Citat:
Ursprungligen postat av Fluffas
funderar på att när dem är torkade smula ner dem och dricka upp dem. det borde la funka? många säger att en låg dos är 10 st ungefär du skriver 30st??
Känner man nåt på t ex 5 st? kan man frysa dem och behålla psilocybinet??
Det jag är osäker på är att jag inte har någon annan som vill vara med å trippa. göra det själv känns sådär.
Ska man trippa så ska man trippa

jag har aldrig tagit så pass låga doser som 10-20 så jag kan tyvär inte uttala mig om det. Men ta 10 vänta ~30min, är du inte nöjd ta 10/20 till beroende på hur hårt du vill trippa. Min första tripp tog jag ensam, det var riktigt mysigt. Man lär känna sig själv hur man beter sig under ruset och hur man reagerar på saker och ting. Men det är sjukt mysigt att trippa med sällskap och dela sina flummiga tankar med, om du ska göra det med en vän så se till att det är en vän som du kan vara dig själv med helt och hållet. Prova dig fram, vill du börja med 5st då tycker jag du ska göra det. Men jag vet att du kommer vilja fylla på med mer såsmåningom.
Du kan äta dom färska också det är ju såpass liten mängd du äter ändå, men annars ett bra sätt att få i sig svamparna är att du köper yoghurt blandar i dom där i små små bitar!