2007-10-12, 00:18
Medlem
mjaubrums avatar
hittade några enstaka i umeåtrakten igår, och många döda jävlar så jag antar det är iaf början på slutet här, om det inte redan är slutet på slutet
Citera
2007-10-12, 00:43
Medlem
kallestolpillers avatar
Det börjar nog gå mot slutet i umeåtrakterna nu, sadly.

hade själv tänkt fara ut och plocka men bara inte orkat, antar att jag spillt mina chanser nu.
Citera
2007-10-12, 05:30
Medlem
ShokeNs avatar
Vet att jag säkert kan söka upp, men är troett häst.

Bor i nacka trakten, med mycket ängar. Hur stor är chansen om jag går ut i morn och letar i ca 2 h att jag hittar två stycken medel trippar?
Citera
2007-10-12, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShokeN
Vet att jag säkert kan söka upp, men är troett häst.

Bor i nacka trakten, med mycket ängar. Hur stor är chansen om jag går ut i morn och letar i ca 2 h att jag hittar två stycken medel trippar?

Inte stor tyvärr, skulle säga att du får leta i mer 2timmar för att få ihop så många toppisar vid denna tidpunkt.
Citera
2007-10-12, 11:16
Medlem
Hur lång tid tar det ungefär för en toppslätsskivling att växa upp? Har varit bra svampväder i några dagar nu och igår så regande det, när ska jag ut?
Citera
2007-10-12, 11:22
Medlem
Måste även berätta om en svamp vi hittade som inte passar alls in i identifikationskraven för toppiss men såg riktigt psykadelisk ut.. Den var överdrivet krokig, kortare än toppisar och tjockare skälk. Den var även mycket stabilare, men det var inte grejen, grejen var färgen. Den var psykadeliskt lila! I olika nyanser...
Citera
2007-10-12, 11:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TurboBoost
Beskriv en OEV för en som aldrig lyckats få en

Precis som jag skrev grymma fraktaler och en jävla massa olika mönster som är perfekt formade. Kollade jag t ex ner på gräset så så det ut som om man var inne i djungeln med lianer och andra tropiska växter... Som sagt så gjorde jag te på drygt 100 toppisar med en hel citron i pressad. Och jag fick min kraftigaste/bästa svamptripp någonsin. ALLLTING rörde och slingrade sig.
Och synen var knivskarp, inte det minsta suddigt. Det är just det som är charmen med hallisarna på lsd och psilocybin att det är så oerhör klart och skarpt allting man ser... Fy satan VILKEN TRIPP JAG FICK!..... Jag kände mig som en gud i dom där 4 timmarna...

Alla som har haft en level 4-5 tripp vet att det är så svårt att sätta ord på vad man upplever under en sån här resa... Men när det blir lyckat så är det minsta man kan säga att det är underbart vackert härligt...

Nu är det färdigtrippat för mig det här året åtminstone.... Har blivit en hel del resor dom senaste 2 månaderna... Så nu spar jag mina godingar till nästa år (runt 2000 st kvar)...

Happy trippin folks...
Citera
2007-10-12, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av liberalusers
Nu är det färdigtrippat för mig det här året åtminstone.... Har blivit en hel del resor dom senaste 2 månaderna... Så nu spar jag mina godingar till nästa år (runt 2000 st kvar)...

Happy trippin folks...

Smart move......

Brukar oXå spara till`s sommaren behagar återkomma. Inte mycket som slår en toppis session ute i skogen (på sommaren) då det är varmt Å skönt Å man kan bara ligga där.
Citera
2007-10-12, 12:29
Medlem
iPees avatar
Yo!

Var ute och plockade lite nyss... men
  1. Är detta toppisar?
  2. Räcker det för att jag ska känna något? (första gången svamp)

Ursäkta för den suddiga bilden och de små svamparna.

http://img172.imageshack.us/img172/1198/dsc01739tb9.jpg
Citera
2007-10-12, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iPee
Yo!

Var ute och plockade lite nyss... men
  1. Är detta toppisar?
  2. Räcker det för att jag ska känna något? (första gången svamp)

Ursäkta för den suddiga bilden och de små svamparna.

http://img172.imageshack.us/img172/1198/dsc01739tb9.jpg

Beklagar sorgen no fun 4 U this weekend....
Citera
2007-10-12, 12:34
Medlem
Ingen som vet hur lång tid det kan ta för toppisarna att växa upp? Under bra väder förutsättningar
Citera
2007-10-12, 12:39
Medlem
iPees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frazze77
Beklagar sorgen no fun 4 U this weekend....

Fel svamp?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in