Citat:
Ursprungligen postat av
zupdawg
Aldrig gått till personangrepp, endast påpekat total fakta.
Jag har då plockat otaliga mängder toppslätskivling i både molnigt och soligt väder, alltid hittat lika stora mängder
Du förstår, jag skiter fullständigt i vad "knarkkorven" skriver på flashback, du är bara naiv och dum om du tror blindt att alla användarnamn är legitima.
Sol/moln har ingenting med svampskörden att göra den dagen man plockar, sålänge vädret ligger runt 10-15 grader celcius och regn har förekommit de senare dagarna/veckorna, ja då är det dags.
Lägg ner ditt jävla tjaffsande i tråden nu. Har följt eran diskussion ett bra tag nu och du har fortfarande fel.
Du gör dig bara till åtlöje.
Mängden svamp är densamma oavsett om det är molnigt eller ej. Men du
ser svampen lättare om det är molnigt. Ska det vara så svårt att förstå?
Ostfrallan har haft rätt hela tiden men du envisas med att använda dig av värdelösa härskarmetoder istället.
Och om du läser knarkkorvens svar så lär du upptäcka väldigt snabbt att det inte är någon annan. Finns få som är så välartikulerade och informativa i sina inlägg som denne person. Han är en unik tillgång för svampletare med sin kunskap om svamp.
Du förstör denna tråden.. snälla kan du sluta med det.
(Jag kommer inte svara på dina inlägg efter att ha läst ett tiotal av dem i denna tråd så du behöver inte skämma ut dig med ännu ett korkat svar)