Citat:
Ursprungligen postat av xismxist
¨
VAD DU ÄR TRÖGFATTAD! det är ju det ni säjer emot! ni försöker vända på allt! JAG hävdar att manken mäts där jag markerade på bilden(där du felaktigt markerade högre, såklart) men ändå fortsätter ni säja emot?
Först sa du "precis bakom halsbandet".
Sen ändrade du dig och sa "Vid den mörka fläcken"
Nu när jag lagt manken precis där (och där man också kan skönja skuldrorna för övrigt, alltså den officiella punkten man skall mäta från) så drar du bak den ytterligare. Jag tycker att det är jätteroligt.
Säga stavas med g.
Vi säger för övrigt inte mot, Vi argumenterar. Att säga mot är det som du sysslar med, när man bara har en grej som man upprepar med högre och högre volym oavsett vad den andre säger (de flesta av oss slutade med det efter mellanstadiet). Jag har redan förklarat flera gånger vad argumentera innebär. Fråga gärna om du behöver en lektion till.
Citat:
jag skiter i att bemöta ditt fjanteri, eftersom jag hela tiden får upprepa allt jag sagt. jag har redan tidigare visat hur fel du haft i din bild, inte mitt fel om detta inte går in i din skalle
Problemet är att dina upprepningar inte leder någonvart. Du har fått motargument, att du inte förmår mer än att upprepa dig och kalla folk för okvädningsord säger nog mer om din brist på argument än min.
Men visst, låt bli att fortsätta det här spåret. Då har vi alltså klarlagt att
- halsen INTE ligger mot diskbänken
- mankhöjden är rimlig enligt Guinness mätningar.
Då kan alltså tråden låsas tills någon har vettiga argument mot mina bilder?