Citat:
Ursprungligen postat av weaz
Går svamp att jämföra med DXM på något sätt?
Har kört 500mg DXM en gång och mådde jättebra. Har fått hallisar när jag har rökt CB och kört tjackrace väldigt massa ggr.. Ska jag ta lite mer än en 10-20 tror ni? Tror inte jag kommer känna allt för mycket på det..
Det har jag mycket svårt att tro. Jag är endast intresserad av hallucinogena droger och har aldrig testat DXM men jag vet vad DXM innebär.
Svamp är för mig väldigt tankemässigt, och jag förberedde mig en väldigt lång tid innan jag gav mig på att prova, (två år) och är väldigt glad att jag gav den tid och forskning att lära mig vad det handlade om.
Svamp är en kraftfull (!) drog som bör behandlas med respekt och inget man kastar i sig på en fest för at flumma lite. Under fel omständigheter kan svampen ta fram väldigt obehagliga delar av ditt psyke som du ännu inte tagit hand om och du kan må väldigt dåligt i flera timmar.
Tänk efter före är mitt tips. Once you go there's no way back. Go with the flow. Om du möter något otäckt under trippen så försök att möta det och ta itu med det utan att fly, det är ditt sinne som försöker fixa obehagliga erfarenheter, och svamp är enligt mig ett ypperligt sätt att göra just detta, även om det är obehagligt så gynnas du av det. en tripp är en tripp även om det är en snedtripp. Ursäkta eventuellt flum i texten, jag är ej nykter men önskar alla lyckligt trippande och ett bra liv. peace, love and understanding. för övrigt får ni gärna adda mig på msn om ni vill diskutera narkotikapolitik eller hallucinogena droger; mull_88@hotmail.com.