2008-09-16, 17:03
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Bang i Sthlm, nu är det dags, hittade ca 300st på lite mindre än 1 timma!
Citera
2008-09-16, 17:26
Medlem
Dyngraukmans avatar
Alltså antagligen har svampen blivit stulen av jultomten eller så har jag blivit blind. Var på mitt favo ställe hittade 12 stycken, åkte dit nästa vecka i hopp om att det skulle ha växt fram fler, Icke, det är verkligen helt ultimat det stället, kossor och hela köret. Alltså hur vilda är toppis plockarna i stockholm?

Jag har fan dragit iväg med bil runt i nacka värmdö o skit inte hittat ett smack! Varit på så optimala ställen med optimala förhållande som man kommer åt med bil.

Men nu undrar jag hur fan ligger det till med toppisen i stockholm. Jag pallar verkligen inte beställa hem!
Citera
2008-09-16, 18:14
Medlem
FBWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dyngraukman
Alltså antagligen har svampen blivit stulen av jultomten eller så har jag blivit blind. Var på mitt favo ställe hittade 12 stycken, åkte dit nästa vecka i hopp om att det skulle ha växt fram fler, Icke, det är verkligen helt ultimat det stället, kossor och hela köret. Alltså hur vilda är toppis plockarna i stockholm?

Jag har fan dragit iväg med bil runt i nacka värmdö o skit inte hittat ett smack! Varit på så optimala ställen med optimala förhållande som man kommer åt med bil.

Men nu undrar jag hur fan ligger det till med toppisen i stockholm. Jag pallar verkligen inte beställa hem!

Mest troligt så har någon varit lite före dig
Citera
2008-09-16, 18:21
Medlem
pompomlitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TurboBoost
Oh ja. SSRI har en viss depåeffekt. Trots att du slutat ta medicinen ligger effekten kvar ett tag.

SSRI dämpar effekten av serotonerga hallucinogener (kanske nån annan typ också, inte säker). Försök att plocka fler, därefter väntar du några veckor innan du trippar. Då kan du nog vara hyfsat säker på att SSRI'n gått ur kroppen.

Najs! tack för svaret, såg att du också hade haft samma problem i en annan tråd löste det sig för dig? mvh pom
Citera
2008-09-16, 18:33
Medlem
TurboBoosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pompomlito
Najs! tack för svaret, såg att du också hade haft samma problem i en annan tråd löste det sig för dig? mvh pom

Visst löste det sig.. mitt problem härstammade sig i ovanligt hög tolerans mot psilocybin i kombination med SSRI-depåeffekt.

Med facit i hand så trippar jag inte loss förrän jag kommer upp i 50+. Helst 75-100 st. Funderar på en monsterdos 150-200 för att se hur det blir. Om inte annat blir det en jävla tripprapport..

Men innan dess vill jag öka på mitt "lager"
Citera
2008-09-16, 18:40
Medlem
pompomlitos avatar
Citat:
Visst löste det sig.. mitt problem härstammade sig i ovanligt hög tolerans mot psilocybin i kombination med SSRI-depåeffekt.

Med facit i hand så trippar jag inte loss förrän jag kommer upp i 50+. Helst 75-100 st. Funderar på en monsterdos 150-200 för att se hur det blir. Om inte annat blir det en jävla tripprapport..

Men innan dess vill jag öka på mitt "lager"

Ok trevligt Men blev tripparna mycket starkare när SSRI:n var ute ur kroppen fick du många oev's cev's?
Citera
2008-09-16, 18:45
Medlem
Killernestors avatar
Nu har jag lagt in mitt fynd i datorchassit, mest för att föräldrarna inte ska se det, men också för att jag har för mig att någon sa att de torkar bra inuti ett datorchassi? Är det sant att dom gör det?

// På återseende
Citera
2008-09-16, 18:48
Medlem
Corvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killernestor
Nu har jag lagt in mitt fynd i datorchassit, mest för att föräldrarna inte ska se det, men också för att jag har för mig att någon sa att de torkar bra inuti ett datorchassi? Är det sant att dom gör det?

// På återseende
Det låter mycket möjligt att de torkar fortare pga värmen där inne, men psilocybin bryts också ner snabbare ju varmare det är, och datorchassit har en tendens att bli rätt varma.. Jag hade inte haft svampar där inne mer än nån vecka om jag var som du.
Citera
2008-09-16, 18:49
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:

// På återseende
Dom torkar säkert bra, men tänk på att inte lägga dom där det är vamt, tex. nära hårddisken typ.
Citera
2008-09-16, 18:57
Medlem
TurboBoosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pompomlito
Ok trevligt Men blev tripparna mycket starkare när SSRI:n var ute ur kroppen fick du många oev's cev's?

Jag har aldrig upplevt att jag haft mycket CEV's och OEV's just pga min tolerans. Om jag tar 25 toppisar som är en mild dos känner jag mig bara lätt svampad, men nån tripp blir det absolut inte.

Det är möjligt att SSRI'n ändrade mina serotoninreceptorer permanent (?), jag har inget att jämföra med då jag aldrig trippade INNAN min SSRI-kur. Dissociativa droger gör mig betydligt mer svängd lättare. Cannabis känner jag av ganska skapligt även i låga doser. Men det är ju helt andra receptorer. Om SSRI'n haft ett finger med i spelet eller inte är bara spekulationer iofs. I vissa djupa trippar har jag fått uppfattningen att SSRI'n nollställde delar av hjärnan och att jag fått återuppbygga dessa (vilket har gått skapligt, även om vissa erfarenheter från barndomen känns förlorade). Jag har som sagt inte speciellt visuella trippar, istället är dom inåtvända. Bra för självläkning faktiskt. Men ibland vill man bara SE saker.

En annan spekulation är att jag i och med mitt hårda användande av lustgas lyckats höja toleransnivån för skevhet allmänt. Nu är det nästan svårt att komma iväg oavsett drog om jag inte boostar med lustgas. Jag har skrivit tripprapporter som behandlar två svamptrippar (tror jag) om du orkar leta.
Citera
2008-09-16, 19:05
Medlem
pompomlitos avatar
Citat:
Jag har aldrig upplevt att jag haft mycket CEV's och OEV's just pga min tolerans. Om jag tar 25 toppisar som är en mild dos känner jag mig bara lätt svampad, men nån tripp blir det absolut inte.

Det är möjligt att SSRI'n ändrade mina serotoninreceptorer permanent (?), jag har inget att jämföra med då jag aldrig trippade INNAN min SSRI-kur. Dissociativa droger gör mig betydligt mer svängd lättare. Cannabis känner jag av ganska skapligt även i låga doser. Men det är ju helt andra receptorer. Om SSRI'n haft ett finger med i spelet eller inte är bara spekulationer iofs. I vissa djupa trippar har jag fått uppfattningen att SSRI'n nollställde delar av hjärnan och att jag fått återuppbygga dessa (vilket har gått skapligt, även om vissa erfarenheter från barndomen känns förlorade). Jag har som sagt inte speciellt visuella trippar, istället är dom inåtvända. Bra för självläkning faktiskt. Men ibland vill man bara SE saker.

En annan spekulation är att jag i och med mitt hårda användande av lustgas lyckats höja toleransnivån för skevhet allmänt. Nu är det nästan svårt att komma iväg oavsett drog om jag inte boostar med lustgas. Jag har skrivit tripprapporter som behandlar två svamptrippar (tror jag) om du orkar leta.

hmm hoppas inte det är likadant med mig. För jag blev också innåtvänd samtidigt som jag blev fylld av känslor och tänkte mycket på mina vänner och familj men det visuella var som bort blåst. Aja får vänta ett tag och samla på mig ett skapligt lager, sen bara pumpa mig full med toppisar så kanske jag ändrar uppfattning om svamp. För ärligt talat skulle det varit roligare med en fet joint än dom dryga 40 toppisarna.. (ska förresten checka dina tripprapporter)
Citera
2008-09-16, 19:09
Medlem
Nooomys avatar
Citat:

// På återseende

jag torkade runt 500-600 st i datorchassit för 2 veckor sedan gick skit bra... se bara till att de är helt snustorra innan du förpackar dem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in