Citat:
Ursprungligen postat av foilwrapped
Jo det är ju helt sant, men det är ju ändå olika rus om man tar de för sig. Fast det har ju dock att göra med ration mellan psilocybin och psilocin... Aja det får bli att testa nån dag

Äh va fan! Psilosybinet är ju skitsamma egentligen, dess enda uppgift är ju att omvandlas till just PSILOCIN då det hamnar i lilla magen iallafall

. Om du vill kan du ju testa att finfördela svamparna, lägg dom i en mugg eller liknande och täcka över med citronkoncentrat och låta det dra 15-20 min, ev hälla på lite kokande vatten och kanske lite socker/honung.
På detta sätt omvandlas psilocybinet till psilocin redan innan svampen nått magsäcken och då besparar du kroppen jobbet och det slår jävligt fort vill jag lova
Gjorde detta för några timmar sen med årets första fynd och det slog fanimej på vill jag lova

. Slog på såpass att jag höll på att nästan nojja ur och fick skicka i mig en massa alkohol för att komma i fas och då blev det ganska najs ändå men nu är jag både svampad och packad och har tankar på att dra till krogen. Inte vad jag tänkt mig från början men