Citat:
Ursprungligen postat av semafor
Akta dig lite, börjar låta lite som en annons..

jo kom på det själv,, förlåt,,, men funderar på om det skulle kunna finnas nårra svampar imorron!
Har vart svinkallt här , igår var det snö o nån minus o idag,hmm ja 9-10grader tror jag o ine snö eller sådär frpstogt,, så kanske man kan hitta imorron jag vet inte, har en gång vart ute med kompisar bara för att en kompis ville prova svamp, tror det var i slutet på oktober som nu eller så och det hadde kommit lite snö, men var töväder o kl var väll 20 tiden på kvällen eller senare så vi traskade omkring på den där ängen i nån H berusade på den hemska drogen ALKOHOL, vilket förövrigt borde ligga som NR 2 som narkotika om morfin o svampar skall klassas!! ja ja till topic, vi hittade nog 20 svampar teslut iallafall, varav kanske 15 var toppisar, ganska små o frostskadade, han fick inget rus men det kanske inte berodde på att dom var utan psilocybin utan på att han , ja det finns vissa som kan sitta på 150ug syra o bara vänta o vänta varför händer det inget och sen säger dom det var ju en skitdrog hände ingenting, fler som vart med om nått sånt??
Så kanske går att hitta lite toppisar imorron o nu har ju min favvo äng som jag användt flitigt iår. hittade den ju iår förövrigt vilat ja vad blir det vet inte men ett antal dagar så kanske kanske!!!
Hadde vart skoj ,, e söndag imorron o inte mycket att göra, förutom posta lite brev oså men det tar ju inte hela dagen!!
Nån mer som skall ut???
jag bor om jag inte sagt det tidigare i södra småland, rätt nära skånska gränsen OSBY ligger inte så långt bort!
Tjoo på er o glad lördag kväll
Jag skall för ovanlighetens skull testa ethyl-2c-b med nårra polare hadde jag tänkt, längesen jag tog en hallucinogen, men det får bli efter avgiftningen,, om man kan kalla 5-7 dagar på sjukhus avgiftning!!
MVH Johan Hemoglobin