Påverkas hastigheten procentuellt, eller är det någon hastighetsgräns man brukar ligga på? Jag har långsamt bredband, cirka 1Mbit. Kommer jag kunna fortsätta ladda på "max" med mitt långsamma bredband?
jag ligger då på exakt samma på ûtorrent med ivacy dvs 1mb/ner som jag alltid legat på
Jag undrar samma sak. Vi som har flera datorer bakom en router hur gör vi för att enkelt och smidigt skicka all trafik genom VPN?
bästa alternativet är att fixa ihop en server som sköter allt.
tänkte på en annan sak
gick in på https://www.flashback.name och tänkte köpa ett konto. Då står det att certifikatet har gått ut. Vågar man köpa ett nu, med tanke på att när man ska skriva in sina uppgifter så går det genom samma certifikat.
Trafikmängden gäller bara för ett par utvalda servrar (för närvarande ungefär 2 av 17) eftersom att de hostingbolagen inte verkar ha velat ge dem en obegränsad lina.
VPN tjänst är ju än idag ett skämt, jag menar ska jag hitta en VPN tjänst som tillåter 100mbit/s minst 4-TB(2up 2 ner) så får man istället kolla på en detikerad serverer vilket kostar tusenlappar/månad.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!