Citat:
Ursprungligen postat av TurboBoost
Beskriv en OEV för en som aldrig lyckats få en

Precis som jag skrev grymma fraktaler och en jävla massa olika mönster som är perfekt formade. Kollade jag t ex ner på gräset så så det ut som om man var inne i djungeln med lianer och andra tropiska växter... Som sagt så gjorde jag te på drygt 100 toppisar med en hel citron i pressad. Och jag fick min kraftigaste/bästa svamptripp någonsin. ALLLTING rörde och slingrade sig.
Och synen var knivskarp, inte det minsta suddigt. Det är just det som är charmen med hallisarna på lsd och psilocybin att det är så oerhör klart och skarpt allting man ser... Fy satan VILKEN TRIPP JAG FICK!..... Jag kände mig som en gud i dom där 4 timmarna...
Alla som har haft en level 4-5 tripp vet att det är så svårt att sätta ord på vad man upplever under en sån här resa... Men när det blir lyckat så är det minsta man kan säga att det är underbart vackert härligt...
Nu är det färdigtrippat för mig det här året åtminstone.... Har blivit en hel del resor dom senaste 2 månaderna... Så nu spar jag mina godingar till nästa år (runt 2000 st kvar)...
Happy trippin folks...