2006-09-29, 18:28
  #2485
Bannlyst
Torkat!

Eftersom jag inte inte fick svar på förra får jag väl fråga igen då!
  • Hur mycket bör man ta betalt för 1 gram torkad toppslätsskivling?
  • Hur många gram torkad toppis bör man äta första gången för att få medel/stark tripp?
Citera
2006-09-29, 18:34
  #2486
Medlem
Är det någon som är sugen att sticka ut och leta toppisar i Stockholmsområdet med en nyinflyttad? Har noll koll på hagar och sånt!

Skicka ett PM isåfall
Citera
2006-09-29, 18:40
  #2487
Medlem
Stormorfars avatar
Var ute o kollade i en hästhage igen. Kollade i varenda jävla tuva utan att hitta nån :S (västmanland)
Nu har det iaf regnat lite så dom borde ju komma snart.
Citera
2006-09-29, 18:56
  #2488
Medlem
toppslatskivlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eddaAdde
Eftersom jag inte inte fick svar på förra får jag väl fråga igen då!
  • Hur mycket bör man ta betalt för 1 gram torkad toppslätsskivling?
  • Hur många gram torkad toppis bör man äta första gången för att få medel/stark tripp?

Ingen här tänker antagligen i dina banor att sälja svamp.
Jag skulle aldrig sälja mina toppisar men OM jag skulle göra det sååå 100 kr för 50 st cirkus. puss

btw. det dära med grammen får du väl söka dig till ffs tjo
Citera
2006-09-29, 19:25
  #2489
Medlem
äntligen jag hittade 40 stycken nu på kvällenb och har slängt i mig alla nu, hoppas att det slår, skall till samma hage imorgon och tror att det växer överallt där
Citera
2006-09-29, 19:32
  #2490
Medlem
toppslatskivlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThA_AnGeL_666
äntligen jag hittade 40 stycken nu på kvällenb och har slängt i mig alla nu, hoppas att det slår, skall till samma hage imorgon och tror att det växer överallt där

Har inte du totalt mörker vid 18.00 tiden där du bor?

grattis btw.
Citera
2006-09-29, 20:18
  #2491
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toppslatskivlin
Har inte du totalt mörker vid 18.00 tiden där du bor?

grattis btw.
nej då, men nu är det och jag har snöat in på pink floyd med wish you were here
Citera
2006-09-29, 20:20
  #2492
Medlem
toppslatskivlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThA_AnGeL_666
nej då, men nu är det och jag har snöat in på pink floyd med wish you were here


nice som fan, själv ska jag trycka i mig 5 st flugsvamp toppar snar c u in space puss
Citera
2006-09-30, 05:09
  #2493
Medlem
letade ett par timmar runt omkring massa ko/hästhagar vid göteborg/kungsbacka trakten, vid tuvorna, fanns inte nånting förutom massa gräs det verkade vara såna typiska "toppis" ställen, fast ja kanske bara e kass
Vill ha en magisk tripp för första gången ! nån som är lite mer erfaren än mig kanske vill ut o plocka me moi
Citera
2006-09-30, 13:46
  #2494
Medlem
Juckers avatar
Det är ungefär 17 grader i gbg men det har regnat en hel de, är det någon ide att börja leta?
Citera
2006-09-30, 14:28
  #2495
Medlem
Mjälls avatar
Det tror jag nog, det är ju säsong i Göteborg enligt många här och på mm.
Citera
2006-09-30, 16:12
  #2496
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toppslatskivlin
nice som fan, själv ska jag trycka i mig 5 st flugsvamp toppar snar c u in space puss

hahaha, ft fan vilken resa jag hade, jag vaknade upp hos snuten efter att ha vurpat med moppen, fan det va krut i svamparna, men skal nog ta 100stycken nästa gång så blir det mer hallisar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in