Citat:
Ursprungligen postat av boxx
har hört av nån att dom ploppar upp på morron och gå ner på kvällarna.
Det tror jag inte på, vad gör svamparna när de "går ner" för kvällen, lägger sig, åker in i jorden, och hur fan skulle det gå till?
Nej, det tror jag inte på