2015-08-14, 21:02
Medlem
zupdawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostfralla2000
Sen finns det ju även dom som tjafsar i trådar, men när väl en av FBs mest respekterade medlemmar (knarkkorven) kommer in och ger sin syn på saken så blir det knäpptyst ett tag...

Antar att du försöker syfta på mig, jag har haft fullt upp med jobb och privata relationer.. Troligtvis sådana du saknar, men länka gärna till vad knarkkorven skrev så skall jag svara!
Citera
2015-08-14, 21:08
Medlem
Ostfralla2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zupdawg
Antar att du försöker syfta på mig, jag har haft fullt upp med jobb och privata relationer.. Troligtvis sådana du saknar, men länka gärna till vad knarkkorven skrev så skall jag svara!

Personangrepp verkar va din grej, men här har du inlägget (som du redan har läst) :

(FB) FAQ: Toppslätskivling (Psilocybe Semilanceata) (officiell identifieringstråd)
Citera
2015-08-14, 21:17
Medlem
zupdawgs avatar
Citat:
Personangrepp verkar va din grej, men här har du inlägget (som du redan har läst) :

(FB) FAQ: Toppslätskivling (Psilocybe Semilanceata) (officiell identifieringstråd)

Aldrig gått till personangrepp, endast påpekat total fakta.

Jag har då plockat otaliga mängder toppslätskivling i både molnigt och soligt väder, alltid hittat lika stora mängder

Du förstår, jag skiter fullständigt i vad "knarkkorven" skriver på flashback, du är bara naiv och dum om du tror blindt att alla användarnamn är legitima.

Sol/moln har ingenting med svampskörden att göra den dagen man plockar, sålänge vädret ligger runt 10-15 grader celcius och regn har förekommit de senare dagarna/veckorna, ja då är det dags.
Citera
2015-08-14, 21:34
Medlem
Ostfralla2000s avatar
Citat:

Jag har då plockat otaliga mängder toppslätskivling i både molnigt och soligt väder, alltid hittat lika stora mängder

Du förstår, jag skiter fullständigt i vad "knarkkorven" skriver på flashback, du är bara naiv och dum om du tror blindt att alla användarnamn är legitima.

Sol/moln har ingenting med svampskörden att göra den dagen man plockar, sålänge vädret ligger runt 10-15 grader celcius och regn har förekommit de senare dagarna/veckorna, ja då är det dags.

Knarkkovens inlägg beskrev dom "OPTIMALA FÖRHÅLLANDEN" ganska bra, har du några invändningar mot det så råder jag dig att åtminstone svara på hans inlägg istället för att fjanta runt med mig.
Citera
2015-08-14, 21:41
Medlem
zupdawgs avatar
Citat:
Knarkkovens inlägg beskrev dom "OPTIMALA FÖRHÅLLANDEN" ganska bra, har du några invändningar mot det så råder jag dig att åtminstone svara på hans inlägg istället för att fjanta runt med mig.

Nejdå, han är säkert jätteduktigt, vilket också jag är.

Däremot har jag lite mot dig att fjanta runt med då du tror att du är någon toppis expert men du verkar inte ha en blekaste aning, då det var dig jag började argumentera emot och inte knarkkorven, du skall alltså dra in honom när du börjar få slut på argument? Du har förlorat för länge sedan min lille vän.
Senast redigerad av zupdawg 2015-08-14 kl. 21:43.
Citera
2015-08-14, 21:48
Medlem
Ostfralla2000s avatar
Citat:
Nejdå, han är säkert jätteduktigt, vilket också jag är.

Däremot har jag lite mot dig att fjanta runt med då du tror att du är någon toppis expert men du verkar inte ha en blekaste aning, då det var dig jag började argumentera emot och inte knarkkorven, du skall alltså dra in honom när du börjar få slut på argument? Du har förlorat för länge sedan min lille vän.

Vad sägs om att svara på hans inlägg istället? (FB) FAQ: Toppslätskivling (Psilocybe Semilanceata) (officiell identifieringstråd)
Citera
2015-08-14, 21:53
Medlem
zupdawgs avatar
Citat:
Vad sägs om att svara på hans inlägg istället? (FB) FAQ: Toppslätskivling (Psilocybe Semilanceata) (officiell identifieringstråd)

Du klarade inte av min press? Haha, galet gulligt.

Det är dig jag ifrågasätter i första hand, inte knarkkorven.. Då han och jag troligtvis har lika synpunkter.

Kom igen nu, ge mig dina bästa argument!!!
Citera
2015-08-14, 22:10
Medlem
Ostfralla2000s avatar
Citat:
Du klarade inte av min press? Haha, galet gulligt.

Det är dig jag ifrågasätter i första hand, inte knarkkorven.. Då han och jag troligtvis har lika synpunkter.

Kom igen nu, ge mig dina bästa argument!!!

Jag har redan gett dig mina bästa argument, men jag kan erkänna att jag inte behärskar det skriftliga språket bäst. Men du och Knarkkorven har inte lika synpunkter, han gör det väldigt tydligt när han skriver att "Ostfrallan har rätt, ni andra har fel". Så om du vill fortsätta kriga så ber jag dig att bestrida den som faktiskt har kommit med det bästa argumentet hittills: (FB) FAQ: Toppslätskivling (Psilocybe Semilanceata) (officiell identifieringstråd) Säg varför han har fel istället för att fortsätta bråka med mig.

Citera Knarkkorven och bemöt hans argument, för som sagt så har han beskrivit situationen bättre än mig.
Citera
2015-08-14, 22:38
Medlem
zupdawgs avatar
Citat:
Ähh orka brottas med troll. Bemöt knarkkorvens inlägg om du kan.

Hade du läst mina tidigare inlägg hade du förstått att jag redan bemött "knarkkorvens" inlägg, men nu när det är avklarat, står det mellan dig och mig min vän, men som vanligt kan du inte komma med några relevanta argument
Citera
2015-08-14, 22:49
Medlem
Citat:

Lägg ner ditt jävla tjaffsande i tråden nu. Har följt eran diskussion ett bra tag nu och du har fortfarande fel.
Du gör dig bara till åtlöje.

Mängden svamp är densamma oavsett om det är molnigt eller ej. Men du ser svampen lättare om det är molnigt. Ska det vara så svårt att förstå?

Ostfrallan har haft rätt hela tiden men du envisas med att använda dig av värdelösa härskarmetoder istället.

Och om du läser knarkkorvens svar så lär du upptäcka väldigt snabbt att det inte är någon annan. Finns få som är så välartikulerade och informativa i sina inlägg som denne person. Han är en unik tillgång för svampletare med sin kunskap om svamp.

Du förstör denna tråden.. snälla kan du sluta med det.
(Jag kommer inte svara på dina inlägg efter att ha läst ett tiotal av dem i denna tråd så du behöver inte skämma ut dig med ännu ett korkat svar)
Citera
2015-08-14, 22:54
Medlem
Ostfralla2000s avatar
Citat:
Hade du läst mina tidigare inlägg hade du förstått att jag redan bemött "knarkkorvens" inlägg, men nu när det är avklarat, står det mellan dig och mig min vän, men som vanligt kan du inte komma med några relevanta argument

Du trollar dåligt, bara genom att kolla ett par sidor bakåt så kan alla se att du inte har varken svarat eller citerat Knarkkorvens inlägg. Jag har länkat det aktuella inlägget flera gånger, men du vägrar att kommentera det...
Citera
2015-08-14, 23:07
Medlem
zupdawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Divinemoment
Lägg ner ditt jävla tjaffsande i tråden nu. Har följt eran diskussion ett bra tag nu och du har fortfarande fel.
Du gör dig bara till åtlöje.

Mängden svamp är densamma oavsett om det är molnigt eller ej. Men du ser svampen lättare om det är molnigt. Ska det vara så svårt att förstå?

Ostfrallan har haft rätt hela tiden men du envisas med att använda dig av värdelösa härskarmetoder istället.

Och om du läser knarkkorvens svar så lär du upptäcka väldigt snabbt att det inte är någon annan. Finns få som är så välartikulerade och informativa i sina inlägg som denne person. Han är en unik tillgång för svampletare med sin kunskap om svamp.

Du förstör denna tråden.. snälla kan du sluta med det.
(Jag kommer inte svara på dina inlägg efter att ha läst ett tiotal av dem i denna tråd så du behöver inte skämma ut dig med ännu ett korkat svar)
¨

Naturligtvis om du går i motljus, men har du ett IQ över 70 går du inte emot ett eventuellt solljus i en svampplockar situation min lille vän.

Skönt att du inte kommer svara då vi får någon som helst intelligens i tråden!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in