Citat:
Ursprungligen postat av pompomlito
Ok trevligt

Men blev tripparna mycket starkare när SSRI:n var ute ur kroppen fick du många oev's cev's?
Jag har aldrig upplevt att jag haft mycket CEV's och OEV's just pga min tolerans. Om jag tar 25 toppisar som är en mild dos känner jag mig bara lätt svampad, men nån tripp blir det absolut inte.
Det är möjligt att SSRI'n ändrade mina serotoninreceptorer permanent (?), jag har inget att jämföra med då jag aldrig trippade INNAN min SSRI-kur. Dissociativa droger gör mig betydligt mer svängd lättare. Cannabis känner jag av ganska skapligt även i låga doser. Men det är ju helt andra receptorer. Om SSRI'n haft ett finger med i spelet eller inte är bara spekulationer iofs. I vissa djupa trippar har jag fått uppfattningen att SSRI'n nollställde delar av hjärnan och att jag fått återuppbygga dessa (vilket har gått skapligt, även om vissa erfarenheter från barndomen känns förlorade). Jag har som sagt inte speciellt visuella trippar, istället är dom inåtvända. Bra för självläkning faktiskt. Men ibland vill man bara SE saker.
En annan spekulation är att jag i och med mitt hårda användande av lustgas lyckats höja toleransnivån för skevhet allmänt. Nu är det nästan svårt att komma iväg oavsett drog om jag inte boostar med lustgas. Jag har skrivit tripprapporter som behandlar två svamptrippar (tror jag) om du orkar leta.