2008-10-14, 21:11
Medlem
Skit-Kjells avatar
Går det bra att lägga Toppisarna på t.ex en jävligt god pizza och klämma i sig eller förlorar man någon slags effekt på det? Typ att man skulle behöva käka flera?

Kanske göra en svamp-shake? Det vore soft.
Citera
2008-10-14, 21:55
Medlem
Eko_s avatar
Läste att man skulle vara så tom i magen som möjligt när man drar i sig svamp? något man kanske inte är när man slukat i sig en pizza^^
Varför vet jag inte riktigt, kanske någon mer insatt kan förklara.
T(r)ippar på att det har något med att göra att det går snabbare att ta upp ämnena/ämnet med tom mage...
Citera
2008-10-14, 21:58
Medlem
Lilabanans avatar
En hel pizza tror jag fyller magen för mycket, man ska som sagt helst ha tom mage när man äter toppisarna. Men om du lägger ut ca 30 st på 2 pizza bitar borde det funka rätt bra

Säger han som aldrig ätit toppisar men gissar sig fram
Citera
2008-10-14, 23:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lilabanan
En hel pizza tror jag fyller magen för mycket, man ska som sagt helst ha tom mage när man äter toppisarna. Men om du lägger ut ca 30 st på 2 pizza bitar borde det funka rätt bra

Säger han som aldrig ätit toppisar men gissar sig fram

-Men ändå helt rätt på D`!

Det blir ett visst "svinn" om man äter en hel måltid samtidigt helst 12 timmars fasta innan tripp.
Citera
2008-10-15, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skit-Kjell
Går det bra att lägga Toppisarna på t.ex en jävligt god pizza och klämma i sig eller förlorar man någon slags effekt på det? Typ att man skulle behöva käka flera?

Kanske göra en svamp-shake? Det vore soft.

en polare jobbar på en pizzeria och han slängde på en 10 cubensis på min födelsedag, Så han bjöd på en magisk pizza utan att jag visste om vad han hade lagt på den förens vi åt upp pizzan och när han sa vart vi ska gå ikväll när peaken kommer så vi kan ta en holk på en fin platts=p.
Citera
2008-10-15, 01:51
Medlem
Skit-Kjells avatar
Ah, en HEL pizza kanske är lite mycket. Man ska nog vara ett par stycken som splittar en pizza, skär upp den i slices och liksom...rullar in svamparna i en pizzabit! Fattar ni? Så det blir en pizzarulle fylld med toppisar som man trycker ner i käften!

Nu blev jag hungrig....
Citera
2008-10-15, 09:46
Medlem
Lilabanans avatar
Hur är toppis läget i Stockholm? Har inte vart frost på ett par nätter och medeltempen har vart kring 10 med regn, borde väl vara rätt lovande?
Citera
2008-10-15, 14:40
Medlem
http://img184.imageshack.us/my.php?image=dscn6057ml3.jpg

Va ute och plockade idag, undrar om någon av dessa svamparna på bilden är toppisar, är lite skeptiskt till vissa men, hoppas ni kan reda ut det. Tack på förhand.
Citera
2008-10-15, 14:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thealchemist
http://img184.imageshack.us/my.php?image=dscn6057ml3.jpg

Va ute och plockade idag, undrar om någon av dessa svamparna på bilden är toppisar, är lite skeptiskt till vissa men, hoppas ni kan reda ut det. Tack på förhand.

Tyvärr! Inte en ända psilocybe semilanceata
Citera
2008-10-15, 14:55
Medlem
Kan nån lite erfaren reflektera åt mig?

Igår käkade jag 0.5g torkade vid 23.04. 0.5g I detta fallet va ca 17svamps.

Det va 1½ vecka sen jag halvsneade på 2g svamps. Och igår hade jag ätit två cheeseburgare och en Cocacola vid ca 21.00.

Är det konstigt att jag inte kände knappt nått alls? Jag är 100% säker på att det va toppisar. Bildbevis har jag om nån inte tror mig.

/Mvh räven
Citera
2008-10-15, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alxander
Tyvärr! Inte en ända psilocybe semilanceata

På vad urskiljer du att det inte är en toppis den längst till vänster?
Citera
2008-10-15, 15:24
Medlem
Darthbongs avatar
den har inte samma stamm t.ex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in