Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2008-12-02, 21:30
  #1
Medlem
Längd: 170 cm
Vikt:70 kilo
Tidigare erfarenter:Lustgas,HBW,bensin,tändargas,spice och E
Drog: Cannabis runt 1.5 g i hårdpacket level ciggarett.

En solig sommardag i juni skulle jag och en kompis vi kan kalla pernilla jamma lite med gitarr och bas i den lokala
kvarterslokalen, allt började bra och jag hade precis börjat lära mig att rulla cigg (inte cannabis) som den
pundare man kan vara i förorten så rulla jag ibland av morsans fimpar "äckligt jag vet, slutat pga en bredare ekonomi"




Jag gick och hämtade nyckeln till lokalen medans pernilla hade påbörjat sin vandring mot mig.
Allt gick som smort och vi möttes vid lokalen och delade en rullad cigg,
gick in packade upp högtalare och sådant för att sedan spela gammal skön distad stoner musik som pernilla var inne på den tiden.
Efter ett tag jammande så skulle vi gå ut och röka igen.
En gul liten hyuandai rullade vid parkering bredvid lokalen och vi försökte gömma ciggen-
(folk kan ju tro vi röker på, vilket sedan visade sig vara väldigt ironiskt) ut ur bilen steg inte nån tung
biffig kriminell snubbe ut, utan en kort spinkig finnig nybliven 18åring som genast gick emot oss medans vi försökte röka upp skiten.
Snubben frågade om en cigg, Pernilla gav han en och han sa tack, men han gick inte iväg utan stannade för att prata ett tag.
När han skulle gå sa han "kom på att jag har en cigg hemma ni kan få, känns taskigt att tigga när man har."





Vi hade tagit emot vad vi trodde var en helt vanlig cigg, tröttnat på att repa och beslöt oss för att gå hem.
Väl hemma så var klockan ganska mycket sådär runt midnatt skulle jag tro.
Jag satte på tvn och började kolla på My Name Is Earl på 6an.
Många polare skulle nog säga "Det där programmet är flummigt nog nykter, hur överlevde du den billiga humorn!?"
Var iallafall väldigt röksugen så jag tog fram en viss cigg jag sparat och tände den. tyckte att det tog ett tag att-
röka upp den men vad gör man inte sent på kvällen när morsan tömt askkoppen mitt i misären?

Jag kommer dö.

Effekten kom smygande men efter ett tag slog den på rejält. Låg i soffan och blundade och kände hur ja sjönk ner i underjorden.
Öppnade ögonen vilket tog mig ungefär 15 sekunder att göra. Det här kommer sluta illa var det första jag kom att tänka på efter att jag-
hade fått upp ögonlocken. Stängde av teven och gick och försökte sova bort ruset. detta var i stort sett omöjligt eftersom jag kände hjärtat banka i 180.
efter att ha legat o panikandats i kort tag så tyckte ja det var en bra idé att gå på toaletten, det var det inte. ormar kröp omkring i mellangärdet och
det var den mest olustiga känslan jag någonsin haft att pissa. kollade mig i spegeln och sköljde ansiktet med vatten för att försöka nyktra till.
kollade i spegeln, trodde jag skulle se elefantmannen eller något men så var inte fallet. fick för mig att vattnet runt mitt ansikte torkat redan-
och att jag också snart skulle torka ut, ljuset brändes som att kolla i solen även fasst jag kollade ner på badrumsgolvet.
Drack så möe med vatten jag bara kunde och sköljde ögonen också. Gick efter ett tag upp och till mor och hennes sambo.
Tog ett tag att väcka dom, förklarade hela historien med snubben i den gula hyuandaien, först trodde dom mig inte men efter ett tag gick vi alla in i köket.
Helvetes jävla fittmorsa hade tänt lampan fullt som lös med full kraft rakt i mina uttorkade ögon..
Förklarade att jag höll på att torka ut pga någpt utblandat fulhasch jag rökt, (man kan komma på de konstigaste saker när man fått snetripp o tror man kommer dö)
Mor tyckte det var en bra idé att åka till mariapol i stockholm och jag hade inget val, så jag fyllde en flaska med vatten för att sedan bege mig till bilen.

Dit och där.

Ska detta föreställa nascar racing eller? Varför kör du så jävla fort!? kollade på mätaren och såg 60 på en 90 väg...
Star wars på det här asså, vi körde verkligen i överljus fart och jag såg omvärlden passera som små stjärnor av nått slag, vita lysande prickar antagligen lyktstolpar.
Efter drygt 20 minuter var vi framme, dom gick in med mig, en kort drogad kaka med moppefjun, som hade en petflaska med hålet i ena ögat för att det inte skulel torka ut.
Hade betalat möe för o se detta.
Fick träffa nån doktor som skulle ta alla möjliga rutinprover på mig och gissa vad? dom hade tagit min petflaska med vatten! mina egna mor!
Blev deprimerad och slängde ut en passande replik såsom "Jag kommer behöva en sprinkler om ja ska sova här!" trodde verkligen att jag skulle torka ut vid det här laget.
Den osympatiska läkaren gjorde inte saken bättre utan stog och tog pulsen och svarade nej på samtliga frågor om mitt heliga vatten.
Kan faktiskt förstå vad trött man måste bli på det där jobbet.

Slutet av en snetripp är något av det bästa man kan vara med om.

Inne i "cellen" så fick jag den tunnaste slitnaste smalaste saken man kan kalla madrass någonsin och ingen kudde heller.
Började efter ett tag lungna ner mig och la händerna på magen o tänkte efter.
Fan va skönt det kan vara att smeka sig på magen!! det här är fan bättre än sex tänkte jag, brukar få det här varje gång jag röker nuförtiden by the way /yay me!
Under resten av kvällen låg jag o smekte mig på magen ända tills ja somnade, dagen efter fick jag ett eget rum och fick veta att ja skulle stanna 5 dar till.
mötte sköna killar från rinkeby och bagis när jag var där och vi delade historier, läkarna "pecka mest, nån som vart där?"
Maten var enbart billy pan pizza som jag älskar mer än mig själv och jag fick lira gura kolla på film o röka mesta tiden.
Kändes nästan som semester att vara där eftersom jag är ganska anti-social och psykad av mig.

Det var mitt livs enda snetripp och kanske tredje gången jag rökte.
kommentera gärna
__________________
Senast redigerad av Bubbelplast 2008-12-02 kl. 21:33.
Citera
2008-12-02, 22:06
  #2
Medlem
r_i_z_l_a_s avatar
Är du helt 100 på att det bara va braj i ciggen?
Jag har rökt i över 10 år och aldrig fått ens i närheten så flippad effekt av det som du!
Då har man ändå rökt jordbong i christiania och div koncentrerade oljor mm..
Låter mer som att du flippat på nå svampar eller nåt..
hur som helst ifall du är säker på att det bara var braja,
TA FÖRHELVETE ALDRIG RIKTIGA HALLUCINOGENER!!
(bara för din egen skull) MvH
Citera
2008-12-02, 22:17
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av r_i_z_l_a_
Är du helt 100 på att det bara va braj i ciggen?
Jag har rökt i över 10 år och aldrig fått ens i närheten så flippad effekt av det som du!
Då har man ändå rökt jordbong i christiania och div koncentrerade oljor mm..
Låter mer som att du flippat på nå svampar eller nåt..
hur som helst ifall du är säker på att det bara var braja,
TA FÖRHELVETE ALDRIG RIKTIGA HALLUCINOGENER!!
(bara för din egen skull) MvH

haha ja det var brunt ^^ men mitt psyke var inte riktigt på topp just då.
hallucinogener skulle jag aldrig våga testa eftersom jag vet att en snetripp inte är att riskera.
Citera
2008-12-05, 00:29
  #4
Medlem
avveliciouss avatar
Råder dig endå från att hålla dig borta från alla typer av droger fram över då ditt psyke är långt ifrån vad det borde vara, om du råkar ut för en snedtripp av sådan kaliber. Har själv som vardags-rökare aldrig råkat ut för något liknande =/
Citera
2008-12-05, 03:41
  #5
Medlem
Bara jag som vart sugen? Haha
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback