2005-09-27, 16:40
  #853
Bannlyst
hittade mellan 90-100st många var små men vackra!!!
bor ju i södra småland men även vi har haft ett skummt väder med 15grader ena dagen o 23 den andra!!!
nää skall ut te helgen o kolla lite mer!!
MVH Johan
Citera
2005-09-27, 16:48
  #854
Medlem
Peta_Es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miraculixXx
fan, måste ut igen och plocka i morgon känner jag . och då ska jag ha stoooooora, inte bara småsvin som jag åt igår :P. tänkte höra hur länge man bör vänta mellan tripparna, är det ungefär samma resonemang där som det gäller med E, eller kan man trippa oftare, typ 1 gång per månad eller oftare?

1 gång / vecka är inga probs
Citera
2005-09-27, 16:59
  #855
Medlem
Rocklees avatar
Hittade 270 idag
Citera
2005-09-27, 17:03
  #856
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hemoglobin
hittade mellan 90-100st många var små men vackra!!!
bor ju i södra småland men även vi har haft ett skummt väder med 15grader ena dagen o 23 den andra!!!
nää skall ut te helgen o kolla lite mer!!
MVH Johan

Bor också i Småland (Jönköpings län) men jag har inte hittat en enda jävla toppis.
Citera
2005-09-27, 17:37
  #857
Medlem
bIZongs avatar
Hm föresten om man nu lyckas hitta toppisar, Kan man koka te på det och sen lagra te:ett en längre tid eller blir det sämre effekt ju längre det står?

Måste ju vara lättare att he en massa te stånde i petflaskor änn att ha massa torkade svampar liggandes.
Citera
2005-09-27, 18:14
  #858
Medlem
it's_me!s avatar
jo jag undrar om det gör någon skillnad att bo nära havet. finns ett antal kohagar precis vid havet där jag bor men gillar toppisar den bitande salta havsvinden? har också hört att om det växer en speciell blomma på kohagarna så finns där ej toppisar, vet någon vilken blomma det är om det nu är sant?
och finns det någon i södra skåne som har hittat så det är värt att leta?
Citera
2005-09-27, 20:47
  #859
Medlem
Shroomies avatar
tar det lång tid för svamparna att växa ?
Citera
2005-09-27, 21:05
  #860
Medlem
boxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shroomie
tar det lång tid för svamparna att växa ?

har hört av nån att dom ploppar upp på morron och gå ner på kvällarna.
Citera
2005-09-27, 21:42
  #861
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boxx
har hört av nån att dom ploppar upp på morron och gå ner på kvällarna.
Det tror jag inte på, vad gör svamparna när de "går ner" för kvällen, lägger sig, åker in i jorden, och hur fan skulle det gå till?

Nej, det tror jag inte på
Citera
2005-09-27, 22:33
  #862
Medlem
Shroomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boxx
har hört av nån att dom ploppar upp på morron och gå ner på kvällarna.

så du känner minst 1 knarkare...
Citera
2005-09-27, 22:49
  #863
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Shroomie
så du känner minst 1 knarkare...



vadå är det sant?
Citera
2005-09-27, 22:55
  #864
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av shibbie
vadå är det sant?

Nope, knarkare snackar skit. Det finns många knarkare här på flashback.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in