslöjas heller.
Citera
2010-07-01, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av takidababy
Det måste finnas någon härinne på FB som vet namnen på mördarbarnen 5 år resp 7 år gamla när det begav sig?

Till vilken nytta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in