Citat:
Ursprungligen postat av saggesaliv
Min mormor är lätt scizofren.
Min moster har haft psykoser till och från sedan tjugo års åldern (vilket enligt henne berode på en snetripp på hasch)
Jag har fått diagnosen autism (tror att det var av något lättare slag)
Är jätterädd för att fastna i en psykos resten av livet, men vill väldigt gärna testa toppisar...
Vad tror ni?
Ska jag testa mindre doser till att börja med? (10-15 första timmen)
Eller ska jag köra fullt ut och ta cirka 40-50
Min moster har haft psykoser till och från sedan tjugo års åldern (vilket enligt henne berode på en snetripp på hasch)
Jag har fått diagnosen autism (tror att det var av något lättare slag)
Är jätterädd för att fastna i en psykos resten av livet, men vill väldigt gärna testa toppisar...
Vad tror ni?
Ska jag testa mindre doser till att börja med? (10-15 första timmen)
Eller ska jag köra fullt ut och ta cirka 40-50
Schizofreni kan gå igenom släkten men det borde inte vara några problem om du mår bra i övrigt, dvs fint väder, inte bråkad mer päronen, skolan/jobbet går bra samt att din hälsa är i ett okej skick(ett tag sedan du haft en grövre förkylning/feber/magsjuka etc) samt att du kanske har en flickvän som är OKEJ med att du gör detta så att du inte sitter och har skuldkänslor i bakhuvudet medans du trippar på toppisar eftersom att psykadeliska droger förstärker känslor av min erfarenhet.
Din mosters psykoser borde inte ha någon effekt på ditt toppisätande (Anatomiskt sett) då det inte involverar dig fysiskt, Dock kan det ha effekt om du mår dåligt psykiskt över att detta har hänt henne.
jag har även diagnosen autism och add (hade adhd när jag var liten som "försvann" när jag blev äldre) och jag har aldrig haft problem med det och toppisar

on topic: Ska förmodligen ge mig ut för att kolla några ängar som det fanns GOTT OM (Dock lite senare) förra året idag har jag bestämt mig för så jag får se om jag hittar något som förgyller dagen! ;D be för att det inte är för tidigt! :'D
Kor är inte farliga, men akta dig för att gå in till större tjurar. Dessa kan bli riktigt aggressiva, och då kan det sluta illa. Lycka till!