Jag och ett par polare har varit ute och plockat lite på diverse ställen och hittat c:a 350st sammanlagt.
Skulle gärna vilja ha en extra bedömning av nån som har expertisen att säkerställa att de verkligen är toppisar vi har plockat.
Ett tvär nej från nån som själv vet att den skulle vara lite osäker när de gäller identifiering undanbedes.
Om de mot förmodan skulle vara fel förklara gärna varför.
http://i.imgur.com/tmj5d.jpg Redan torkade från en tidigare plockning. Den längst till vänster vet jag att den inte är en toppis
http://i.imgur.com/Lom4F.jpg Ungefär 1 timme efter plockning
http://i.imgur.com/ZWjud.jpg Ungefär 1 timme efter plockning
Kan tillägga att alla har den mörka nästa lila färgen undertill i skivorna.