Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-04, 00:06
  #121
Medlem
Dennisdenkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanna.
Jag har då aldrig upplevt att ruset blir kraftfullare av grapejuice
Nää men det håller i sig längre, iaf vad jag har upplevt.
Citera
2017-11-04, 07:52
  #122
Medlem
Sanna.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dennisdenko
Nää men det håller i sig längre, iaf vad jag har upplevt.

Är det inte bara placebo?
Citera
2017-11-04, 11:27
  #123
Medlem
MrWalldemars avatar
Ska testa detta ikväll med färskpressad grapejuice och oxy.
Återkommer ifall det ger någon skillnad
Citera
2017-11-04, 18:31
  #124
Medlem
MrWalldemars avatar
"Captains logg 4.20"

17:15 : Intog ca: 2,5dl av färskpressad röd grapefrukt.

18:00 : Intog 80mg oxy (tre timmar sedan senaste måltiden, så magen är hyfsad tom)

18:30 : Nu börjar den mysiga känslan komma krypandes.

Fortsättning följer...
Citera
2017-11-04, 21:04
  #125
Medlem
MrWalldemars avatar
Någon boost har det ju inte blivit.
Men däremot så känns det som allt blir mer långdraget effekten varar längre och det känns som det kommer vara ett bra tag till faktiskt

Så det funkar, placebo eller ej, men funkar gör det allt
Citera
2017-11-14, 15:17
  #126
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalldemar
Någon boost har det ju inte blivit.
Men däremot så känns det som allt blir mer långdraget effekten varar längre och det känns som det kommer vara ett bra tag till faktiskt

Så det funkar, placebo eller ej, men funkar gör det allt

Intressant. Ska ta och pressa lite grapefrukt om en liten stund, och se hur det påverkar den nuvarande fentanylanalogens rus! Det är ju fruktansvärt kort så jag hoppas att detta ska kunna hjälpa till litegrann. Återkommer senare med info.
Citera
2017-11-15, 02:18
  #127
Medlem
mod32s avatar
För mej va det ingen skillnad alls på b8.
Citera
2017-11-17, 17:54
  #128
Medlem
8mg Iktovirl + 4dl GrapeJuice är den perfekte sömn medicinen så man växer och blir stor och stark.

Dayandnight välbekant hb profil
Citera
2017-12-07, 03:16
  #129
Medlem
Vi var ett gäng på ca tolv som testade detta med grapefrukt till tram men ingen av oss kände skillnad i vare sig rus eller längd på effekten av trammet.

Däremot hjälpte det några som brukar få svårt att pissa på tram, men med tanke på att vi hällde i oss cirkus 2-3 liter juice var så var det kanske inte så konstigt
Citera
2017-12-08, 19:09
  #130
Medlem
Unoerros avatar
Jag har fått för mig att det hjälper mitt tram rus men då jag får så dålig effekt hur som helst (speciellt sen jag började ta agmatine dagligen, vilket gör mkt bra saker men det verkar ta bort noddningen och gör ruset klarare). Sitter faktiskt och dricker grape this very moment då jag ska droppa tram och det var bara en dag sen sist så jag behöver all hjälp jag kan få hehe (1 dags paus mellan tram är det sämsta, 2 dagar efter senast funkar, 3 dagar efter är allt som vanligt igen). Något jag har läst om som en booster online är även black cummin seed oil vilket jag absolut tycker har påverkat ruset, men jag måste testa mer för att kunna avgöra (måste nog öka dosen, men flaskan är så jävla liten så jag snålar). Även agmatinet som jag nu tar dagligen ska, om inte annat, håller nere toleransen, men det kanske inte kan sänka den. Jag brukade ta typ 700mg för att få ett ok rus (blev ganska väck men inte så mysig) men nojjade ur på kramprisken + ville ha mer mys, så jag började kolla upp en massa grejer som ska potentiera, och nu ligger jag på typ 400mg per dos, men får som sagt ett klarare rus än innan så jag kan inte avgöra hur vad har påverkat vad ännu.

Peace n love frenz
Citera
2017-12-08, 19:24
  #131
Medlem
Unoerros avatar
Det finns mkt bra info om man kollar på amerikanska/internationella forum! Här är två mkt bra trådar:

http://www.bluelight.org/vb/threads/...on-Thread-v2-0
https://drugs-forum.com/threads/pote...amadol.177591/

Man får akta sig så att man inte råkar ta något som blockar upptagningen av opiaten/opioiden i fråga så man får forska individuellt per substans!
Citera
2018-01-14, 15:32
  #132
Medlem
FISKISCHs avatar
Grapefrukt - En superfrukt.

Det funkar. Punkt.
Jag försöker alltid ha grapefrukt hemma. Äter en nästan varje dag. Grapefrukt är otroligt nyttigt, så det är inte bara för att boosta opiater jag äter det. Alla borde försöka få i sig det regelbundet.

Citat:
1. Grapefrukten är väldigt hälsosam då den består av mängder med näringsämnen som vitamin C, vitamin A, kalium och fibrer.

2. En halv grapefrukt räcker för att du ska få en ordentlig energikick. Därför passar grapefrukt dig som precis avslutat ett träningspass eller dig som allmänt känner dig hängig och trött i vintermörkret.

3. Om du blandar in en grapefrukt i din spenatsallad kan du öka intaget av järn från spenaten. Fruktens höga doser av C-vitamin sägs ha en sådan inverkan.

4. Hela den dagliga rekommendationen av C-vitamin finns i en halv grapefrukt. Frukten har även en stor inverkan på ens egna immunförsvar, hud och skelett.

5. Frukten är rik på fibrer och att du genom att äta en grapefrukt kan minska din känsla av hunger. Att äta en grapefrukt efter en måltid slår inte heller fel då frukten gör att du behåller din mättnadskänsla längre.

6. Grapefrukt är ett bra och nyttigt snack då det innehåller få kalorier, men stora mängder av näringsämnen. En halv grapefrukt består endast av 39 kalorier.

7. Frukten består av 92 procent vatten vilket gör den till en extrem törstsläckare. Vattenhalterna i en grapefrukt är högre än i någon annan frukt, så ät en grapefrukt om dagen för att komma närmare ditt dagliga H2O-intag.

8. Grapefrukten kan sänka din triglydceridnivå, dåliga fetter, med 27 procent. En grapefrukt om dagen minskar risken för dina ärterer att täppas igen.

9. De röda och rosa frukterna, såsom grapefrukt, består av lite extra näringsämnen, och har högre antioxidantinivå. Antioxidanter i allmänhet kan spela en viktig roll för att förebygga cancer.

10. Frukten påskyndar läkningsprocessen av sår då det består av stora mängder C-vitamin.

11. Grapefrukt passar bra i sallad med proteinkällor och goda fetter, såsom exempelvis kyckling och valnötter. Frukten försenar nämligen din magtömning så att du känner dig mätt en längre tid.

12. Flera studier har visat att människor som äter en halv grapefrukt om dagen går ner mer och lättare i vikt. Mycket på grund av att frukten innehåller mycket fibrer vilket ger dig en känsla av mättnad.

13. Det vita skalet på frukten som du brukar kasta är det nyttigaste. Det vita skalet består nämligen av stora mängder antioxidanter och näringsämnen.

14. Frukten, på grund av sitt höga fiberinnehåll, sänker lågt blodtryck, kolesterolvärdet och minskar risken för tjocktarmscancer.

Mer info: https://mittkok.expressen.se/artikel...oftare/?sida=1

Edit: ni som säger att det inte funkar. Tänk på att juicen inte ska vara från koncentrat. Som jag har förstått det så förstörs enzymet när man gör koncentrat, eller åtminstone minskar antalet. Så pressa egen juice eller köp rätt!
__________________
Senast redigerad av FISKISCH 2018-01-14 kl. 15:52.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback