2004-07-14, 12:06
Medlem
Hur lång tid efter man har käkat dom kan det gå att hitta spår av substanserna i kroppen? Om man skulle ta ett drogtest.
Citera
2004-07-14, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheT
Hur lång tid efter man har käkat dom kan det gå att hitta spår av substanserna i kroppen? Om man skulle ta ett drogtest.

Man kan inte se att man använt svamp eller LSD genom urinprov. Man kan bara bevisa detta genom ryggmärgsprov vilket kostar mycket pengar, alltså är de inte ofta de tar ryggmärgsprov.
Citera
2004-07-14, 17:24
Avstängd
Lacerdas avatar
Som youghurt för magen

Om man behöver trycka i sig ca 50 toppisar för att få en någolunda schysst trip, blir inte magen riktigt fucked efter det?
Citera
2004-07-16, 22:01
Medlem
varelses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Om man behöver trycka i sig ca 50 toppisar för att få en någolunda schysst trip, blir inte magen riktigt fucked efter det?

Se till att fasta ett dygn till några timmar innan så ska det nog ordna sig.
Ät torkad svamp, mycket mindre volym för magen att hantera.

/chris
Citera
2004-07-24, 23:50
Medlem
:)

OJOJ, vilken guldgruva jag sitter på ,har många sådana svampar uppe i skogen,verkar vara en bra "nybörjar svamp" är inte så inne i Svamparnas värld(ännu)/o ett tack till "varelsen" som besitter denna kunskap- intressant läsning
Citera
2004-07-27, 11:42
Medlem
kan man gå ut nu i stockholmsområdet och eventuellt hitta nåt?
Citera
2004-07-28, 00:54
Medlem
med tanke på den riktigt sketna sommaren vi har haft så borde väl de små rackarna ploppa upp tidigare än de brukar?
Citera
2004-07-28, 19:05
Medlem
ska ta mig en tur ut i naturen i morgon...
Citera
2004-07-29, 01:48
Medlem
Ok, vem här vill ta på sig uppgiften att säga till mig, (och andra stockholmare) när det är dags att ge sig ut i naturen och plocka?
Altså, när svampsäsongen i stockhomsområdet är igång.

tack väldigt mycket på förhand du vänliga själ
/Monkey
Citera
2004-08-04, 21:10
Medlem
dagens fynd

hej!
på vägen hem från jobbet idag så hittade jag ett gäng toppar, dessvärre så växte det precis där folk brukar rasta sina vovvar.. så lite pissdränkta toppar vill jag nog inte få i mig. kanske var en 20-30 st. jag undersökte bunten med svampar och de var ganska torra och spröda när jag tog i dem.. har nog torkat lite i solen som har varit de senaste dagarna.. men iaf; de verkar alltså finnas ute i naturen redan nu!!!

ps. glömde nämna att jag bor i stockholm..
Citera
2004-08-05, 15:33
Medlem
var ute i nyckelviken idag och strosa omkring och hittade dessa som jag starkt misstänker är toppar, kan någon bekräfta detta!?
http://chambrenoire.rohr.nu/toppar/
Citera
2004-08-05, 18:44
Medlem
Var ute idag jag också i Bromma och letade. Hittade några stycken de ser ut som några av de du har på bilderna dock lite mindre och yngre förmodar jag.
hoppas på regn så de kanske växer till sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in