2015-08-14, 23:10
Medlem
zupdawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arioch
Min bäste herre, du är en dyngslätskivling. Och inte bara det, en högtravande sådan. Vad vill du vinna för pris, "den bäste toppisidentifieraren i världshistorien"? Slappna av och chilla ner är inte din grej verkar det som.

Absolut inte, gör bara mitt bästa till tråden vilket innebär att utesluta idioter som dig och ett par andra som tar hela svampplockar grejen på alldeles för stort allvar, galet roligt för min del hur mycket ni försöker även hur fel ni har
Citera
2015-08-15, 16:01
Medlem
zupdawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostfralla2000
Du trollar dåligt, bara genom att kolla ett par sidor bakåt så kan alla se att du inte har varken svarat eller citerat Knarkkorvens inlägg. Jag har länkat det aktuella inlägget flera gånger, men du vägrar att kommentera det...

Och som jag redan sagt får du mycket gärna länka vad knarkkorven har skrivit, har som sagt haft mycket att göra.
Citera
2015-08-15, 16:05
Medlem
Ostfralla2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zupdawg
Och som jag redan sagt får du mycket gärna länka vad knarkkorven har skrivit, har som sagt haft mycket att göra.

Suck, du är så uppenbar.. En jävla massa inlägg men inte ett enda som sakligt beskriver varför du har rätt och vi har fel.
Citera
2015-08-15, 17:00
Medlem
Citat:
Suck, du är så uppenbar.. En jävla massa inlägg men inte ett enda som sakligt beskriver varför du har rätt och vi har fel.

Han är efterbliven. Bara att ge upp.
Citera
2015-08-15, 17:12
Medlem
Ostfralla2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stinkywink
Han är efterbliven. Bara att ge upp.

Ja, för trådens bästa får jag väl göra det.
Citera
2015-08-15, 18:32
Medlem
Bönans avatar
Citat:
Jag vet inte vem som är ung här, den som försöker styra upp tråden från en massa trams eller den som fortsätter käftas över internet.

Du hade alltså inget mer här att göra än ett totalt meningslöst inlägg?
Jo det var nog osmakligt att säga sådär, får be om ursäkt helt enkelt.
Citera
2015-08-15, 18:51
Medlem
zupdawgs avatar
Citat:

Och som vanligt kan du inte svara mig med sakliga argument utan fortsätter med en massa nonsens
Citera
2015-08-15, 19:52
Medlem
zupdawgs avatar
Citat:
Jag har redan gett dig mina bästa argument, men jag kan erkänna att jag inte behärskar det skriftliga språket bäst. Men du och Knarkkorven har inte lika synpunkter, han gör det väldigt tydligt när han skriver att "Ostfrallan har rätt, ni andra har fel". Så om du vill fortsätta kriga så ber jag dig att bestrida den som faktiskt har kommit med det bästa argumentet hittills: (FB) FAQ: Toppslätskivling (Psilocybe Semilanceata) (officiell identifieringstråd) Säg varför han har fel istället för att fortsätta bråka med mig.

Citera Knarkkorven och bemöt hans argument, för som sagt så har han beskrivit situationen bättre än mig.

Nej det har jag förstått.

Knarkkorven och återigen knarkkorven, jag skiter fullständigt i vad han säger då jag har oerhört mycket erfarenhet inom ämet.

Bara en sådan sak att säga som "blabla har rätt och ni andra har fel" tyder på ett mycket omoget och osäkert förstånd.

Som jag bett dig ett flertal gånger att länka vad denna grabben säger istället för att bråka med mig vänder du nu desperat på bladet?
Citera
2015-08-15, 20:06
Medlem
Ostfralla2000s avatar
Citat:
Nej det har jag förstått.

Knarkkorven och återigen knarkkorven, jag skiter fullständigt i vad han säger då jag har oerhört mycket erfarenhet inom ämet.

Bara en sådan sak att säga som "blabla har rätt och ni andra har fel" tyder på ett mycket omoget och osäkert förstånd.

Som jag bett dig ett flertal gånger att länka vad denna grabben säger istället för att bråka med mig vänder du nu desperat på bladet?

Gäsp.. det är ingen som går på ditt trollande.
Citera
2015-08-15, 20:35
Medlem
zupdawgs avatar
Citat:
Gäsp.. det är ingen som går på ditt trollande.

Snarare ingen som tar dina inlägg seriöst, ge mig lite mothugg istället för en massa svammel!
Citera
2015-08-16, 15:54
Medlem
Fann dessa idag

Imgur.com/mwV92fs
Citera
2015-08-16, 16:00
Medlem
hallucination1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hampz94
Fann dessa idag

Imgur.com/mwV92fs

Ja, Detta ser ut som toppisar i mina ögon. Grattis!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in