Citat:
Ursprungligen postat av
TheRickiestRick
Då var det dags igen... INTE en toppis. Sluta skriv i tråden, folk kan ta dig på allvar.
Till skillnad från dig så förklarar jag mig och kommer med något konkret. Även med bra tips som ingen annan här påpekat.
Att du säger att det inte är en toppis säger mig inte ett skit. Kommer inte sluta skriva i tråden när jag ser så många amatörer som inte vet vad dem pratar om. Ni kan inte ens förklara ordentligt varför någon bild inte skulle vara en toppis. Går inte och ta nån av er på allvar.
Skulle förvåna mig om ni ens hittar 100 toppisar en säsong..Låt oss se i slutet av säsongen vem som plockat flest så ska vi se vem man ska ta på allvar.