Vad säger du om mitt nya foto? Jag slängde iaf en som var en ganska säker toppis eftersom den var så jävla risig. Nu har jag nästan slängt alla utom dom på andra bilden.
Alltså, man ser inte foten på bilden, den färgas alltid blå när toppisen får torka några timmar. Men ärligt talat så ser det iaf ut som de du sparade är toppisar.
Det är inte alls säkert att foten blir blå. En del blir det men långt ifrån alla. Använd inte detta som identifieringsstandard, det blir lätt tråkigt då..
testa att dra ut på dagen? kanske lite mörkt på natten?
Jag har varit ute och plockat litegrann.. Blev bara trött efter den senaste utflykten. Men det var jävla nice att gå runt i skogen på natten i dimman..
Jag har varit ute och plockat litegrann.. Blev bara trött efter den senaste utflykten. Men det var jävla nice att gå runt i skogen på natten i dimman..
Haha kan tänka mig det. Det var det för mig när jag var supertrippad på doi :P dimman var så mycket mer än vanligt då. Men skogen på natten är så lugn och skön och man vet att man är ensam det e najs som fan. blablablablablabla